Monthly Archives: September 2018

  1. چگونه تعریف و تحسین افراد را به دنبال داشته باشید؟

    چگونه تعریف و تحسین افراد را به دنبال داشته باشید؟

    آیا به جلب نظر افراد مختلف اهمیت می‌دهید؟
    خیلی‌ها به دنبال تحسین مردم اطراف‌شان هستند و سعی دارند با پوشاک و ظاهرشان به این هدف برسند. امتحان کردن پوشاک و استایل جدید، بهترین راه برای جلب‌توجه محسوب می‌شود، اما این کار باید به درستی استفاده شده و اشتباهات آن دوری کرد.
    در ادامه چند نکته برای امتحان کردن چیزهای جدیدی که می‌توانند نگاه‌ها را به سوی‌تان جذب کنند معرفی می‌کنیم. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  2. 5 چیزی که ارزش هزینه کردن را دارند

    5 چیزی که ارزش هزینه کردن را دارند

    به طور حتم همه می‌دانیم که صرفه‌جویی کار درستی است، اما چیزهایی هم وجود دارند که باید هزینه‌ی زیادی برای‌شان شود. قیمت بالا همیشه کیفیت بالا را تضمین نمی‌کند، اما مواردی که در این مقاله معرفی می‌کنیم واقعا ارزش هزینه کردن زیاد را داشته و کیفیت بالا را به دنبال دارند.

    5 موردی که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم از ارزش بالایی برخوردار هستند و هزینه‌ی مناسب برای آن‌ها، یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. پس با مدمن همراه باشید تا آن‌ها را بررسی کنیم.

    Read more »
  3. پوشاکی که باید برای پاییز امسال مدنظر قرار بدهید

    پوشاکی که باید برای پاییز امسال مدنظر قرار بدهید

    دوره‌زمانی میان تابستان و پاییز، سخت‌ترین دوره برای انتخاب پوشاکی مناسب است. هوای این روزها فریبنده هستند و باوجود تابش خورشید، بادهای سردی را حس می‌کنیم و همچنین اگرچه شاهد بارش باران هستیم، اما هوا گاهی مرطوب و دم‌کرده می‌شود. با توجه به این موضوع، چه پوشاکی مناسب این آب‌وهوا است؟
    در ادامه مواردی را معرفی می‌کنیم که به تن داشتن آن‌ها می‌تواند شما را برای این آب‌وهوا آماده کند. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  4. 5 روش برای تا زدن آستین پیراهن

    5 روش برای تا زدن آستین پیراهن

    تا زدن آستین پیراهن تغییر کوچکی در ظاهر این لباس ایجاد می‌کند، اما تاثیر زیادی در شیک‌پوش شدن شما دارد. یکی از بهترین کارهایی که می‌توان برای جذاب‌تر شدن با پوشیدن پیراهن انجام داد، تا زدن آستین‌های آن است.
    روش‌های مختلفی برای تا زدن آستین وجود دارند که در ادامه آن‌ها را برای‌تان آورده‌ایم.
    با مدمن همراه باشید و این روش‌ها را بیاموزید.

    Read more »
  5. قوانین ست‌ کردن کمربند و کفش

    قوانین ست‌ کردن کمربند و کفش

    ست کردن اکسسوری‌های مردانه می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌پوشی داشته باشد. مهم‌ترین نوع این هماهنگی در رنگ‌ها، ست کردن کمربند با کفش است.
    در این مقاله سعی کرده‌ایم که قوانین مختلف برای این کار را به شما معرفی کنیم و همچنین به سوالاتی که ممکن است برای‌تان پیش بیاید پاسخ بدهیم. اگر می‌خواهید ظاهر شیک و استایل زیبایی داشته باشید، مدمن را همراهی کنید تا نحوه‌ی صحیح ست کردن رنگ‌های کمربند و کفش را یاد بگیرید.


