Monthly Archives: May 2021

  1. نکاتی برای انتخاب کمربند مردانه مناسب

    انتخاب کمربند مردانه مناسب

    کمربند مردانه هم یک وسیله مهم و کاربردی است هم می توان آن را یک اکسسوری در استایل دانست و می تواند بر زیبایی ظاهر شما تاثیر بگذارد.

    یک کمربند خوب می تواند تکمیل کننده استایل شما باشد و یا به عنوان عنصری کاملا نامناسب و برهم زننده ترکیب استایل شما ظاهر شود. متاسفانه اغلب آقایان در انتخاب کمربند مردانه مناسب چندان دقیق عمل نمی کنند و اهمیت آن را در ظاهر خود جدی نمی گیرند به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی نکاتی بپردازیم که مطالعه آن می تواند به شما در انتخاب کمربند مردانه مناسب کمک کند.

    کمربند چیست؟

    انتخاب کمربند مردانه مناسب

    اجازه دهید راهنمای انتخاب کمربند مردانه مناسب را با این سوال که کمربند چیست شروع کنیم. کمربند معمولا یک نوار باریک است که از قدرت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و جنس آن از چرم یا پلاستیک است که ب

    Read more »
  2. مدل های مختلف لباس راحتی بازیگران

    لباس راحتی بازیگران

    این روزها که بیشتر از همیشه وقت خود را درون خانه میگذرانیم بهتر است برای تقویت روحیه و البته حفظ زیبایی و تناسب اندام از لباس های راحتی شیک و زیبا استفاده کنیم. اما معمولا پیدا کردن لباس راحتی زیبا و یا ست کردن آن در منزل سخت است اما یکی از راحت ترین روش ها این است که از لباس راحتی بازیگران الهام بگیرید. برای اینکه در منزل هم زیبا و خوش استایل باشید نیاز به رعایت نکاتی است. به عنوان مثال کیفیت پارچه لباس راحتی باید بالا باشد زیرا ساعت های زیادی آن را می پوشید و زیادتر از سایر لباس ها نیز نیاز به شستشو دارد، علاوه بر این باید رنگی را پیدا کنید که مناسب رنگ پوست و استایل شما باشد. لباس راحتی که در منزل می پوشید نه باید چندان گشاد باشد و نه تنگ، بهتر است در انتخاب لباس راحتی مدل هایی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با بدن شما باشند. لباس های تنگ پس از مدتی شما را خسته و کلافه خواهند کرد. اگر با دقت نگاه کنید خواهید دید در مدل های لباس راحتی بازیگران نیز اصل بر راحتی و گشاد بودن لباس هاست در نتیجه برای شیک بودن در منزل نیاز به شلوار جین و کت و دامن  نیست، تنها کافیست درست انتخاب کنید.

    Read more »
  3. چرا نباید لباس را ارزان خرید؟

    چرا نباید لباس ارزان خرید؟

    دلایل زیادی وجود دراند تا ما را متقاعد کنند تا لباس ارزان نخریم. یک ضرب المثل انگلیسی می گوید؛ آنقدر پولداتر نیستم که لباس ارزان بخرم. شاید گوینده این ضرب المثل از دید خود مطمئن بوده است که خریدن لباس ارزان به دلایل زیادی برایش گران تمام می شود. ما دراین

    مقاله از میان دلایل متعددی که وجود دارند به چند دلیل مهم که نباید لباس را ارزان خرید اشاره می کنیم

    لباس ارزان نخریم

    خریدن لباس ارزان به ضرر شما است

    ممکن است بسیاری از شما واژه تخفیف را بر سر در ویترین ها ویترین ها یا بنرهای مجازی در ایترنت به وفور دیده باشید. حقیقت این است که بسیاری از صاحبین فروشگاه ها قصد دارند لباس هایی که دیگر فصل آنها تمام شده یا در رگال مانده و کمی کهنه یا دمده و نخ نما شده اند را به هر قی

