یقه اسکی و کت مردانه

یقه اسکی در سال ۱۹۷۰ رایج شد. این لباس می تواند ابزار قدرتمندی باشد؛ البته اگر بدانید چگونه آن را با سایر لباس ها ست کنید.

این لباس یکی از لباس هایی است که در کمد لباس مردان زیاد دیده نمی شود و در صورت وجود نیز بسیار دسته کم گرفته می شود. با این حال یقه اسکی و کت مردانه اگر به درستی استفاده شوند، می توانند با هر لباسی ست شوند. این لباس گرم و زیبا، یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با شلوار جین است.

در صورتی که یقه اسکی با لباس های درستی پوشیده و ست شود، بسیار زیبا به نظر خواهد رسید؛ اما مشکل آن، این است که با هر لباسی هماهنگی ندارد و ست کردن آن کمی دشوار است. اگر بتوانید آن را با لباس درستی بپوشید، می توانید به عنوان یک ست زمستانی زیبا روی آن حساب باز کنید. به همین دلیل، ما در این مقاله به طور کامل نحوه ست کردن یقه اسکی و کت مردانه را شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

 

ست یقه اسکی با لباس بافتنی

یقه اسکی و کت مردانه

استفاده از لباس های بافتنی با یقه اسکی می تواند گزینه جذابی باشد. شاید فکر کنید با این کار در استفاده از لباس های بافتنی زیاده روی کرده اید؛ اما این گونه نیست و یقه اسکی می تواند در کنار لباس های بافتنی لباس جذابی به نظر برسد. با این کار نه تنها می توانید ست زمستانی گرم تری داشته باشید؛ بلکه می توانید اعتبار سبک زمستانی خود را تقویت کنید.

سعی کنید همیشه از لباس های بافتنی نازک برای ست کردن شروع کنید و از آن ها در زیر لباس های بافتنی درشت تر استفاده کنید. برای مثال در یک ست یقه اسکی با لباس بافتنی، استفاده از یقه اسکی پشمی مرینو گزینه جذابی برای شروع است. بعد از آن، استفاده از یک ژاکت کش باف پشمی ضخیم تر بر روی آن می تواند یکی از ست های جذاب یقه اسکی و کت مردانه باشد. سعی کنید برای حداکثر تطابق پذیری و زیبایی، از رنگ های خنثی و خاموش استفاده کنید.

 

سبک بیزینسی مینیمال

سبک بیزینسی مینیمال

هیچ کدام از ما، هرگز از دفتر یک معمار معاصر اسکاندیناویایی بازدید نکرده ایم؛ اما طبق گفته ها می توانیم حدس بزنیم که اکثر آن ها از این نوع ست استفاده می کنند.

این ست بسیار  تمیز و مرتب و اصیل است. این ست بسیار ساده و لباس یقه اسکی کانون اصلی آن است و ظاهر شما را کاملا تغییر می دهد. شما می توانید علاوه بر یقه اسکی و کت مردانه، از لباس گردن خدمه نیز برای این ست استفاده کنید؛ البته ناگفته نماند که به خوبی یقه اسکی از آن نتیجه نخواهید گرفت.

مهم ترین قانون در این ست، این است که از کمربند استفاده نکنید و کمر خود را به صورت عادی ببندید. به همین دلیل شلوار شما در اینجا بسیار مهم خواهد بود. در صورت مناسب نبودن شلوار خود می توانید به خیاط محل خود مراجعه کنید و درخواست کنید تا کمر شلوار شما را تنگ کند. بعد از انتخاب شلوار مناسب، می توانید از بوت های چرمی مشکی یا کفش های لوفر استفاده کنید و هنگام بیرون رفتن با استفاده از یک کت مک یا کت ترنچ، ست را تکمیل کنید.

 

ست یقه اسکی با کت تک

ست یقه اسکی با کت تک

در این ست از ست های یقه اسکی و کت مردانه، باید به کت تک اشاره کنیم. این ست بسیار نرم و لطیف است. هنگامی که از یک لباس یقه اسکی در آن استفاده می کنید می تواند آن را تکمیل کند.

در این ست می توانید به جای یقه اسکی از پیراهن نیز استفاده کنید و نتیجه مطلوبی بگیرید. مهم ترین نکته در این ست انتخاب ترکیب رنگ ها است. استفاده از رنگ های سرد همیشه در سال های سرد زمستان به خوبی جواب می دهند ولی باید توجه داشته باشید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

 

ست یقه اسکی با ژاکت های بمب افکن

یقه اسکی و کت مردانه

ژاکت های بمب افکن، لباس های فوق العاده ای هستند و می توانند گزینه جذابی برای استفاده با یقه اسکی و کت مردانه باشند. ژاکت های بمب افکن به علت داشتن یقه کوتاه نمی توانند سرما را از گردن افراد دور کنند؛ به همین دلیل استفاده از یک یقه اسکی، علاوه بر زیبایی می تواند به شما کمک کند تا ستی گرم در زمستان داشته باشید.

این ست می تواند برای استفاده در آخر هفته های زمستانی فوق العاده باشد؛ زیرا هم راحت است، هم زیبا است و هم این که بسیار جمع و جور به نظر می رسد.

برای هماهنگ کردن این ست، سعی کنید که اول از چکمه ها یا کفش های کتانی که هر دوی آن ها در آب و هوای سرد گزینه جذابی هستند شروع کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب و هوای سرد و مرطوبی دارد، سعی کنید که چکمه را نسبت به کفش در اولویت قرار دهید. برای شلوار نیز می توانید از شلوار های جین که بسیار مقاوم و محکم هستند استفاده کنید.

 

یقه اسکی به همراه کت و شلوار

یقه اسکی و کت مردانه

در بین ست های یقه اسکی و کت مردانه این گزینه را می توان یکی از ایده آل ترین گزینه ها دانست. در این ست فوق العاده، به همراه کت و شلوار از یک یقه اسکی استفاده می شود. فقط باید دقت داشته باشید که در هنگام انتخاب لباس های این ست، از لباس هایی با بافت ریز استفاده کنید تا در هنگام حرکت احساس راحتی داشته باشید. همچنین دقت داشته باشید که ژاکت زیرین شما شکاف داشته باشد.

در هنگام ست کردن این مدل، از رنگ های تیره استفاده کنید و سعی کنید در آن ها هماهنگی به وجود بیاورید. برای مثال وقتی از لباس بافتنی مشکی استفاده می کنید، سعی کنید کت خاکستری بپوشید. استفاده از بوت های چرمی مشکی به عنوان کفش نیز انتخاب بسیار عالی ای می تواند باشد.

 

جمع بندی

در این مقاله با هم در مورد نحوه ست کردن یقه اسکی و کت مردانه صحبت کردیم. بهترین ست های ممکن را نام بردیم و در مورد آن توضیح دادیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.