Monthly Archives: October 2021

  1. فرق هودی با پلیور چیست ؟

    فرق هودی با پلیور

    با نزدیک شدن به فصل زمستان، چالش های پوشش افزایش یافته است. بسیاری از شما با نزدیک شدن به این فصل سرد، بلافاصله یک هودی گرم خریداری کرده اید، اما اصلا فکر نکرده اید که به استایلتان می آید یا خیر. آیا اگر به جای آن یک پلیور تهیه می کردید، ترکیب زیبا تری را نمی ساختید؟ تمام این سردرگمی ها به دلیل آگاهی پایین شما از لباس های مناسب برای فصل زمستان و تفاوت های آن ها است. با دانستن فرق هودی با پلیور، می توانید آن ها را در استایل مناسب و با لباس های مناسب بپوشید تا دیگر دچار مشکل نشوید. در ادامه مطلب شما را با تفاوت لباس های زمستانی، مخصوصا فرق میان هودی و پلیور آشنا خواهیم کرد تا با این کار برخی از مشکلات استایل شما بر طرف شود.

     

    هودی

    فرق هودی با پلیور

    برای بیان فرق هودی با

    Read more »
  2. انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان

    رنگ لباس مناسب فصل زمستان

    فصل زمستان دارای رنگ های خنثی و سرد است. این فصل را می توانید با استفاده از رنگ های روشن و حتی ترکیبشان با رنگ های خنثی، زیبا تر و جذاب تر نشان دهید. فرا رسیدن فصل زمستان، تنها به معنای پوشیدن لباس های پشمی و گرم نیست بلکه فصلی جذاب برای استفاده از استایل های جسورانه و ترند های سال جدید است. رنگ لباس مناسب فصل زمستان ، اغلب نمونه هایی هستند که با سردی و سفیدی این فصل تضاد دارند، تا این هارمونی موجب دیده شدن استایل شما شود.

     

    چند رنگ مناسب زمستانی

    رنگ لباس مناسب فصل زمستان

    در هوای سرد و گرفته زمستانی می توانید رنگ های متفاوتی را امتحان کنید از یک سو با تیرگی و سردی حال و هوای زمستان همراه شوید و رنگ های خنثی بپوشید یا در جهت کاملا بر عکس تضاد زیبا و جذابی بین رنگ محیط و استایل خودتان ایجاد کنید. در ادامه چند رنگ لباس مناسب فصل زمستان

    Read more »
  3. آشنایی با استایل های مردانه زمستانی

    استایل های مردانه زمستانی

    با گذشت زمان و به اتمام رسیدن فصل پاییز، هوا رو به سردی می رود و فصل زمستان خودش را با رنگ سفید، به همه مردم نشان خواهد داد. در این فصل زیبا استایل شما، نشان دهنده سلیقه و نگرشتان است. با چند تکنیک ساده و خرید لباس هایی مناسب، می توانید کمد لباس خودتان را متحول کنید و فصل زمستان را با بهترین استایل ها آغاز کنید. از آن جایی که آقایان به سختی استایل خود را تغییر می دهند در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از استایل های مردانه زمستانی آشنا خواهیم کرد تا مشکل آقایان در این راستا برطرف شود.

     

    1) پالتو و کت های پشمی

    پالتو و کت های پشمی

    لباس های پشمی از دیرباز مورد پسند بسیاری از مدل ها و بازیگران بوده است اما یک دوره کوتاهی، کسی به این کت ها توجهی نمی کرد. امروزه، در سال ۲۰۲۱ از کت های پشمی به دلیل خاصیت جذب طبیعی رطوبت در است

    Read more »
  4. آشنایی با انواع کت های پاییزی

    انواع کت های پاییزی

    کت ها و ژاکت های با کیفیت یک انتخاب مناسب برای هوای سرد پاییزی است. از اصلی ترین بخش های لباس یک مرد، ژاکت مخصوص فصل و سبک های مختلف کت است. به خصوص امروزه که سرمای پاییز به شدت گذشته نیست، داشتن انواع کت های پاییزی که به راحتی قابل پوشیدن است، انتخاب مناسبی می تواند باشد. همیشه با داشتن آگاهی بهترین تصمیم ها را می گیریم. در این متن انواعی از کت ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا هر چه بهتر بتوانید بر اساس نیاز و آب و هوای محل زندگیتان تصمیمی آگاهانه برای خرید انواع کت های پاییزی اتخاذ کنید.

