Monthly Archives: January 2022

  1. معرفی خاص ترین هدیه روز مرد

    خاص ترین هدیه روز مرد

    یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها خرید هدیه برای آقایان است؛ زیرا آن ها بر خلاف خانم ها به وسایل زیادی احتیاج ندارند و علاوه بر این، علاقه چندانی هم به خرید لوازم زیاد و متنوع ندارند. آن ها معمولا برای رفتن به مهمانی نمی پرسند کدام لباس را بپوشند و برایشان اهمیت ندارد که اقوام و یا دوستانشان لباس و کفش آن ها را دیده اند یا خیر.

    اما به هر حال هر خانمی مجبور است حداقل دو بار در سال، یک بار در سالروز تولد همسرش و یک بار در روز مرد هدیه ای برای او خریداری کند. اگر شما هم در این زمان کم باقی مانده تا روز مرد به دنبال خاص ترین هدیه روز مرد هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. پیشنهادهای فوق العاده ای برای شما داریم که با تهیه یکی از آن ها می توانید این روز را برای همسر خود به یاد ماندنی کنید.

    جواهرات مردانه

    خاص ترین هدیه روز مرد

    Read more »
  2. روز پدر سال 1400 چه هدیه ای بخریم؟

    روز پدر سال 1400

    در فرهنگ ایرانی ها، روز پدر جایگاه بسیار ویژه ای دارد؛ زیرا در این روز می توانید با تهیه هدیه ای کوچک، عشق و علاقه خود را نسبت به پدر خود نشان دهید و اهمیت وجود آن ها در زندگی خود را به نمایش بگذارید. اما تهیه هدیه مناسب برای آقایان، همیشه چالشی بزرگ و سخت بوده است. در ادامه مطلب چند آیتم مختلف و کاربردی را برای روز پدر سال 1400، ذکر خواهیم کرد تا با انتخاب و تهیه آن ها، قسمت بسیار کوچکی از زحمات پدر خود را جبران کنید.

     

    کراوات

    روز پدر سال 1400

    اگر پدر شما روحیه ای کلاسیک دارد، تهیه یک کراوات زیبا می تواند در روز پدر سال 1400 مناسب باشد؛ زیرا کراوات ها بسیار شیک و منحصر به فرد و از همه مه

    Read more »
  3. ولنتاین که بود و تاریخچه ولنتاین چیست ؟

    تاریخچه ولنتاین چیست

    روز ولنتاین یا همان روز عشق هر ساله در ۱۴ فوریه برگزار می شود. معمولاً در تمام جهان در روز ولنتاین شکلات، گل و هدیه های متنوع بین عشاق رد و بدل می شود. هدیه هایی که افراد در این روز به عزیزان خود هدیه می دهند معمولاً به رنگ قرمز است. در واقع رنگ قرمز تم روز ولنتاین است.

    با توجه به موارد گفته شده و میزان شهرت این روز در کل جهان، به نظر شما تاریخچه روز ولنتاین چیست ؟ کدام رویداد و یا سنت تاریخی مهم منجر به پدید آمدن این روز هیجان انگیز و ثبت آن در تقویم شده است؟ در خصوص اینکه تاریخچه ولنتاین چیست ، معمولاً روایت ها و داستان های زیادی وجود دارد؛ اما دلیل اصلی آن همواره در هاله ای از ابهام قرار دارد. تنها مسئله مسلم این است که از دیرباز ماه فوریه به عنوان ماه عاشقان شناخته شده است. روز ولنتاین بقایایی از سنت مسیحی و روم باستان را دارد.

     

    تاریخچه ولنتاین چیست؟

    Read more »
  4. چند مدل بافت پلیور مردانه مناسب برای سلیقه های گوناگون

    چند مدل بافت پلیور مردانه

    در پی سرد شدن هوا، وقت آن رسیده است که نگاهی به کمد لباس خود بیندازید و کمبود های آن را برای فصل های سرد سال رفع کنید. آقایانی که قصد ندارند مقدار زیادی هزینه کنند، می توانند از چند مدل بافت پلیور مردانه در استایل خود استفاده کنند؛ زیرا پلیور ها کاربرد زیادی دارند. هم در جلسات بسیار رسمی با کت و شلوار مورد استفاده قرار می گیرند و هم در مراسم های غیر رسمی با شلوار جین و تیشرت، بی نظیر جلوه می کنند؛ به همین دلیل است که محبوبیت آن ها روز به روز در حال رشد است. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با چند مدل بافت پلیور مردانه آشنا کنیم تا انتخاب را برای تان ساده تر کنیم.

     

    کاردیگن

    چند م

    Read more »
  5. همه چیز درباره ست کمربند و کراوات مردانه

    ست کمربند و کراوات مردانه

    کراوات و کمربند، هر دو در انواع رنگ ها و مدل ها موجود هستند. بهترین راه برای پیدا کردن یک ست کمربند و کراوات مردانه، استایل و نوع لباس پوشیدنتان است. یکی از بهترین راه هایی که می توان کمربند و کراوات را ست کرد، هماهنگ کردن رنگ آن ها است.

    راه دیگر ست کمربند و کراوات مردانه استفاده از رنگ های متضاد است. با این کار استایل شما متفاوت به نظر می رسد. این روش بهترین کار برای جلب توجه دیگران است.

    اگر سعی دارید یک ست رسمی داشته باشید، می توانید از کمربند و کراوات ساده استفاده کنید. کمربند ها و کراوات های ساده بهترین گزینه برای رویداد های رسمی هستند.

    در ادامه بهترین کمربند ها و کراوات های موجود را معرفی کرده ایم که همه آن ها با یکدیگر هماهنگی نسبی دارند و می توانید از آن ها در ست کمربند و کراوات مردانه استفاده کنید.

