Monthly Archives: January 2019

  1. ده اکسسوری مردانه که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد

    ده اکسسوری مردانه که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد

    اکسسوری‌ها!

    هیچ پوشش آراسته‌ای بدون آن‌ها کامل نیست. آن‌ها برای پوشش شما مانند سس برای ساندویچ، پنیر برای نان یا قند برای چای هستند. فکر کنیم متوجه اهمیت آن‌ها شده باشید!

    اما گاهی هم فهمیدن این‌که کدام اکسسوری‌ ماندگار است و ارزش هزینه کردن را دارد، کار دشواری است.

    خوشبختانه، تاریخ، آزمون و خطا در این مورد را انجام داده است. پس اگر چیزی از پنجاه سال پیش تاکنون زیبا بوده و از مد خارج نشده، بدون شک تا پنجاه سال آینده هم از صنعت مد خارج نخواهد شد و همچنان زیبا خواهد ماند. اگر می‌خواهید با این اکسسوری‌ها آشنا بشوید، در ادامه با مدمن و ده اکسسوری مردانه که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد همراه باشید.

    Read more »
  2. راهنمای محافظت از بوت‌ها در زمستان

    راهنمای محافظت از بوت‌ها در زمستان

    بوت‌ها یکی از بهترین مواردی است که اگر به دنیال داشتن تیپی شیک و استایلی خاص می‌گردید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با اینکه قانون خاصی برای پوشیدن بوت‌ها وجود ندارد، اما این نوع پاپوش بیشتر برای هوای سرد زمستان مناسب است. اما مهم‌ترین موردی که باید در نظر گرفته شود، حفاظت درست از بوت‌ها است.

    بوت‌ها اگر در شرایط مناسبی قرار نگیرد و از آن‌ها به خوبی نگهداری نشود، به راحتی آسیب می‌بینند و زیبایی خود را از دست می‌دهند. محافظت از بوت‌ها کار خیلی سختی نیست و ما در این مقاله به راحتی شما را راهنمایی خواهیم کرد. پس اگر به بوت و زیبایی ظاهرتان اهمیت می‌دهید، در ادامه با مدمن و راهنمای محافظت از بوت‌ها در زمستان همراه باشید.

    Read more »
  3. چگونه بدون کت‌وشلوار خو‌ش‌تیپ باشیم؟

    چگونه بدون کت‌وشلوار خو‌ش‌تیپ باشیم؟

    کت‌وشلوار با ظاهر شیک و رسمی خود، انتخاب خوبی برای افرادی است که می‌خواهند تیپ زیبا و سنگینی داشته باشند. اما شاید خیلی‌ها علاقه‌ای به این نوع پوشاک نداشته باشند و نخواهند که آن را تن کنند. همچنین ممکن است کت‌وشلوارتان آسیب دیده باشد و دیگر نتوانید آن را بپوشید.

    جای هیچ نگرانی نیست. شما بدون کت‌وشلوار هم می‌توانند خوش‌تیپ و شیک‌پوش به نظر برسید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، دنبال کردن مدمن و مقاله‌های مد و فشن آن است. امروز در این مطلب مواردی را برای‌تان آورده‌ایم که با انجام آن‌ها، بدون کت‌وشلوار هم می‌توانید خوش‌تیپ دیده شوید. در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  4. 4 روش برای گرم‌ ماندن با شلوار جین

    4 روش برای گرم‌ ماندن با شلوار جین

    شلوار جین با توجه به ظاهر شیک و راحتی که دارد، همیشه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما با توجه به این که زمستان آمده و روزهای‌مان را در هوای سرد سپری می‌کنیم، شاید پوشیدن این نوع سلوار کمی اذیت‌کننده باشد.

    ولی همان‌طور که گفتیم، شاید خیلی‌ها بخواهند همچنان شلوار جین‌های‌شان را تن کنند و استایل زیبای خود را به نمایش بگذارند. به همین دلیل، امروز می‌خواهیم راه‌هایی برای پوشیدن شلوار جین در زمستان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مدمن و 4 روش برای گرم ماندن با شلوار جین همراه باشید.

    Read more »
  5. 5 کار اشتباهی که لباس‌های‌تان را نابود می‌کنند

    5 کار اشتباهی که لباس‌های‌تان را نابود می‌کنند

    نگهداری و مراقبت از پوشاک، کاری ضروری محسوب می‌شود و شما را از دست هزینه‌های مختلف و گزاف نجات می‌دهد. چند بار پیش آمده که لباس‌های گران‌قیمت‌تان در نتیجه‌ی نگهداری نادرست خراب شده و دیگر قابل‌استفاده نبوده‌اند؟

    سه‌ مقصر اصلی خراب‌ شدن لباس‌ها، ماشین لباس‌شویی، خشک‌کن و اتو هستند. این سه وسیله که مراقبت از پوشاک را بسیار راحت‌تر کرده‌اند، همچنین باعث آسیب‌دیدگی آن‌ها هم می‌شوند.

