Monthly Archives: September 2021

  1. استایل پاییزی 2: مناسب ترین ترکیب رنگ لباس های پاییزی چیست؟

    ترکیب رنگ لباس های پاییزی

    خرید لباس های پاییزی، یکی از کار های مورد علاقه همه افراد در سنین مختلف است. امروزه با افزایش مغازه های لباس فروشی، دیگر دغدغه ای برای خرید لباس نمی ماند اما در میان حجم انبوهی از لباس ها نیاز است که استایل خود را پیدا کنید و این می تواند کمی چالش برانگیز باشد. برای داشتن یک استایل شخصی و زیبا، لازم است که ترکیب رنگ مناسبی را در نظر بگیرید. هر رنگی می تواند نشان دهنده یک ویژگی و فصل باشد. در ادامه مطلب ترکیب رنگ لباس های پاییزی را بررسی خواهیم کرد.

     

    1) ترکیب بنفش و سبز پاستلی روشن

    ترکیب این دو رنگ در میان خانم ها و آقایان، بسیار سر و صدا کرده است، زیرا نشان دهنده روحیه سرزنده و شاد آن ها است. در کل در صورت استفاده از دو رنگ شاد، بهتر است آن ها را به صورت روشن استفاده کنید. این ترکیب به خصوص برای آقایان یک ترکیب رنگ جسورانه و زیبا خواهد بود.

    Read more »
  2. استایل پاییزی 1: چگونه استایل پاییزی داشته باشیم ؟

    چگونه استایل پاییزی داشته باشیم

    با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و سرد تر شدن هوا، کم کم وقت بیرون آوردن لباس های گرم و ضخیم رسیده است. لازم است لباس های نازک و خنک خود را جمع کنید و به جای آن ها، به دنبال نیم بوت ها، بارانی ها و لباس های چهارخانه خود بگردید. فصل پاییز با برگ های درخشان و میوه های خوشمزه، زیبا ترین و رمانتیک ترین فصل سال است با داشتن یک استایل پاییزی فوق العاده، این فصل را خوش حال تر و  پر انرژی تر از سابق سپری کنید. اگر می خواهید یک استایل زیبا داشته باشید، لازم است ادامه مطلب را برای پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، مطالعه کنید.

     

     

     

    چند استایل پاییزی

    چند استایل پاییزی

    1) خرید یک کت چند کا

    Read more »
  3. خصوصیات مهم لباس ورزشی مناسب چیست؟

    خصوصیات مهم لباس ورزشی مناسب چیست؟

    همانطور که همه ما با توجه به مکان های مختلف که در طول هفته یا ماه می رویم لباس و استایل مختص به آن مکان را انتخاب می کنیم بنابراین؛ ورزش کردن و به طور کلی اهمیت به ورزش بسیار مهم و البته انتخاب یک لباس ورزشی مناسب نیز مهم تر هستند. ما می خواهیم در این مقاله به اهمیت لباس ورزشی و چند ویژگی مهمی که یک لباس ورزشی مناسب باید داشته باشد بپردازیم.

    لباس ورزشی

    چطور یک لباس ورزشی مناسب انتخاب کنیم؟

    با توجه به رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا احتمالا سعی می کنیم فضاهای بسته مانند باشگاه ها یا سالن ورزشی واقع در مجتمع مسکونی که در آن زندگی می کنیم و حتی در منزل خودمان را انتخاب کنیم. در این صورت مکان ورزش ما در انتخاب نوع لباس ورزشی که باید بپوشیم تاثیر گذار خواهد بود. در کف سالن اکثر باشگاه ها تاتام

    Read more »
  4. تقاوت سوییشرت و هودی در چیست؟

    تفاوت سوییشرت و هودی در چیست؟

    سویشرت و هودی دو لباس پرطرفدار و گرم مناسب فصل پاییز هستند که در دهه های اخیر تمام رده های سنی از نوجوان تا میانسال از آن استفاده می کنند.انواع طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف سویشرت و هودی در بازار وجود دارد. همچنین می توانید آن را با کیفیت بالا و تنوع بی نظیر از فروشگاه اینترنتی مدمن به صورت آنلاین خریداری کنید.

    تفاوت سوییشرت و هودی

    تاریخچه پیدایش هودی

    شاید بسیاری افراد این نکته را ندانند و عجیب اینجا باشد که هودی قرن ها و سالها است که مورد استفاده قرار می گیرد. کلمه "Hood از ریشه کلمه هود "Hod که به یک زبان قبیله ای از ژرمن ها می رسد، به قرن پنجم میلادی بازمی گردد و به معنای کلاه امروزی در انگلیسی است. در آن زمان کشیشها و خاخام ها یک لباس ردای بلند که یک کلاه داشت به تن می کردند. به نظر می رسد که طراحی هودی های به سبک امروزی از آنها الهام گرفته شده باشند. در اوایل 1930 میلا

    Read more »
  5. ویژگی های یک چمدان خوب برای مسافرت

    ویژگی های یک چمدان خوب برای مسافرت

    هنگام خریدن یک چمدان خوب برای مسافرت ابتدا باید نکاتی را در نظر بگیریم. اینکه مقصد سفر ما کجاست؟ آیا قصد مهاجرت و سفر خارج از ایران را دارید؟ در چه فصلی می خواهید سفر کنید؟ ویژگی هایی مانند ساختار چمدان، وزن و اندازه و جای کافی برای همه لوازم شما داشته باشد بسیار مهم هستند که باید به آنها توجه کنید. ما در این مقاله می خواهیم این ویژگی ها را برای شما شرح دهیم و توجه شما را به نکاتی درباره خرید یک چمدان خوب مسافرتی جلب نماییم. در زمان انتخاب و خرید چمدان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چمدان های سفری امکانات متفاوتی از قبیل جنس، کارایی و زیبایی دارند که در اینجا به جزئیات آن می پردازیم.

    ویژگی های یک چمدان خوب

    قفل

    بعضی چمدان ها قفل های رمزی دارند که ساده ترین و آسان ترین راه قفل و بازکرد

    Read more »
  6. انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان

    راهنمای انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان

     در ست کردن لباس برای آقایان نباید تاثیر شگرف رنگ های شاد و خیره کننده  مانند نارنجی، ارغوانی و صورتی را نادیده گرفت. برخی آقایان برای راحتی کار خود به سراغ رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری و آبی می روند. هرچند این رنگ ها در کنار رنگ های اصلی یک مکمل قوی و برای ایجاد هارمونی، یک ترکیب رنگ زیبا به شمار می روند اما به تنهایی کافی نیستند. شناخت رنگ ها و همچنین انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان دانش و سلیقه خاصی می طلبد که ما در این مقاله سعی می کنیم به معرفی و ایجاد یک شناخت نسبی از ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر به شما ارائه کنیم.

    رنگ جسورانه لباس برای آقایان

    شناخت رنگ

    عموما در انتخاب رنگ های جسورانه بهتر است از طبیعت الهام بگیریم. آبی دریا سبزی درخت و جنگل، سرخی یا رنگارنگی گلها در کنار یکدیگر می تواند یک ترکیب بی نظیر و منبع الهام و زیبایی به شمار برود. در طبیعت رنگ هایی وجود

    Read more »