    Read more »
  4. لوازم ضروری ساک ورزشی بدنسازی

    ساک ورزشی بدنسازی

    ساک ورزشی بدنسازی یکی از وسایل پرکاربرد و مهم برای هر ورزشکاری است. در واقع یک ساک ورزشی بزرگ، سبک و شیک باعث می شود برای رفتن به باشگاه نه تنها آماده باشید بلکه مشتاق نیز باشید. یک جمله ی قدیمی وجود دارد و آن این است که چیزی به نام آب و هوای بد وجود ندارد در واقع واقعیت این است که شما چتر خود را فراموش کرده اید. آمادگی داشتن نیمی از مسیر موفقیت در یک راه است که تقریبا به هر چیزی در زندگی مربوط می شود، خواه این باشد که روز کاری خود را درست شروع کنید یا اهداف خود را یادداشت کنید. آماده سازی بد یا خوب برای انجام یک کار به شما کمک می کند بدانید که قرار است به کجا برسید. تفکر ناگهانی و عملکرد نامنظم شما را به جایی نمی رساند در نتیجه این که ناگهان ساک ورزشی خود را پر کنید از وسایل زیاد و بی ربط ممکن است یک روز خوب و یک تمرین عالی را برای شما خراب کند. وقتی خانه را به مقصد باشگاه ترک می کنید ،باید از خود بپرسید آیا همه چیز را برای یک تمرین عالی همراه دارید؟ آیا برای تغییر در برنامه روزانه، پیگیری تمرینات و

    Read more »
  5. نکات مهم در خرید تیشرت اسپرت مردانه

    تیشرت اسپرت مردانه

    وقتی صحبت از تیشرت اسپرت مردانه می شود ما با دو دیدگاه مواجه می شویم، دیدگاه اول دیدگاه آقایان کت و شلوار پوش هستند که به تیشرت به عنوان یک زیر پیراهن و لباس مناسب منزل نگاه می کنند و دیدگاه دوم متعلق به آقایانی است که به تیشرت به عنوان همه ی آن چیزی که در پوشش نیاز دارند نگاه می کنند. در اکثر موارد تیشرت اسپرت مردانه تمام کمد یک آقا را تشکیل می دهد و به عنوان یک لباس برای خانه، مهمانی و محل کار شناخته می شود.

    اما اجازه دهید یک عقیده ی میانه رو را هدف خرید تیشرت اسپرت مردانه برای خود قرار دهیم. تیشرت اسپرت مردانه مناسب پوشیدن در مراسم رسمی و محل کار و همراه با کت و شلوار نیست اما یک لباس کلاسیک مناسب همه ی افراد در همه ی محیط های غیررسمی است. البته نکته مهم دیگر در خرید و استفاده از تیشرت اسپرت مردانه یادگیری نحوه پوشیدن آن است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بیان این نکات بپردازیم تا بتوانید در انتخاب و ست کردن تیشرت اسپرت مردانه در استایل روزمره خود بهتر عمل کنید.

    Read more »
  6. کمد کپسولی تابستونیتو بچین

    کمد کپسولی تابستونیتو بجین!

    کمد کپسولی به راهکاره عالی برای جمع و جور کردن لباس هایتان است. اگر به تعداد زیادی لباس با رنگ و مدل مختلف، ریخته و شلوغ تو کمدتون دارید پیشنهاد می کنیم درست کردن کمد به روش کپسولی ر و همین الان انجام بدید. ما در این مقاله می خواهیم راهکار درست کردن کمد کپسولی تابستونی و اینکه اصلا چرا نیاز به کمد کپسولی داریم رو براتون توضیح بدیم. پس با ما همراه باشید.

    کمد کپسولی تابستونی

    چرا نیاز به کمد کپسولی داریم؟

    امروزه بخاطره هیاهوی زیاد و دل مشغولی های آدم ها همه به دنبال ایجاد یک محیط خلوت و ساده برای محیط زندگی خود دوست دارند دکور و چیدمان خانه خود به سبک مینیمال طراحی کنند. کمد های کپسولی در واقع بخاطرویژگی مینیمال، یعنی کم جا بودن و استفاده را

    Read more »
  7. شلوار جین برای افراد چاق

    شلوار جین برای افراد چاق

    تقریبا 150 سال است که شلوار جین به یکی از لباس های اصلی و مهم کمد ما تبدیل شده است. درست است که سایز ما نباید محدودیتی در پوشیدن لباس های مختلف برای ما ایجاد کند اما همواره رعایت برخی نکات به ما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشیم. به عنوان مثال مطالعه این مطلب می تواند شما را در خرید شلوار جین برای افراد چاق راهنمایی کند.

    اگر چاق هستید و فکر می کنید در شلوار جین به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسید رعایت نکاتی می تواند به شما کمک کند استایل بهتری داشته باشید. در واقع خرید شلوار جین برای افراد چاق اصلا سخت نیست اگر در مطالعه این مطلب با ما همراه باشید.