    اما جای نگرانی نیست. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، دیگر هیچ مشکلی برای لباس‌های‌تان پیش نخواهد آمد. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  6. چگونه یک کلکسیون ساعت مچی داشته باشیم؟

    چگونه یک کلکسیون ساعت مچی داشته باشیم؟

    زمان ارزش بالایی دارد و ساعت مچی‌ها نقش بزرگی در این زمینه ایفا می‌کنند. این اکسسوری‌ها از یک وسیله برای نشان دادن زمان فراتر رفته‌اند و به یک استایل خاص در دنیای مد و فشن تبدیل شده‌اند.

    ساعت مچی‌ها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای خوش‌استایل بودن به شمار می‌روند و مردم سراسر دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند. رنگ و طرح‌های زیادی برای ساعت مچی وجود دارد و همین باعث شده تا بیشتر افراد، ساعت‌های گوناگون را خریداری کرده و در تیپ‌های مختلف خود از آن‌ها استفاده کنند.

    داشتن یک کلکسیون متشکل از چندین ساعت مچی در رنگ و طرح‌های متنوع، کار نسبتا دشواری است و نکات زیادی وجود دارند که باید به آن‌ها توجه شود. در این مقاله می‌خواهیم مواردی را که باید هنگام شکل دادن یک کلکسیون ساعت مچی در نظر داشته باشید، به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  7. بهترین روش‌های پوشیدن یک کاپشن

    بهترین روش‌های پوشیدن یک کاپشن

    کاپشن‌ها یکی از محبوب‌ترین لباس‌‌های زمستانی هستند. این شگفتی‌های پف‌دار می‌توانند دمای بدن را حتی در سردترین شرایط هم حفظ کنند و این موضوع باعث محبوبیت آنها بین کوهنوردان و افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند شده است.
    جدا از توانایی آنها در گرم نگه داشتن بدن، کاپشن‌ها زیبا و جذاب هم هستند، چیزی که از چشم طراحان مد و لباس دور نمانده!
    در بسیاری از فشن شوهای اخیر، طراحان مد از کاپشن در طرح‌های خود استفاده کرده‌اند که توجههای زیادی را به این نوع پوشاک جلب کرده. برای زیبا به نظر رسیدن هنگام پوشیدن یک کاپشن، نیازی نیست که کاپشنی گران‌‌قیمت داشته باشید، تنها لازم است شیوه درست پوشیدن آن را بلد باشید و اینجاست که ما به کمک شما می‌آییم! در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  8. 4 نکته برای پوشیدن پلیور و شلوار جین

    4  نکته برای پوشیدن پلیور و شلوار جین

    این روزها در فصل سرد زمستان به سر می بریم و اکنون بهترین موقع برای پوشیدن پلیورهای شیک و جذاب است. شلوارهای جین هم همیشه طرفداران خود را دارند و در همه‌ی روزهای سال قابل استفاده هستند.

    شلوار جین و پلیور بهترین گزینه برای داشتن ظاهری شیک و زیبا محسوب می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را برای داشتن استایلی بهتر با به تن داشتن پلیور و شلوار جین برای‌تان معرفی کنیم. در ادامه با مدمن و ۵ نکته برای پوشیدن پلیور و شلوار جین همراه باشید.

    Read more »
  9. نکاتی برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید!

    نکاتی برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید!

    قطعا همه به دنبال راه‌هایی برای جذاب‌تر شدن هستند و تصور می‌کنند کار بسیار سختی را در پیش دارند. برای اینکه خوش‌تیپ‌تر دیده شوید، نیازی به پول زیاد و یا تمرینات سخت در باشگاه نیست؛ البته این موارد کمک شایانی می‌کنند، اما تنها راه برای جذاب‌تر به نظر رسیدن به حساب نمی‌آیند.
    در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را برای‌تان معرفی کنیم که با رعایت کردن آن‌ها، به سادگی می‌توانید جذاب و شیک‌پوش‌تر دیده شوید. در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  10. چگونه خوش‌پوش‌ترین فرد حاضر در جمع باشید؟

    چگونه خوش‌پوش‌ترین فرد حاضر در جمع باشید؟

    تصور کنید وارد یک مهمانی، عروسی، جلسه کاری و... شده‌اید. آیا دوست دارید خوش‌تیپ‌ترین فرد حاضر در آن جمع باشید؟
    تنوع و منحصربه‌فرد بودن، مهم‌ترین مواردی هستند که در یک جمع متشکل از افراد مختلف، می‌توانند نظر بقیه را جلب شما کنند. اگر می‌خواهید از شما به عنوان خوش‌استایل‌ترین فرد یاد کنند، باید به نکات زیادی از جمله ترکیب رنگ‌ها، توجه به جزئیات و... دقت داشته باشید.
    در این مقاله می‌خواهیم نکاتی که شما را به خوش‌پوش‌ترین فرد حاضر در موقعیت‌های مختلف تبدیل می‌کند، بررسی کنیم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
صفحه