     

    ژاکت جین

    ژاکت جین

    این نوع کت را هنگامی که هوا رو به سردی می رود، می توان استفاده کرد. همچنین می توان به همراه ژاکت ها، لباس های گرم تری پوشیده شود تا از شما در برابر سرما بیشتر محافظت کند. اگر به دنبال جین خوب هستید ما توصیه می کنیم از جین یکدست استفاده کن

    Read more »
  5. استایل پاییزی 5: شلوار پاییزی مردانه

    شلوار پاییزی مردانه

    اغلب دیده شده است که مردان به شلوار خود هیچ اهمیتی نمی دهند و تمام استایل های خود را با یک شلوار پاییزی مردانه سیاه یا قهوه ای، ست می کنند اما باید توجه داشته باشید که شلوار ها به راحتی می توانند استایل شما را بهبود ببخشند. فصل پاییز، فصلی با آب و هوای خنک است. به همین دلیل شما می توانید شلوار های متفاوتی را در استایل خود جای دهید و با این کار انقلابی عظیم در استایل و کمد لباستان به پا کنید. در ادامه مطلب چند مورد شلوار پاییزی مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به شخصیت خودتان، از آن ها بهره ببرید.

     

    1) شلوار مردانه راسته

    شلوار مردانه راسته

     کار خود را با معرفی شلوار راسته مردانه شروع می کنیم، زیرا بسیار کاربردی و زیبا هستند. همه آقایان باید یک نمونه از این شلوار پاییزی مردانه در کمد خودشان داشته باشند. شلوار راسته در زمان ها

    Read more »
  6. استایل پاییزی 5: راهنمای ست با پیراهن چهارخانه

    ست با پیراهن چهارخانه

    پیراهن چهارخانه در سال جدید، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایلی که این پیراهن ها به مد روز اضافه شده اند، تنوع بالای آن ها است. همچنین شما با داشتن یک پیراهن مردانه چهارخانه، می توانید چندین استایل و ست متفاوت را برای خودتان بسازید. هیچ اهمیتی ندارد که مهمانی شما دوستانه است یا برای یک قرار کاری در حال آماده شدن هستید. در کل پیراهن چهارخانه مردانه استفاده گسترده ای در کمد لباس شما خواهد داشت و جزو مواردی محسوب می شود که هر مردی باید در کمد خود یک مدل از آن را داشته باشد.

    از آن جایی که اغلب پارچه ها دارای طرح چهارخانه هستند، استفاده آن ها در همه فصل ها بسیار آسان است. در ادامه مطلب، چند ست با پیراهن چهارخانه مردانه، به شما پیشنهاد می کنیم تا در پاییز و زمستان پیش رو بتوانید از آن ها استفاده کنید.

     

    1) استایل راحت خیابانی

    Read more »
  7. استایل پاییزی 4: ویژگی های پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه

    پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه

    همه آقایان در کمد لباس هایشان، یک پیراهن چهارخانه دارند که در فصل پاییز از آن در استایل خود استفاده می کنند. طرح چهار خانه، یکی از طرح های بسیار معروف در میان طراحان مطرح جهان مانند نیکولاس دالی و گابانا است و مخصوصا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جزو ترند های اصلی پاییز محسوب می شود که هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه می توانید آن را با انواع مختلف استایل ها داشته باشید. از آن جایی که طرح چهار خانه را بر روی انواع مختلف لباس ها و حتی کفش ها استفاده می کنند، می توان گفت که این طرح، در میان آقایان از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و داشتن یک پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه، در کمد لباس هر آقایی لازم و ضروری است.

