Monthly Archives: February 2021

  1. استایل بهاری 1400 برای خانم ها و آقایان

    استایل بهاری 1400 برای خانم ها و آقایان

    استایل بهاری 1400 پر است از رنگ ها و مدل‌های جدید در همه‌ی حوزه ها از جمله لباس ،کفش ،کیف و اکسسوری ...ما در این مطلب قصد داریم به برجسته ترین مدهای روز برای سال نو اشاره داشته باشیم.

    استایل بهاری 1400 مردانه

    المان های لباس مردانه معمولا کم هستند و نوآوری و مدل های خاص کمتر در بین آنها دیده می شود اما اگر در سال جدید از امتحان کردن استایل جدید نترسید می توانید بسیار متفاوت و شیک پوش ظاهر شوید.

    پیراهن مردانه در استایل بهاری 1400

     

    پیراهن مردانه مشکی پیراهن مردانه چهارخانه پیراهن مردانه چهارخانه

    Read more »
  2. ست‌کردن لباس برای نوروز

    ست‌کردن لباس برای نوروز

    چرا ست‌ کردن لباس برای نوروز و فصل بهار با بقیه فصل‌ها متفاوت است؟ برای ست کردن لباس مخصوص فصل بهار باید چه اصولی را رعایت کنیم؟ استفاده از رنگ سال 1400 در ست کردن لباس برای نوروز چه اثری خواهد داشت؟ سؤال‌هایی که پرسیده شد برای انتخاب یک ست مناسب برای نوروز بسیار مؤثر هستند چراکه بهار، فصل نشدن طبیعت است. فصل جوانه زدن و رسیدن گرما بعد از زمستان و زمان شکوفه زدن درختان و گل‌هاست. فصلی که امید، صلح و دوستی و ارتباطات صمیمی به اوج می‌رسد بنابراین ازآنجایی‌که تیپ، استایل و ظاهر ما نیز در تقویت این حالات بسیار مؤثر هستند بهتر است نکاتی را در باره آن بیاموزیم. پس با ما همراه باشید ...

    در نوروز چه بپوشم؟ 

    اولین و مهم ترین نکته در ست کردن لباس برای  نوروز انتخاب رنگ درست برای لباس است. به طور کلی رنگ‌ها از لحاظ انرژی و عمق به دودسته تقسیم می‌شوند: رنگ‌های اصلی و رنگ‌های مکمل. این رنگ‌ها هرکدام از ویژگی‌های خاص و منحصربه ‌فرد خود برخوردار هستن

    Read more »
  3. راهنمای انتخاب اکسسوری مردانه

    اکسسوری مردانه

    در گذشته پوشیدن اکسسوری مردانه چندان رایج نبود و اگر بود احتمالا به استفاده از انگشترهای بزرگ عقیق و تسبیح دور دست ختم می شد! اما امروزه اکسسوری مردانه تنوع بیشتری دارد و آقایان شیک پوش تمایل زیادی به استفاده از آنها دارند. اگر نمی دانید چه ساعت یا دستبندی را باید با کت و کیف خود ست کنید مطالعه ی این مطلب می تواند یک راهنمای خوب برای انتخاب اکسسوری مردانه باشد.

    کیف و کمربند مردانه
    اکسسوری مردانه چیست؟

    خیلی اوقات با خود فکر می کنیم آیا باید کراوات بپوشیم یا نه؟ باید ساعت بپوشیم یا نه؟ چه مقدار باید برای خرید اکسسوری هزینه کنم؟ برای شروع پاسخ دادن به این سوالات ما می خواهیم روشن کنیم که اکسسوری مردانه دقیقا شامل چه چیزهایی است.
    به طور کلی باید گفت تعداد اکسسوری مردانه بسیار زیاد است . در واقع هر چیزی که به لباس مردانه مانند پیراهن، شلوار، کت و ژاکت اضافه شود، اکسسوری مردانه

    Read more »
  4. راهنمای خرید کادوی روز پدر

    هدیه روز پدر

    همه ما در کنار خانواده و با هم قویتر هستیم وهدیه دادن به عزیزانمان این پیوند را محکم تر می کند. روز پدر به ما فرصتی می دهد تا قدردانی خود را نشان دهیم و از آنها بابت تمام زحماتش تشکر کوچکی بکنیم. اما همیشه خریدن هدیه برای دیگران سخت است و خرید کادوی روز پدر بسیار سخت تر. در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را برای خرید کادوی روز پدر راهنمایی کنیم تا با خرید یک هدیه کاربردی و زیبا برای آقایان بتوانید این روز را بهتر جشن بگیرید.

