ست پلیور با پیراهن مردانه

یکی از ویژگی های مثبت فصل زمستان لباس های منحصر به فردی هستند که در این فصل مورد استفاده قرار می گیرند. لایه لایه لباس پوشیدن، مخصوصا در آقایان می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند و یک استایل زمستانی جذاب برایشان به ارمغان بیاورد. پلیور و پیراهن به تنهایی می توانند پوشیده شوند و عملکرد عالی ای داشته باشند؛ اما هنگامی که آن ها را با یکدیگر استفاده می کنید، در حقیقت علاوه بر زیبایی استایل، در گرم نگه داشتن بدن شما نیز نقش موثری ایجاد می کنند. در ادامه نحوه استفاده از ست پلیور با پیراهن مردانه را به طور دقیق برایتان توضیح خواهیم داد.

  • پایین پیراهن را داخل شلوار خود قرار دهید

اگر از ست پلیور با پیراهن مردانه در مکان های رسمی مانند محل کار یا جلسه های مهم استفاده می کنید، لازم است رسمی به نظر برسید. یک استایل رسمی، استایلی مرتب است. هنگامی که پایین پیراهن خود را از شلوار خارج می کنید، در حقیقت ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد که شاید در جمع های دوستانه و غیر رسمی بد نباشد؛ اما در مکان های رسمی اصلا خوشایند نیست.

  • استفاده از کراوات

در ست پلیور با پیراهن مردانه، به راحتی می توانید از کراوات بهره ببرید؛ اما آیا حضور آن در استایل شما اجباری است؟ خیر. چنین نیست. با توجه به میزان رسمی بودن محلی که قرار است به آن جا بروید، باید انتخاب کنید. در صورت رسمی بودن، کراوات ترکیب زیبایی را با ست پلیور و پیراهن مردانه ایجاد خواهد کرد.

  • نکته اول: فراموش نکنید که رنگ کراوات شما بسیار اهمیت دارد. در ترکیب لباس های خود نباید بیش از دو رنگ استفاده کنید؛ مگر آن که از رنگ های خنثی مانند طوسی یا مشکی بهره ببرید.
  • نکته دوم: کراوات خود را همیشه داخل ژاکت خود قرار دهید و از بیرون نگه داشتن آن خودداری کنید.
  • نکته سوم: بهتر است کراوات خود را نازک انتخاب کنید تا زیر پلیور، ظاهر ناپسندی را ایجاد نکند.

ست پلیور با پیراهن مردانه

  • سایز مناسبی را انتخاب کنید

هیچ چیز مانند لباس های بسیار گشاد برای آقایان، زننده نیست. اگر قصد دارید از ست پلیور با پیراهن مردانه در استایل خود استفاده کنید، حتما به متناسب بودن آن ها توجه کنید. درست است که پیراهن زیر پلیور قرار می گیرد و چندان دیده نمی شود؛ اما باز هم اگر گشاد و ضخیم باشد، ظاهری زشت ایجاد خواهد کرد. فراموش نکنید که بهتر است لباس های خود را  نازک انتخاب کنید؛ زیرا پوشیدن دو لایه ضخیم بر روی یکدیگر ظاهر چندان خوشی را به نمایش نخواهد گذاشت. همچنین ممکن است مجبور شوید پلیور را از تن خود خارج کنید، همیشه به فکر آراستگی پیراهن زیر آن نیز باشید.

  • انتخاب پیراهن آستین کوتاه

اگر جزء افرادی هستید که فکر می کنند ست پلیور با پیراهن مردانه، فقط مخصوص فصل های سرد سال است، کاملا اشتباه می کنید. در فصل های گرم سال نیز می توانید از یک پیراهن آستین کوتاه نازک زیر یک پلیور نسبتا نازک استفاده کنید تا با قرار گیری لایه های کم تر بر روی آستین هایتان، احساس خنکی بیش تری را تجربه و در عین حال استایل بی نظیری داشته باشید.

انتخاب پیراهن آستین کوتاه

  • ترکیب صحیح رنگ و الگو ها

اگر به دنبال ظاهر محافظه کارانه ای هستید، لازم است یک پیراهن سفید ساده و کراوات مشکی را به ژاکت خود اضافه کنید. این استایل شامل رنگ های خنثی است و هیچ‌گاه قدیمی و ناخوشایند نخواهد شد. رنگ پلیور خود را آبی نفتی انتخاب کنید یا اگر طرفدار سادگی بسیار هستید، می توانید از رنگ های خنثی تر مانند طوسی یا خاکستری نیز بهره ببرید تا با استفاده از ست پلیور با پیراهن مردانه، استایل جذابی داشته باشید.

  • انتخاب طرح مناسب

اگر به دنبال استفاده از ژاکت و پیراهن طرح دار با یکدیگر هستید، پیشنهاد ما این است که به طور جدی از آن خودداری کنید؛ زیرا با این کار ترکیب ها و کنتراست های غیر جذابی را برای چشمان مردم خواهید ساخت. در صورت استفاده از طرح در استایل خود، بهتر است یکی از دو مورد را ساده نگه داشته و دیگری را با هر طرحی که دوست داشتید استفاده کنید تا با استفاده از ست پلیور با پیراهن مردانه، استایلی بی نظیر و منحصر به فرد داشته باشید.

انتخاب طرح مناسب

  • مراقب یقه پیراهن باشید

هنگام استفاده از ست پلیور با پیراهن مردانه، لازم است حواستان به یقه پیراهن خود باشد. نباید آن را از پلیور خارج کنید؛ بلکه باید از داخل بودن آن مطمئن باشید. انواع یقه های مختلف در پلیور شما قرار می گیرند، مگر آن که پلیور شما دارای یک یقه غیر استاندار و بزرگ باشد. از لیز نخوردن یقه مطمئن شوید تا در میانه کار از لباس شما خارج نشود. در میان مدل های مختلف، یقه V انتخابی عالی برای شما است. یقه پیراهن به خودی خود در آن قرار خواهد گرفت و در صورت استفاده از کراوات، ظاهری شیک خواهید داشت.

  • استفاده از ژاکت های بافت بر روی پیراهن

اگر به دنبال ظاهری غیر رسمی هستید و در وهله اول راحتی خود را در نظر می گیرید، می توانید از ژاکت های بافت زیپ دار بر روی پیراهن خود استفاده کنید تا در مواقع ضروری زیپ آن را باز کنید و از تن خود خارج کنید. پیشنهاد ما استفاده از یک ژاکت بافتنی بژ بر روی یک پیراهن ساده خاکستری رنگ و در نهایت یک شلوار مشکی است.

ست پلیور با پیراهن مردانه

  • استفاده از یک پلیور جلیقه ای

این روز ها شاهد بسیاری از استایل های بی نظیری هستیم که توسط پلیور هایی ساخته شده اند که فاقد آستین هستند و مانند جلیقه عمل می کنند. اگر سایز آن ها را درست انتخاب کنید و از طرح ها و رنگ های غیر طبیعی خودداری کنید، استایل بی نظیری خواهید داشت. همچنین در پایان ست پلیور با پیراهن مردانه، با تا کردن آستین های پیراهن خود کار را به اتمام برسانید و ظاهری بی نظیری برای خود فراهم سازید.