Monthly Archives: March 2022

  1. تاثیر مد و استایل در شخصیت چیست؟

    تاثیر مد و استایل در شخصیت

    پیروی از مد و استایل، امروزه یکی از کار های همیشگی همه ما شده است. همیشه به دنبال این هستیم که بهترین لباس و بهترین مد روز را داشته باشیم تا بتوانیم با بقیه هماهنگ شویم؛ اما آیا تا به حال در مورد تاثیر مد و استایل در شخصیت فکر کرده اید؟

    مد و استایل تاثیر بسیار مهمی در شخصیت ما دارد و طرز لباس پوشیدن ما می تواند نشان از شخصیت ما داشته باشد. ما در این مقاله در مورد تاثیری که مد و استایل در شخصیت افراد دارد صحبت خواهیم کرد.

     

    تاثیر مد و استایل در شخصیت افراد

    صنعت مد امروزه به یکی از مهم ترین مثال های آزادی بیان تبدیل شده است؛ زیرا صنعت مد هیچ تعریف یا

    Read more »
  2. قوانین خوش استایلی در استفاده از کت تک با شلوار جین

    کت تک با شلوار جین

    کت تک جزء لباس های مردانه ای است که تاثیر به سزایی در ظاهر و جذابیت شما می گذارد، به خصوص اگر کت تک با شلوار جین ست شود. در واقع اگر با دقت بیشتری به این لباس دوست داشتنی نگاه کنیم، متوجه مزایای بی شمار آن می شویم. کت تک جذابیت ظاهری شما را به شکل چشمگیری افزایش می دهد، شانه های شما را پهن تر و قسمت میانی بدنتان را لاغر تر نشان می دهد و در کل استایلی مردانه به شما می بخشد.

    این لباس دوست داشتنی همچنین جیب ها و فضا های ذخیره سازی متعددی دارد که می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید.

    شما می توانید کت تک و شلوار جین را به همراه هم بپوشید. کت تک قابل استفاده در موقعیت های مکانی متعددی است و شما می توانید در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. پوشیدن کت تک با شلوار جین نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. اگر انتخاب و هماهنگی لباس شما به شکل اشتباهی انجام شود، استایل شما را

    Read more »
  3. فرق شلوار بوی فرند و مام استایل چیست؟

    فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

    شلوار های جین به خاطر زیبایی، راحتی و همه کاره بودن، مدت بسیار طولانی است که به عنوان یکی متداول ترین لباس های صنعت مد شناخته می شوند. امرزوه شلوار های جین در مدل ها، برش ها، طول ها، اندازه ها، رنگ ها و طرح های بسیار زیادی وجود دارد که می توانند برای هر سلیقه و هر سبکی مناسب باشند.

    دو تا از راحت ترین و بهترین مدل های جین، مدل های مام استایل و بوی فرند هستند که بخاطر راحتی خود شناخته می شوند. ما در این مقاله در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد و درباره فرق شلوار بوی فرند و مام استایل صحبت می کنیم.

     

    شلوار مام استایل

    فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

    علت نام گذا

    Read more »
  4. چرا لباس حاجی فیروز قرمز است؟

    چرا لباس حاجی فیروز قرمز است

    نوروز، جشن ملی و رسمی سال نو در ایران، افغانستان و بسیاری از کشور های خاورمیانه است. این جشن در واقع نماد تولد و پیوند دوباه انسان و طبیعت است. این جشن 13 روز ادامه دارد. در طول جشن در تمام کشور تعطیلی رسمی اعلام می شود و مردم در این زمان به سفر و تفریح می پردازند. البته این جشن باستانی آداب و رسوم های خاصی مانند آمدن حاجی فیروز نیز دارد. در این مقاله به طور کامل در مورد نوروز و این که چرا لباس حاجی فیروز قرمز رنگ است توضیح داده ایم.

     

    آداب و رسوم عید نوروز

    آداب و رسوم برگزاری عید نوروز، در هر کشوری فرق می کند. زیرا هر کشور نوروز را با فرهنگ و رسوم خود ترکیب می کند. برای مثال در افغانستان با آغاز نوروز، مردم مراسم سرخ گلی را در مزار شریف برگزار می کنند. همچنین یک ورزش ملی به نام بزکشی که به چوگان بسیار شباهت دارد نیز در هنگام عید رواج می یابد.

    البته با وجود همه این تفاوت ها موضوع اصلی این جشن یکسان است. جشن بهار یا همان نوروز، زمانی برای تول

    Read more »
  5. نکات کلیدی در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

    نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

    در دنیای امروزی، عینک آفتابی به یکی از لوازم ضروری مد تبدیل شده است. همه افراد بدون استثنا عینک آفتابی را دوست دارند و می خواهند که چندین مدل از آن را داشته باشند؛ اما انتخاب یک عینک آفتابی به آن راحتی که فکر می کنید نیست. در هنگام خرید عینک باید به موارد بسیار زیادی دقت کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

    همچنین نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس مردانه نیز پیچیدگی هایی دارد که باید به آن دقت کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد عینک آفتابی صحبت کرده ایم.

