Monthly Archives: October 2020

  1. برندهای معروف لباس را بشناسید

    برندهای معروف لباس

    همیشه برندهایی وجود دارد که هیچ وقت در مورد کیفیت محصولات‌شان فروگذار نمی‌کنند و میلیون‌ها نفر از مشتری‌هایشان در سراسر جهان را راضی نگه می‌دارند. این برندها به دلیل سبک خاص‌شان و خلق جدیدترین ترندها بین مردم به محبوبیت رسیده‌اند. از آنجایی که در دنیا تولیدکننده‌های لباس متعددی وجود دارد، بهتر است کمی در مورد برندهای مشهور و سرشناس اطلاعات داشته باشیم؛ به این ترتیب می‌توانیم بهترین مدل‌ها را از میان برندهای معروف لباس انتخاب کنیم. در ادامه با مدمن همراه باشید تا معروف‌ترین برندهای لباس را به شما معرفی کنیم. 

    ۱.نایک (Nike)

    نایک از برندهای معروف لباس

    نایک یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در سال ۱۹۴۶ توسط فیل نایت و بیل بورمن تاسیس شد. دفتر مرکزی آن‌ها در ایالت اورگان آمریکا قرار دارد. اسم این شرکت را

    Read more »
  2. مراقبت از لباس های سفید

    مراقبت از لباس های سفید

    تا حالا شده که تی‌شرت یا شلوار سفید یک نفر را در خیابان ببینید و دل‌تان بخواهد شما هم بتوانید بی‌دغدغه لباس سفید بپوشید؟ یا حتی ملحفه  یا حوله سفید استفاده کنید؟ چند قانون ساده وجود دارد که باید رعایت کنید تا لباس‌های سفید روشن و تمیز بماند. و اگر لباس‌های سفیدتان رنگ‌شان کمی کدر، خاکستری یا زرد شده باشد، می‌توانید با شستشوی صحیح دوباره درخشندگی را به آن‌ها بازگردانید. با مدمن همراه شوید تا روش‌های صحیح نگهداری و مراقبت از لباس های سفید را با شما در میان بگذاریم.

    از آنجایی که لباس‌های سفید مستعد تغییر رنگ هستند، با هر بار پوشیدن‌شان باید آن‌ها را بشویید و با لباس‌های رنگی در ماشین لباسشویی نیندازید. مایع سفیدکننده ممکن است گاهی به دردتان بخورد، اما این تنها پاسخ برای تمیز کردن لباس‌های سفید نیست؛ روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. در ابتدا روش‌های شستشوی لباس سفید را باهم مرور می‌کنیم:

    شستشو و پاک کردن لباس سفید به روش صحیح

    Read more »
  3. ژاکت و کت مردانه ؛ استایل های ترند 2020

    ژاکت و کت مردانه

    تابستان دیگر به پایان رسیده و خبری از هوای گرم و لباس‌های نازک نیست. آسمان ابری و دمای پایین هوا ما را به سراغ لباس‌های ضخیم برده است؛ دیگر وقتش رسیده که کت و ژاکت‌ها را از کمدها بیرون بکشیم. کت مردانه تنوع گسترده‌ای دارد و آقایان می‌توانند استایل زمستانی شیکی داشته باشند.

    هیچ چیز مثل لباس گرم نمی‌‌تواند به جنگ زمستان برود. البته زمستان این فرصت را به آقایان می‌دهد که با انتخاب انواع ژاکت و کت مردانه، استایل خاص خود را داشته باشند و کل این فصل را با ظاهری شیک در جامعه حضور یابند. اگر دغدغه شما هم این روزها پیدا کردن بهترین ژاکت و کت مردانه است، با ما همراه شوید.

    پارکا

    پارکا کت مردانه

    پارکا اصطلاحا به کت‌های بلندی می‌گویند که روی باسن را می‌پوشاند و در فصول سرد، حتی در یخبندان شما

    Read more »
  4. 15 نکته کلیدی برای درست لباس پوشیدن

    آداب درست لباس پوشیدن

    برای اینکه خوش پوش به نظر بیاییم باید در انتخاب مدل لباس دقت کنیم. برای اینکه بهترین مدل را پیدا کنیم باید آگاهی خود را نسبت به تناسباتمان بفهمیم.

    Read more »
  5. برترین استایل های خیابانی پاییزی زنانه 2020

    استایل های خیابانی پاییزی زنانه

    حدود ۱۰۰ سال است که فشن‌شوها به اصلی‌ترین روش دیدن مجموعه‌های جدید طراحان لباس تبدیل شده است. از آن زمان تاکنون خیلی چیزها عوض شده است: لباس‌های فشن‌شو، افرادی که در ردیف اول برای تماشا می‌نشینند و لباس‌هایی که این افراد می‌پوشند؛ اما یک چیز از آن زمان تاکنون ثابت مانده که آن هم مفهوم ترندها است. شاید دیگر مثل گذشته هر فصل یا هر سال لباس خاص خود را ندارد، ولی در کل تم‌ها و آیتم‌ها، مد استایل ترند فصل را شکل می‌دهند.

    به راحتی می‌توان توسط آیتم‌ها و ترندهای خاص و مشخص، مد سال در دهه اول قرن بیست و یک را تشخیص داد، مثلا در سال ۲۰۱۳ سویشرت‌های Balenciaga مد بود یا در سال ۲۰۱۵ جین Vetements. اما با گذشت زمان، پاسخ به این سوال که «همه» چه چیزی می‌پوشند، دشوارتر می‌شود. بعضی از خانم‌ها مدل‌های بورژازی Hedi Slimane را می‌پسندند، برخی دیگر طرح‌های جذاب گوچی و سن لورن را ترجیح می‌دهند و بعضی‌ها هم هستند که کلا بی‌اعتنا به دنیای مد، دوست دارند به سلیقه شخصی خود استایل پاییزی‌شان را انتخاب کنند.

    استریت استایل یا همان استایل خیابانی (مد خیابانی) یکی از زمینه‌هایی است که در دنیای مد می‌توان م

    Read more »