Monthly Archives: December 2018

  1. با پول کم بهترین خرید را بکنید!

    با پول کم بهترین خرید را بکنید!

    خرید کردن به یکی از بخش‌های مهم و روزانه زندگی‌مان تبدیل شده و زمان زیادی را، به خصوص در روز‌های تعطیل، صرف آن می‌کنیم. با این اوصاف هنوز خیلی‌ها بهترین روش خرید کردن را نمی‌دانند و ممکن است برای هر خرید پول و زمان گزافی را صرف کنند. معمولا پیش می‌آید که بعد از خرید، به دلیل جنس نامرغوب و بهای زیادی که بابت آن داده‌ایم، پشیمان شده‌ایم. خرید کردن مانند بسیاری از کارهای دیگر‌، ترفند‌های خاص خودش را دارد. ما در این مقاله، 6 ترفند مهم و اصلی خرید کردن را برای‌تان آورده‌ایم. شما با یادگیری این ترفند‌ها می‌توانید با کمترین پول، بهترین خرید را داشته باشید و دیگر زمان‌های زیادی را صرف گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف نکنید. در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  2. 5 راه برای پوشیدن پلوشرت

    5 راه برای پوشیدن پلوشرت

    پلوشرت و تی‌شرت از محبوب‌ترین پوشاک مردانه به شمار می‌روند و استایل بسیاری از مردم را شکل داده‌اند. پلوشرت نسبت به تی‌شرت از ظاهر رسمی‌تری برخوردار است و تیپ منحصربه‌فرد و سنگین‌تری به فرد می‌دهد.
    در این مقاله 5 استایل گوناگون برای پوشیدن پلوشرت را برای‌تان آورده‌ایم تا دید بهتری نسبت به ظاهرهای مختلفی که با این پوشاک می‌توانید شکل دهید، به دست بیاورید. با کمی تمرین و ترکیب پوشاک متنوع، خودتان هم می‌توانید تیپ‌ و استایل‌هایی زیبا را به نمایش بگذارید.
    در ادامه با مدمن و 5 راه مختلف برای پوشیدن پلوشرت همراه باشید.

    Read more »
  3. 10 رنگی که باید در پوشاک‌تان به‌کار بگیرید

    10 رنگی که باید در پوشاک‌تان به‌کار بگیرید
    رنگ در دنیای مد و فشن از اهیمت بالایی برخوردار است. یک فرد خوش‌استایل، با نحوه‌ی صحیح استفاده از رنگ‌ها، به راحتی توجه‌ها را جلب می‌کند و خود را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. 
    در مقاله‌های مدمن درباره‌ی تاثیر بسیاری که رنگ‌ها و جزئیات کوچک بر روی تیپ و استایل می‌گذارند، به طور متعدد صحبت کرده‌ایم. امروز می‌خواهیم بررسی دقیق‌تری روی رنگ‌ها داشته باشیم و 10 رنگی را که باید در پوشاک‌تان وجود داشته معرفی کنیم. در ادامه با مدمن همراه باشید.
    Read more »
  4. 9 ترفند برای یک سفر راحت و آسوده

    9 ترفند برای یک سفر راحت و آسوده

    تقریبا همه‌ی ما چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم که برای سفر رفتن دچار مشکلاتی از قبیل کمبود فضا برای وسایل‌ و یا خراب و چروک شدن لباس‌ها شده‌ایم و این اتفاق گاهی ما را از سفرمان پشیمان کرده‌ است. این دردسر‌ها را می‌شود به راحتی برطرف کرد و با خیالی آسوده به سفر رفت.
    ما در مقاله زیر به چند ترفند برای سفری راحت و با آرامش می‌پردازیم. در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  5. کد پوشش

    کد پوشش

    در مطلب اینفوگرافیک امروز، کد پوشش‌های مختلف را برای‌تان معرفی کرده‌ایم.
    کد پوشش، قوانینی مرتبط با پوشش است که در جوامع مختلف تعیین شده و نحوه‌ی صحیح پوشش در موقعیت‌های گوناگون را به نمایش می‌گذارد. پس از انقلاب صنعتی و تخصصی شدن مشاغل، استفاده از کد پوشش در این محیط‌ها متداول شد و این لباس‌فرم‌ها در واقع نماد یکپارچگی و یکسانی کارکنان محسوب می‌شد.
    در ادامه با مدمن و معرفی انواع کد پوشش همراه باشید.

