Monthly Archives: November 2018

  1. 7 راه برای افراد چاقی که می‌خواهند خوش‌تیپ باشند

    7 راه برای افراد چاقی که می‌خواهند خوش‌تیپ باشند

    همانطور که می‌دانید، امروزه چاقی به یکی از مشکلات اساسی بین مردم کشور‌های جهان تبدیل شده ‌است. چاقی علاوه بر مضراتی که به دنبال دارد، مشکلاتی را برای پوشش هم ایجاد می‌کند و از خوش‌تیپی افراد می‌کاهد. امروز در این مقاله سعی داریم تا با در نظر داشتن استایل‌های مختلف، 7 استایل مناسب برای افراد چاق را معرفی کنیم. پس اگر چاق هستید با می‌خواهید خوش‌تیپ دیده شوید، در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  2. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره کریستنسن)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره کریستنسن)

    اگر مطالب اینفوگرافیک مدمن را دنبال کرده باشید، شاهد آموزش انواع گره‌های کراوات بوده‌اید. امروز تصمیم گرفتیم آموزش گره کریستنسن (Christensen knot) را برای‌تان آماده کنیم. در ادامه با مدمن و آموزش این گره همراه باشید.

    Read more »
  3. 5 اکسسوری که از شما یک فرد خوش‌استایل می‌سازند

    5 اکسسوری که از شما یک فرد خوش‌استایل می‌سازند

    اکسسوری‌ها مدت‌هاست که تاثیر زیادی بر مد و فشن گذاشته‌اند و بخش مهمی از استایل اکثر مردم را شکل داده‌اند. از این جهت، ما امروز تصمیم گرفتیم تا به بررسی 5 اکسسوری مهمی که از بهترین‌های امسال بوده‌اند، بپردازیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.
    اگر شما هم به دنبال اکسسوری‌های داغ امسال هستید، با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  4. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره پلتسبرگ)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره پلتسبرگ)

    اگر مطالب اینفوگرافیک مدمن را دنبال کرده باشید، شاهد آموزش انواع گره‌های کراوات بوده‌اید. امروز تصمیم گرفتیم آموزش گره پلتسبرگ (Plattsburgh knot) را برای‌تان آماده کنیم. در ادامه با مدمن و آموزش گره کراوات پلتسبرگ همراه باشید.

    Read more »
  5. پیشنهادات بد مد و فشن که باید نادیده گرفته شوند (بخش دوم)

    پیشنهادات بد مد و فشن که باید نادیده گرفته شوند (بخش دوم)

    اگر نگاهی به مد و فشن بیندازیم، ممکن است متوجه تابو‌ها و نباید‌های زیادی شویم که شما را از پوشیدن استایلی خاص نهی می‌کنند. تقریبا خیلی‌ها از انجام این تابو‌ها خودداری می‌کنند، اما همه‌ی آن‌ها شما را بد استایل نمی‌کنند و گاهی بر خلاف باور عمومی به خوش‌تیپی شما می‌افزایند.
    پیش از این در بخش اول این مقاله، به معرفی برخی از پیشنهادات بدی که باید نادیده گرفته شوند پرداختیم. اگر آن را خوانده‌اید، پس در ادامه با مدمن و بخش دوم این پیشنهادات بد همراه باشید.

    Read more »
  6. نکاتی درباره‌ی تی‌شرت و زیرپیراهنی

    نکاتی درباره‌ی تی‌شرت و زیرپیراهنی

    در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به تی‌شرت و زیرپیراهنی بیاندازیم و تفاوت آن‌ها، نحوه‌ی صحیح پوشش و نکاتی را، که به بهتر شدن استایل شما کمک می کنند، بررسی کنیم.
    پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  7. آموزش نحوه دوختن دکمه

    آموزش نحوه دوختن دکمه

    تابه‌حال چند بار پیش آمده که دکمه‌ی پیراهن‌تان کنده شده و نتوانسته‌اید آن را بپوشید؟
    دکمه‌ها شاید بخش کوچک یک لباس را شکل دهند، اما نبود تنها یکی از آن‌ها به کلی ظاهر شما خراب خواهد کرد. پس احتمالا متوجه اهمیت بالای آن‌ها شده‌اید.
    در این مطلب نحوه‌ی دوختن دکمه را برای‌تان آورده‌ایم.

    Read more »
  8. راهنمای استایل شیک و زیبای سال

    راهنمای استایل شیک و زیبای سال

    خیابان‌‌ها یکی از مهمترین مکان‌ها برای به نمایش گذاشتن و معرفی بهترین‌های مد و فشن سال محسوب می‌شود، از این جهت طراحان دقت و تلاش زیادی صرف این استایل به خصوص می‌کنند.
    از خصوصیت‌های بارزی که پوشش بیرون از خانه باید دارا باشد، راحتی و زیبایی را می‌توان نام برد. هرساله استایل‌های جدیدی طراحی شده و مد و فشن را تغییر می‌دهند، امسال هم مانند سال‌های پیشین شاهد تغییر وتحولاتی در ضمینه‌ی مد و فشن به خصوص استایل‌های خیابانی بوده‌ایم.
    در این مقاله ما سعی کرده‌ایم که با ریز‌بینی و دقت، شش مورد را برای داشتن استایلی جذاب و خیابانی به شما معرفی کنیم.

    Read more »
  9. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره هانوفر)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره هانوفر)

    اگر مطالب اینفوگرافیک مدمن را دنبال کرده باشید، شاهد آموزش انواع گره‌های کراوات از جمله  «گره شرقی»،  «گره پرت»،  «گره گرانتچستر»،  «گره سنت اندرو» و  «گره بالتوس» بوده‌اید. امروز تصمیم گرفتیم آموزش گره هانوفر (Hanover knot) را برای‌تان آماده کنیم. در ادامه با مدمن و آموزش گره کراوات هانوفر همراه باشید.

    Read more »
  10. 10 روش برای بستن شال‌گردن

    10 روش برای بستن شال‌گردن

    شال‌گردن علاوه بر گرمای لذت‌بخشی که در روزهای سرد به شما می‌دهد، به عنوان یک اکسسوری خاص و زیبا هم شناخته می‌شود و استایل منحصربه‌فرد خودش را میان افراد خوش‌تیپ و شیک‌پوش به دست آورده است.
    در این مقاله 10 روش برای بستن شال گردن و ویژگی‌های خاص هر کدام را برای‌تان آورده‌ایم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید و بهترین استفاده را از شال‌گردن‌های زیبا و جذاب خودتان ببرید.

    Read more »
صفحه