     

    ست کراوات

    Read more »
  6. چگونه یقه اسکی و کت مردانه را با سایر لباس ها ست کنیم؟

    یقه اسکی و کت مردانه

    یقه اسکی در سال ۱۹۷۰ رایج شد. این لباس می تواند ابزار قدرتمندی باشد؛ البته اگر بدانید چگونه آن را با سایر لباس ها ست کنید.

    این لباس یکی از لباس هایی است که در کمد لباس مردان زیاد دیده نمی شود و در صورت وجود نیز بسیار دسته کم گرفته می شود. با این حال یقه اسکی و کت مردانه اگر به درستی استفاده شوند، می توانند با هر لباسی ست شوند. این لباس گرم و زیبا، یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با شلوار جین است.

    در صورتی که یقه اسکی با لباس های درستی پوشیده و ست شود، بسیار زیبا به نظر خواهد رسید؛ اما مشکل آن، این است که با هر لباسی هماهنگی ندارد و ست کردن آن کمی دشوار است. اگر بتوانید آن را با لباس درستی بپوشید، می توانید به عنوان یک ست زمستانی زیبا روی آن حساب باز کنید. به همین دلیل، ما در این مقاله به طور کامل نحوه ست کردن یقه اسکی و کت مردانه را شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

     

    Read more »
  7. صفر تا صد ست پلیور با پیراهن مردانه

    ست پلیور با پیراهن مردانه

    یکی از ویژگی های مثبت فصل زمستان لباس های منحصر به فردی هستند که در این فصل مورد استفاده قرار می گیرند. لایه لایه لباس پوشیدن، مخصوصا در آقایان می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند و یک استایل زمستانی جذاب برایشان به ارمغان بیاورد. پلیور و پیراهن به تنهایی می توانند پوشیده شوند و عملکرد عالی ای داشته باشند؛ اما هنگامی که آن ها را با یکدیگر استفاده می کنید، در حقیقت علاوه بر زیبایی استایل، در گرم نگه داشتن بدن شما نیز نقش موثری ایجاد می کنند. در ادامه نحوه استفاده از ست پلیور با پیراهن مردانه را به طور دقیق برایتان توضیح خواهیم داد.

    • پایین پیراهن را داخل شلوار خود قرار دهید

    اگر از ست پلیور با پیراهن مردانه در مکان های رسمی مانند محل کار یا جلسه های مهم استفاده می کنید، لازم است رسمی به نظر برسید. یک

    Read more »
  8. نحوه ست کمربند مردانه با استایلتان

    ست کمربند مردانه

    استفاده از از رنگ ها، الگو ها و بافت ها مهم ترین بخش هایی هستند که در هنگام ست کردن چند لباس با هم در نظر گفته می شوند. اگر به یک سری نکات ریز و ساده دقت کنید، همیشه می توانید به راحتی لباس های خود را ست کنید و زیبا و جذاب به نظر برسید. ما در این مقاله سعی داریم تا نحوه ست کمربند مردانه را نشان دهیم تا شما بتوانید با استفاده از آن کمربند خود را با دیگر لباس هایتان هماهنگ کنید.

    ست کمربند مردانه

    چگونه می توان کفش، کمربند و سایر اجزا را با کمربند ست کرد؟

    اولین چیزی باید بیشترین تمرکز را بر روی آن داشته باشید، رنگ چرم کفش شما است. بعد از بافت چرم و در آخر نیز سگک فلزی کفش. همیشه سعی کنید که رنگ، بافت چرم و رنگ فلزی کمربند و کفش با سایر لوازم جانبی شما مطابقت داشته باشد.

    در ابتدا درست کردن ست کمربند مردانه آسان به نظ

    Read more »
  9. آیا شلوار جین آب می رود؟

    آیا شلوار جین آب می رود

    یکی از نکات مهمی که می تواند عمر مفید لباس ها را افزایش دهد، شست و شوی درست و مناسب آن ها است. در صورتی که لباس به درستی شسته نشود می تواند آسیب ببیند و زیبایی سابق را نداشته باشد. یکی از لباس هایی که همه افراد حداقل یک دست از آن را در کمد خود دارند، شلوار جین است. بنابراین این سوال پیش می آید که آیا شلوار جین آب می رود یا خیر؟

    جواب این سوال بله است. زیرا لباس جین نیز مانند لباس های دیگر در شرایط خاصی شروع به آب رفتن و جمع شدن می کند. ما در این مقاله به طور کامل علت آب رفتن لباس های جین را توضیح داده ایم تا بتوانید از آب رفتن لباس های جین خود جلوگیری کنید.

     

    آب رفتن لباس های جین

    آیا شلوار جین آب می رود

    آیا شلوار جین آب می رود؟ آیا ممکن است مدلی وجود داشته باشد که این اتفاق برای آن نیفتد؟

    Read more »
  10. انواع مختلف لباس زمستانی کلاسیک

    لباس زمستانی کلاسیک

    از آن جایی که تقریبا همه ما به فصل زمستان علاقمند هستیم، با فرا رسیدن این فصل به دنبال لباس هایی می گردیم که خاص و منحصر به فرد باشند. لباس های زمستانی کلاسیک یکی از پرطرفدارترین لباس های مردانه ای هستند که مناسب برای همه استایل ها اند و آقایان شیک پوش از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر این، لباس های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند و شما می توانید لباس هایی را که سال های پیش داشته اید اکنون استفاده کنید. به همین دلیل است که در این مطلب تصمیم گرفته ایم در خصوص انواع لباس زمستانی کلاسیک صحبت کنیم. تا پایان همراه ما بمانید.

     

    پالتو پشمی

    پالتو پشمی

    با فرا رسیدن فصل زمستان، بازار خرید

    Read more »
صفحه