    Read more »
  6. راهنمای خرید چند دست لباس و ایجاد تیپ‌های مختلف

    راهنمای خرید چند دست لباس و ایجاد تیپ‌های مختلف

    با خرید چند دست لباس و ترکیب آن‌ها، می‌توانید تیپ‌های مختلفی برای خود شکل دهید و مدت زیادی آن‌ها را بپوشید. البته این کار نیاز به تمرین و انتخاب درست دارد.
    در این مقاله، راهنمای ساده‌ای را برای خرید چند دست لباس، که با آن‌ها می‌توانید تیپ و استایل‌هایی گوناگون برای روزهای مختلف هفته شکل بدهید، برای‌تان آورده‌ایم. 
    در ادامه با مدمن همراه باشید و ببینید با خرید تعدادی پیراهن، شلوار و... و ترکیب آن‌ها، چه ظاهر و تیپ‌های متنوعی می‌توانید برای خودتان بسازید و همیشه خوش‌تیپ و متفاوت به نظر برسید.

    Read more »
  7. چگونه بدون هیچ زحمتی خوش‌استایل باشیم؟

    چگونه بدون هیچ زحمتی خوش‌استایل باشیم؟

    داشتن تیپی زیبا و استایلی خاص، زحمت و تمرین فراوانی را می‌طلبد؛ اما افراد زیادی را می‌بینیم که با وجود تلاش‌های بسیار زیاد، خوش‌تیپ دیده نمی‌شوند و برعکس، ظاهر نامرتب و زشتی دارند.
    هنگام انتخاب یک استایل مناسب، موارد مختلفی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. در این مقاله به معرفی چند نکته، که با انجام آن‌ها می‌توانید بدون هیچ زحمتی خوش‌استایل دیده شوید، پرداخته‌ایم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  8. اینفوگرافیک: آموزش گره کراوات (گره الدرج)

    اینفوگرافیک: آموزش گره کراوات (گره الدرج)

    اگر مطالب اینفوگرافیک مدمن را دنبال کرده باشید، شاهد آموزش انواع گره‌های کراوات بوده‌اید. امروز تصمیم گرفتیم آموزش گره الدرج (Eldredge knot) را برای‌تان آماده کنیم. در ادامه با مدمن و آموزش این گره همراه باشید.

    Read more »
  9. چگونه با کت‌وشلوار خوش‌تیپ‌تر به نظر برسیم؟

    چگونه با کت‌وشلوار خوش‌تیپ‌تر به نظر برسیم؟

    کت‌وشلوار یکی از مهم‌ترین پوشاک مردانه به حساب می‌آید و با ظاهر رسمی و خاص خود، استایل شیک و زیبایی را برای هر فرد شکل می‌دهد. اما شاید هر کسی هم نتواند بهترین استفاده را از کت‌وشلوار خود ببرد و این دغدغه‌ی بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود.
    در ادامه چند نکته را برای اینکه با کت‌وشلوار خوش‌تیپ‌تر به نظر برسید برای‌تان آورده‌ایم. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  10. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره ترینیتی)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره ترینیتی)

    اگر مطالب اینفوگرافیک مدمن را دنبال کرده باشید، شاهد آموزش انواع گره‌های کراوات بوده‌اید. امروز تصمیم گرفتیم آموزش گره ترینیتی (Trinity knot) را برای‌تان آماده کنیم. در ادامه با مدمن و آموزش این گره همراه باشید.

    Read more »
صفحه