    روز پدر

    یکی از بهترین گزینه های کادوی روز پدر، لباس است. نگران نباشید، منظور ما از لباس فقط جوراب نیست! اغلب آقایان تمام وقت خود را صرف کار و پس از آن خانواده و استراحت میکنند در نتیجه خرید کردن و بخصوص لباس خریدن چندان کار جذابی برای آنها نیست. اما در نهایت همه به لباس و ظاهر آراسته نیاز دارند در نتیجه می توانید یک لیست از لباس هایی که می توانید برای پدر، همسر یا برادر خود بخرید تهیه کنید.

    Read more »
  5. راهنمای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان

    راهنمای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان

    مردم دنیا هر ساله روز ۱۴ فوریه را به نام «روز ولنتاین» یا همان روز عشق را جشن می‌گیرند و خرید هدیه، بخش جدایی‌ناپذیر این مناسبت خاص است. اما اکثرا خانم‌ها در پیدا کردن کادوی مناسب برای آقایان دچار شک و تردید می‌شوند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، با مدمن همراه شوید تا چند ایده برای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان را با شما به اشتراک بگذاریم.

    در گذشته که خبری از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نبود و دنیا هنوز به یک «دهکدهٔ جهانی» تبدیل نشده بود، ولنتاین یا روز عشق را معمولا فقط در کشورهای غربی جشن می‌گرفتند؛ در سایر کشورها مثل ایران، روز عشق در تقویم روز دیگری بود که از فرهنگ ایران باستان به یادگار مانده است. اما با توسعهٔ ارتباطات و آشنایی مردم با فرهنگ سایر کشورها، ولنتاین در هر کشور و فرهنگی پاس داشته شد و این روزها در هر گوشهٔ جهان، در روز ۱۴ فوریه مردم برای عزیزان خود هدیه‌ای هرچند کوچک تهیه می‌کنند تا عشق و علاقهٔ خود را نشان دهند.

    Read more »
  6. کاپشن خلبانی را با چه لباس هایی ست کنیم؟

    کاپشن خلبانی را با چه لباس هایی ست کنیم

    کاپشن خلبانی یا ژاکت خلبانی یک انتخاب شیک برای هر مردی است؛ این کاپشن را می‌توانید با انواع لباس ست کنید و خوشتیپ باشید. اما برای انتخاب و پوشیدن آن باید نکاتی را رعایت کنید که در این مقاله از مدمن به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

    کاپشن خلبانی یا ژاکت خلبانی یک لباس کلاسیک مردانه است که هم تنوع زیادی دارد و هم همیشه و در هر زمانی مد است. این کاپشن مناسب استایل‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مختلفی است، یعنی هر مردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند این کاپشن را به تن کند و جذاب باشد. کاپشن خلبانی با هر استایلی شیک دیده می‌شود، چه بخواهید این کاپشن را با استایل کژوال و شلوار جین، تیشرت سفید و کفش کتانی بپوشید، یا آن را با شلوار چینو و یک جفت پوتین ست کنید. علاوه بر این، این ژاکت‌ها هم برای پاییز و زمستان مناسب هستند و هم برای استایل بهاره.

    کاپشن خلبانی یا ژاکت خلبانی

    اگر شما هم عاشق کاپشن خلبانی هستید و دوست دارید آن را با لباس‌های مختلف ست کنید، حتما ادامهٔ مقاله را دنبال کنید؛ ما به شما خواهیم گفت که چطور باید ٰکاپشن خلبانی را بپوشید که ظاهری شیک و زیبا داشته باشید.

    کاپشن خلبانی یا ژاکت خلبانی چیست؟

    کاپشن خلبانی یا ژاکت خلبانی

    کاپشن خلبانی نوعی ژاکت پرواز نظامی است که برای خلبانان طراحی شده بود و اکنون به کاپشن مرسومی بین مردان تبدیل شده است. این ژاکت برای اولین بار در طول جنگ جهانی اول طراحی شد، اما در خلال جنگ جهانی دوم نیز اغلب خلبانان هواپیماهای بمب‌افکن دوربرد نیز آن را به تن می‌کردند. این ژاکت‌های چرمی ضخیم و عایق‌بندی شده برای گرم نگه داشتن خلبانان در پروازهای با ارتفاع زیاد مناسب بود؛ در چنین پروازهایی دمای داخل کابین معمولا به زیر دمای انجماد می‌رسد. با پرطرفدار شدن کاپشن خلبانی در بین غیرنظامیان، این کاپشن کمی تغییر شکل داد و به شکل امرو

    Read more »
  7. مفهوم لباس ها در رویدادهای فشن شو

    فشن شو

    در اصل واژه انگلیسی فشن شو از ترکیب دوکلمه "FASHION "و "SHOW" به معنای نمایش مد به کار می‌رود. ممکن است شما به‌محض شنیدن کلمه "فشن شو" یک خانم یا آقای جوان با موهای عجیب ‌وغریب یا یک لباس کژوال تکه پاره و خال‌کوبی‌هایی که سرتاسر بدن او را فراگرفته را در ذهنتان نقش ببندد اما حقیقت آن است که هدف از برگزاری فشن شوهای بزرگ در کل دنیا به نمایش گذاشتن مدل‌های ترند سال در صنعت پوشاک به دنبال‌کننده‌ها و علاقه‌مندان حرفه‌ای این صنعت است. فروشگاه اینترنتی مدمن سعی دارد در این مقاله رویکردهای مختلف برگزاری فشن شوها و مفههوم لباس ها در رویدادهای فشن شو را که در اختیار شما مخاطب گرامی قرار دهد.