     

     تفاوت میان پیراهن مردانه فلانل و چهار خانه

    پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه

    Read more »
  8. معرفی ترند پاییزی 2021

    ترند پاییزی 2021

    فصل پاییز فصلی مناسب برای کسانی است که عاشق فشن و استایل های به روز دنیا هستند. از آنجایی که ترند ها مدام در حال تغییر هستند، در ادامه مطلب شما را با انواع ترند پاییزی 2021 آشنا خواهیم کرد تا بتوانید استایلی متناسب با فصل با توجه به بروز ترین ترند های دنیا داشته باشید.

    1) استفاده از رنگ سبز

    ترند پاییزی 2021

    این رنگ که به تازگی ترند شده است، به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود. داشتن یک کت سبز رنگ را در کمد لباستان به شدت پیشنهاد می کنیم. همچنین بافت های سبز رنگ و ترکیبشان با یک کت خاکستری رنگ جزو ترند پاییزی 2021 محسوب می شود.

    2) انتخاب رنگ های جسورانه

    Read more »
  9. معرفی و آشنایی با استایل کژوال مردانه پاییزی

    استایل کژوال مردانه پاییزی

    اگر به دنبال استایلی هستید که کمی غیر رسمی و راحت باشد، مهم است که لباس های کژوال را بررسی کنید. استایل کژوال مردانه پاییزه یکی از بهترین سبک هایی است که می توانید انتخاب کنید. این ظاهر زیبا و در عین حال راحت برای پوشیدن آسان و همه کاره طراحی شده است و به مردان این امکان را می دهد تا در محل کار و قرار های دوستانه پوششی جذاب داشته باشند.

    استایل کژوال مردانه پاییزه می تواند شلوار جین با یک پیراهن دکمه دار، کتانی و کفش های ورزشی سفید باشد. استایل کژوال نیز می تواند جینی تیره با تی شرت، ژاکت گرم و چکمه باشد. به عبارت ساده، لباس های کژوال، لباس های رسمی و غیر رسمی را با هم ترکیب می کند تا ترکیبی منحصر به فرد ایجاد کند که ظاهری شیک و بی نظیر به شما می دهد.

    با افزودن برخی جزئیات به استایلتان، نشان می دهید که شما برای انتخاب لباس خود فکر کرده اید تا استایلی خوب داشته باشید. یک استایل کژوال مردانه پاییزه می تواند به خوبی به عنوان لباس های غیر رسمی، رسمی، تجاری و شیک عمل کند. به طور خاص، لباس های غیر رسمی، لباس هایی هستند که ممکن

    Read more »
  10. بهترین عطرهای پاییزی مردانه چیست ؟

    بهترین عطرهای پاییزی مردانه

    با فرا رسیدن فصل پاییز باید به دنبال بهترین عطرهای پاییزی مردانه، با رایحه تند ادویه جات و چوب باشید. استفاده از یک عطر با رایحه مناسب فصل، می تواند یک قدم بزرگ برای تغییر استایل مردان محسوب شود. از این رو آقایان باید با تغییر هر فصل به فکر عطری مناسب برای همان فصل باشند تا با این کار، استایلی جذاب و زیبا را برای خود به ارمغان بیاورند. خواندن ادامه مطلب به آقایانی که به فکر  تغییر عطر خود، با توجه به تغییر فصل هستند، پیشنهاد می شود زیرا چند مدل از بهترین عطرهای پاییزی مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

     

     

    معرفی رایحه های متنوع در ساختار عطر ها

    قبل از معرفی بهترین عطرهای پاییزی مردانه، لازم است که شما را با رایحه های متفاوت در عطر ها آشنا کنیم تا تصمیم گیری برایتان راحت تر شود.

    در کل تمامی عطر ها ساخته شده از

    Read more »
صفحه