    مدلینگ پلاس سایز

    قبل از پرداختن به نکات مهم در خرید شلوار جین برای افراد چاق اجازه دهید در مورد مدلینگ پلاس سایز که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است نیز صحبت کنیم. اگر دچار اضافه وزن هستید و این مشکل اعتماد به نفس شما را هدف قرار داده است بد نیست بدانید تا 1800 میلادی افراد چاق، پلاس سایز و اصطلاح

    Read more »
  8. انواع مدل های شلوار جین

    مدل های شلوار جین

    در سال 2013 شلوار جین 140 ساله شد. 20 مه 1873 به طور جهانی روز اختراع شلوار جین آبی محسوب می شود. این سبک از شلوارها هنوز هم به شدت محبوب هستند. هر ساله 450 میلیون از مدل های شلوار جین تنها در ایالات متحده آمریکا فروخته می شود.

    شما می توانید مدل های مختلف شلوار جین را به راحتی با لباس های متنوع ست کرده و استایل های مناسبی برای حضور در فضاهای غیررسمی و حتی رسمی بسازید. در ادامه این مطلب ما قصد داریم در مورد محبوب ترین مدل های شلوار جین زنانه صحبت کنیم.

    تاریخچه شلوار جین

    شلوار جین شلواری است که از پارچه جین ساخته شده است. این لباس برای اولین بار توسط لوی اشتراوس و جیکوب دیویس در سال 1873 طراحی و به بازار عرضه شد.

    در سال 1851 لوی اشتراوس از آلمان به نیویورک آمد تا به برادرش بپیوندد و در اداره کسب و کار خانوادگی به او کمک کند. در سال 1853 وی برای راه اندازی شعبه غربی کسب و کار خانوادگی خود، که شامل فروش پارچه پنبه ای جین نیز بود

    Read more »
  9. معرفی جدیدترین تیشرت های اسپرت

    جدیدترین تیشرت های اسپرت

    در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین تیشرت های اسپرت بپردازیم. تیشرت های اسپرت پرکاربردترین لباس های کمد هر فردی هستند. در طول تاریخ تیشرت ها بارها و بارها تغییر کردند اما هیچ وقت قدیمی و بی استفاده نشدند. امروزه دیگر لباس های رسمی و پیراهن های زنانه و مردانه طرفداران چندانی برای استفاده روزمره ندارند و در عوض تیشرت ها به گزینه اول بسیاری از طرفداران مد و یا حتی افرادی که به مد اهمیت نمی دهند تبدیل شده اند.

    هر روز فروشگاه ها با معرفی جدیدترین تیشرت های اسپرت بروز می شوند و شما می توانید با خرید یک تیشرت، چند استایل مختلف برای خود داشته باشید. شما می توانید جدیدترین تیشرت های اسپرت را با شلوار راحتی و حتی کت و شلوارهای اسپرت ست کنید و از داشتن یک ظاهر شیک و بروز لذت ببرید. امروزه تی شرت ها انتخاب فوق العاده ای برای نسل های جدید هستند و اطلاعات زیادی در مورد نوع سبک زندگی جوانان به ما می دهند. این سبک زندگی، خلاقانه و پویا است. در فرهنگ فعلی ما طراحی تیشرت ها، فضایی برای انتشار نقل قول های نافذ و تبلیغات خلاقانه است.

    Read more »
  10. انتخاب یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه خوب

    پیراهن تابستانی آستین کوتاه

    علی رغم اینکه هر روز یک طرح و مدل جدید از پیراهن تابستانی آستین کوتاه تولید می شود اما یکی از قدیمی ترین لباس های مردانه است. این مدل از پیراهن های مردانه یک انتخاب فوق العاده برای روزهای گرم تابستان هستند و اگر در انتخاب آن دقت کنید موفق خواهید شد با یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه و یک شلوار ساده یک استایل شیک برای خود بسازید.

    انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه

    از آنجایی که داشتن یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه در کمد برای هر مردی واجب است ما قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه بپردازیم و امیدواریم این مطلب راهنمای کاملی برای شما جهت آشنایی با انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه و انجام یک خرید خوب باشد.

    پیراهن آستین کوتاه لنین

    پیراهن آستین کوتا

    Read more »
صفحه