     ست کردن رنگ بند کمربند و کفش

    این ساده‌ترین قانون برای هم‌خوانی کمربند و کفش محسوب می‌شود. به طور کلی هر چقدر تضاد رنگی میان بند کمربند و کفش شما (یا حتی کیف و...) وجود داشته باشد، استایل شما جلوه‌ی بدتری خواهد داشت و خوش‌تیپ دیده نمی‌شوید.
    محبوب‌ترین رنگ‌ کمربندها معمولا قهوه‌ای و مشکی هستند، پس بهترین گزینه برای کفش‌ها هم همین رنگ‌ها به حساب می‌آیند. البته خیلی مهم نی

    Read more »
  6. نکاتی برای خرید پیراهن مناسب افراد کوچک‌اندام

    نکاتی برای خرید پیراهن مناسب افراد کوچک‌اندام

    افراد لاغر، قدکوتاه و کوچک‌اندام معمولا با مشکلاتی برای خرید پوشاک‌شان سروکله می‌زنند. خیلی از لباس‌ها باعث می‌شوند تا اندام این افراد کوچک‌تر و قدشان هم کوتاه‌تر دیده شود.
    امروز در مدمن می‌خواهیم نکاتی را برای خرید و پوشیدن پیراهن معرفی کنیم که به افراد لاغر و قدکوتاه کمک می‌کنند تا ظاهر بهتری داشته باشند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

    Read more »
  7. حلقه‌ و معانی مختلف هر کدام از انگشت‌ها

    حلقه‌ و معانی مختلف هر کدام از انگشت‌ها

    حلقه‌ و انگشتر‌ها چند دهه‌ای می‌شود‌ که پا به دنیای مد گذاشته‌‌اند و در چند سال اخیر هم نقش زیادی در شکل‌گیری استایل خاص شیک‌پوش‌ها داشته‌اند. امروزه حلقه‌ها با شکل و سایز‌های مختلفی یافت می‌شوند و افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند.
    جدا از ظاهری زیبا و جذاب، این حلقه‌ها در هر انگشت معانی و نماد منحصربه‌فرد خودشان را دارند و نشان‌گر ویژگی‌ خاصی هستند. اگر شما هم حلقه به دست می‌کنید و می‌خواهید سرگذشت و مفاهیم متنوع هر کدام از انگشت‌ها را بدانید، در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  8. 7 نکته برای پوشیدن تی‌شرت

    7 نکته برای پوشیدن تی‌شرت

    آیا از آن دسته از افرادی هستید که به تی‌شرت علاقه زیادی دارند ولی فکر می‌کنند با پوشیدن‌شان خوش‌تیپ دیده نمی‌شوند؟
    در این مقاله نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که در عین سادگی، باعث می‌شوند با تی‌شرت استایل زیبایی داشته باشید. پس اگر از پیراهن خسته شده‌اید و می‌خواهید با تی‌شرت، تیپی ساده اما شیب داشته باشید، در ادامه مدمن را همراهی کنید.

    Read more »
  9. 7 اکسسوری مردانه برای تکمیل کردن پوشاک‌تان

    7 اکسسوری مردانه برای تکمیل کردن پوشاک‌تان

    اکسسوری‌ها این روزها نقش مهمی در تیپ و استایل مردم دنیا دارند. استفاده‌ی درست از آن‌ها می‌تواند شما را فردی خوش‌پوش، که ظاهر برایش اهمیت دارد، نشان بدهد.

    در این مقاله 7 مورد از اکسسوری‌های مردانه را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پوشاک‌تان را کامل و ظاهرتان را شیک‌تر کنید. در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  10. 5 راه برای بالا بردن سطح استایل‌تان

    5 راه برای بالا بردن سطح استایل‌تان

    آیا به دنیال راه‌هایی ساده برای خوش‌تیپ‌تر شدن می‌گردید؟

    مردم معمولا با تغییراتی که در زندگی‌شان رخ می‌دهد، از جمله پیدا کردن شغلی مناسب، رفتن به دانشگاه و... سعی می‌کنند ظاهر خود را هم تغییر دهند و سطح تیپ و استایل‌شان را بالا ببرند.

    در ادامه نکاتی را معرفی و بررسی می‌کنیم که می‌توانند به راحتی شما را به خواسته‌تان برسانند. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
صفحه