    مدل های عینک آفتابی

    نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

    • عینک آفتابی هوانوردی

    این مدل در ابتدا برای خلبانان طراحی شده بود؛ اما اکنون جز

    Read more »
  6. انواع دستبند چرم مردانه

    دستبند چرم مردانه

    اگر دوست دارید که استایل مناسبی داشته باشید، باید به کوچک ترین جزئیات نیز دقت کنید. یکی از اکسسوری هایی که می توان در اکثر  استایل های مردانه از آن استفاده کرد، دستبند چرم مردانه است. از دستبند ها می توان در تمامی استایل ها و سبک ها استفاده کرد. یکی از بهترین مدل هایی که مردان می توانند انتخاب کنند، مدل چرم آن است که با اکثر استایل ها هماهنگی خوبی دارد. ما در این مقاله به طور کامل در مورد دستبند ها و این که چگونه می توانید بر اساس آن ها استایل خود را درست کنید صحبت کرده ایم.

     

    محبوبیت دستبند در بین آقایان

    دستبند چرم مردانه

    دستبند یکی از ساده ترین اکسسوری هایی است که مردان می توانند

    Read more »
  7. استایل مینیمال بهاری خود را بسازید

    استایل مینیمال بهاری

    بهار یکی از فصل هایی است که آب و هوا دیگر به سردی زمستان نیست. به همین طبع مجبور خواهید بود که نحوه لباس پوشیدن خود را نیز با آب و هوای بهار هماهنگ کنید. خوشخبتانه در فصل بهار به لطف متعادل بودن هوا از لباس های بسیار زیادی می توان استفاده کرد. به همین خاطر تعداد بسیار زیادی استایل در این فصل وجود دارند که می توانید از آن ها برای سبک لباس پوشیدن خود استفاده کنید. یکی از این استایل ها، استایل مینیمال بهاری است. ما در این مقاله به طور کامل درمورد این استایل توضیح داده ایم.

     

    استایل مینیمال چیست؟

    برای توضیح استایل مینیمال در واقع باید کلمه مینیمالیسم را توضیح داد. مینیمالیسم اصطلاحی است که سبک زندگی را توصیف می کند که در این سبک شما فقط مالکیت و حق استفاده از چیز هایی را دارید که به اهداف روزانه شما مربوط می شوند. مینیمالیسم به طور کلی در مورد ساده زیستی است. یعنی این که شما فقط از چیز هایی استفاده کنید که واقع

    Read more »
  8. استایل با کلاه مردانه و رمز و رازهای یک استایل جذاب

    استایل با کلاه مردانه

    کلاه یکی از پوشاک بسیار مهم در بین بقیه پوشاک ها برای درست کردن یک استایل است. در دنیای امروز استایل های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید؛ اما این انتخاب اصلا ساده نیست؛ زیرا داشتن یک استایل مناسب به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. پیدا کردن یک کلاه متناسب با استایل شما که هم ظاهر خوبی داشته باشد و هم با لباس های شما هماهنگ باشد کار نستبا سختی است. به همین دلیل ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا یک استایل با کلاه مردانه مناسب را انتخاب کنید.

     

    انواع استایل کلاه مردانه

    • Fedora

    استایل با کلاه مردانه

    چه از این استایل متنفر باشید و چه آن را دوست داشته باشید باید گفت که این استایل در زمان خود بسیار

    Read more »
  9. با کلاه مردانه لبه دار استایل خاص خود را بسازید.

    کلاه مردانه لبه دار

    کلاه ها در مد امروزی یکی از اکسسوری های مهم و جذابی هستند که اکثر مرد ها دوست دارند حداقل یک بار از آن در استایل خود استفاده کنند. کلاه مردانه لبه دار مدل های بسیار متنوعی دارد و انتخاب آن ها نیز بستگی به ظاهر شما دارد. از کلاه های کلاسیک در استایل های سنتی انگلیسی استفاده می شود و از کلاه های آفتابی یا به اصطلاح کلاه کپ بیشتر در استایل های ورزشی استفاده می شود.

    کلاهی که ما امروز قصد معرفی آن را داریم، کلاه مردانه لبه دار است که برای اکثر استایل ها مناسب است.

     

    تاریخچه استفاده از کلاه

     کلاه مردانه لبه دار

    اینکه کلاه ها از چه زمانی اختراع شده اند و مورد استفاده قرار گرفته اند مشخص نیست؛ اما طبق برخی از مدارک، سابقه اولین استفاده از کلاه به مصر باستان بر می گردد. طبق مدارک موجود، حدود 3200 سال پیش در شهر

    Read more »
  10. هشت راهکار برای داشتن یک استایل اسپرت مردانه

    استایل اسپرت مردانه

    استایل اسپرت مردانه یکی از بهترین و انعطاف پذیر ترین استایل ها برای ست کردن است. در واقع با ظهور لباس های ورزشی مدرن و تلفیق آن ها با مد مردانه و آزمایش آن ها با مدل های مختلف، استایل ورزشی بیش از پیش اهیمت پیدا کرده است. به همین خاطر مردم زیادی از این استایل در سبک لباس پوشیدن پیروی می کنند، به خصوص در این چند سال گذشته که این مد به یک مد روز تبدیل شده است و بین مردان جا افتاده است.

    تاریخچه لباس های اسپرت

    یک مرد فرانسوی به نام Émile Camuset برای اولین بار در سال 1920 شلوار های اسپرت را طراحی و معرفی کرد. این فرد بنیانگذار برند ورزشی Le Coq Sportif بود. در ابتدا ایده طراحی این شلوار یک شلوار پیست ساده بود که با آن ورزشکاران بتو

    Read more »