    فشن شو

    در مورد فشن شو بیشتر بدانیم

    فشن در دنیای مد و پوشاک به معنای

    Read more »
  8. ۱۹ مدل شلوار مردانه که هر مردی باید داشته باشد

    انواع شلوار مردانه

    شلوار مردانه یکی از اصلی‌ترین المان‌های یک استایل شیک هر مردی است؛ با شناخت انواع مدل‌های شلوار مردانه و نحوهٔ ست کردن آن‌ها، شیک‌تر و جذاب‌تر از قبل در جمع ظاهر شوید. با مدمن همراه باشید.

    شلوار مناسب می‌تواند به شما اعتماد به نفس و راحتی کافی را دهد تا موقعیت شغلی مورد نظر خود را به آورید، در قرار اول جذاب به نظر برسید یا از سفر و گشت و گذار لذت ببرید. انواع مختلفی از شلوارها برای انتخاب وجود دارد و ممکن است انتخاب بهترین شلوار مناسب استایل‌تان کار آسانی نباشد. قبل از خرید شلوار، حتما مقالهٔ «نکاتی که قبل از خرید شلوار مردانه باید بدانید» را مطالعه کرده و با آگاهی بیشتری شلوار استایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    Read more »
  9. نکاتی برای ست کردن کفش با لباس که هر زنی باید بداند

    نکاتی برای ست کردن کفش با لباس که هر زنی باید بداند

    داشتن استایلی خاص و شیک مستلزم تسلط بر تمامی اصول مد از جمله اصول ست کردن کفش با لباس است. اگر در این کار مهارت لازم را ندارید، این مقاله از مدمن را حتما دنبال کنید.

    کفش‌ها چیزی فراتر از وسیله‌ای برای راه رفتن است. خانم‌ها فکر می‌کنند جواهراتی مثل الماس دوست‌شان است؛ اما اگر بخواهیم واقع‌گرا باشیم، باید بگوییم که این دوست عزیز خانم‌ها کفش‌ها است! اگر قرار باشد از بین انگشتر الماس و پنجاه جفت کفش یکی را انتخاب کنید، کدام یک را برمی‌گزینید؟ شاید جواب اکثر خانم‌ها گزینهٔ دوم باشد! شاید تعجب‌آور باشد، ولی ممکن است افراد زیادی یک کمد پر از کفش را با الماس عوض کنند! احتمالا فکر می‌کنید چنین چیزی مسخره است، اما واقعیت دارد. معمولا آقایان بیشتر از خانم‌ها از شنیدن این موضوع تعجب می‌کنند، چون بحث مادی ا

    Read more »
  10. چطور لباس خود را بر اساس چرخه رنگ ست کنیم؟

    ست کردن لباس بر اساس چرخه رنگ

    چرخهٔ رنگ اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارد، به‌خصوص زندگی روزمره و انتخاب لباس! اما آیا می‌دانید چرخهٔ رنگ چیست و چطور می‌توانیم در ست کردن لباس از آن بهره ببریم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش با مدمن همراه شوید.

    پوشیدن و ست کردن لباس بر اساس رنگ به همان اندازه که یک هنر است، علم نیز هست. شما می‌توانید پولدارترین فرد جهان باشید و گران‌ترین لباس‌های ممکن در دنیا را بخرید، اما اگر رنگ این لباس‌ها را به درستی ست نکنید، نمی‌توانید خوشتیپ باشید! برای این کار هم باید به جزئیات توجه کنید و هم اهمیت و حساسیت هارمونی رنگ‌ها را درک کنید. برای ست کردن لباس بر اساس رنگ باید تعادل برقرار کنید، قوانین آن را بدانید و از طرح‌های طراحان بزرگ لباس الگو بگیرید. برای این کار طراح مورد علاقهٔ خود را پیدا کرده و کارهای او را با دقت مشاهده کنید. همهٔ این افراد ویژگی‌های خاصی را در طرح‌هایشان به کار می‌برند که به عنوان امضایشان به‌شمار می‌رود. در این مقاله می‌خواهیم به ش

    Read more »
صفحه