چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است

همان طور که می دانید، امروزه صنعت مد بیشتر حول محور مدل های جوان و باریک می چرخد. این در حالی است که در جامعه، افراد چاق زیادی وجود دارند و نمی دانند چه لباسی برای آن ها مناسب تر است. خوب است بدانید که برای افراد چاق نیز لباس های مناسبی وجود دارد که به کمک آن ها می توانند شیک و زیبا به نظر برسند. ما در این مقاله به طور کامل در مورد اینکه چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، توضیح داده ایم.

نکات مهم در خرید لباس

چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است

  • رنگ ها و الگو ها

به طور کلی رنگ های تیره مثل رنگ مشکی برای هر سن و هیکلی مناسب هستند و می توان از آن ها استفاده کرد تا یک استایل شیک داشت. رنگ های مشکی و تیره می توانند برای افراد چاق نیز مناسب باشند. افرادی که چاق هستند بهتر است از مدل های ساده استفاده کنند و بیشتر به دنبال لباس های کلاسیک باشند. برای مثال نباید از لباس هایی که جلب توجه زیادی می کنند استفاده کنند تا بتوانند به راحتی چاقی را پنهان کنند.

برای اینکه بدانید چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، باید ابتدا بدانید که افراد چاق نیز می توانند از لباس های طرح دار استفاده کنند. این دسته از افراد باید دقت بسیار بیشتری داشته باشند و مدل های بهتری را انتخاب کنند. افراد چاق می توانند از الگو ها و طرح های ساده هم استفاده کنند.

البته دقت داشته باشید که در هنگام خرید کت و شلوار باید پارچه ای را انتخاب کنند که طرح ظریف تری داشته باشد. دقت کردن به این موارد به افراد چاق کمک می کند تا زیبا تر و شیک تر به نظر برسند. در ضمن برای اینکه بدانید چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است باید بدانید که لباس های مناسب هنگام پوشیدن با مقیاس بدن شما هماهنگ به نظر می رسند و شما را چاق تر از آنچه هستید، نشان نمی دهند.

نکات مهم

چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است

  • برای اینکه بتوانید مناسب ترین لباس موجود را برای خود انتخاب کنید، هرگز به سراغ لباس های آماده نروید. شما می توانید لباس های سفارشی ای را انتخاب کنید که با اندام شما سازگار تر هستند.
  • برای دانستن اینکه چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، باید بدانید که کت و شلوار های تک سینه مناسب تر از کت و شلوار های دو سینه هستند؛ زیرا کت و شلوار های تک سینه قابلیت این را دارند که شما را لاغر تر نشان دهند.
  • سعی کنید از کمربند استفاده نکنید و جای آن را به آویز بدهید؛ زیرا آویز ها برای شما راحت تر هستند. به شما ظاهر بهتری می دهند و روی شلوار نمی لغزند.
  • از رنگ های ثابت یا الگو های ظریف استفاده کنید. برای اینکه بدانید چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است خوب است بدانید که افراد چاق خیلی نباید به دنبال لباس های پر زرق و برق باشند.
  • سعی کنید همراه با لباس خود جلیقه را نیز امتحان کنید. جلیقه ها بسیار زیبا هستند و می توانند شما را بسیار شیک پوش تر نشان دهند. فقط سعی کنید که از رنگ های تیره استفاده کنید. رنگ های تیره به طور بصری می توانند شما را لاغر تر نشان دهند.
  • سعی کنید که کراوات های سایز متوسط را امتحان کنید. در ضمن، در کنار کراوات به هیچ عنوان از پیراهن های یقه پهن استفاده نکنید؛ زیرا پیراهن های یقه پهن شما را چاق تر نشان خواهد داد. برای اینکه بدانید چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، خوب است که به پیراهن های کلاسیک اشاره کنیم. پیراهن های یقه کلاسیک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای افراد چاق هستند.

چه کت و شلوار هایی برای مردان چاق مناسب نیست؟

چه کت و شلوار هایی برای مردان چاق مناسب نیست؟

  • کت و شلوار های راه راه بزرگ

اصلی ترین و مهم ترین هدف طراحی راه راه عمودی، بلند تر نشان دادن قد شما است. این طرح می تواند ظاهر شما را کشیده تر نشان دهد؛ البته مشکلی که وجود دارد این است که طرح راه راه عمودی بزرگ برای مردان چاق اصلا مناسب نیست. برای اینکه بدانید چه لباس هایی برای افراد چاق مناسب است باید به این نکته اشاره کنیم که طرح های راه راه بزرگ در کت و شلوار ها برای افراد قد بلند و به خصوص افراد چاق مناسب نیست. این طرح شما را چاق تر و بسیار بلند نشان می دهد و می تواند استایل شما را خراب کند.

به جای این کت و شلوار ها سعی کنید به دنبال طرح های نواری یا شاه ماهی باشید؛ اما اگر دوست دارید که از طراحی خطوط راه راه استفاده کنید، بهترین گزینه برای شما طرحی است که خطوط آن زیاد نزدیک به هم نباشد.

برای اینکه بدانید چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است باید بدانید که بهترین رنگ ها برای کت و شلوار افراد چاق رنگ های تیره هستند. برای مثال کت و شلوار آبی سرمه ای، مشکی یا خاکستری تیره از مناسب ترین رنگ ها برای افراد چاق هستند.

علاوه بر این ها، در کنار یک کت و شلوار زیبا و مناسب سعی کنید به جزئیات نیز دقت داشته باشید. سعی کنید همیشه صورت خود را تمیز و مرتب نگه دارید. برای مثال داشتن یک ریش خوش فرم و زیبا در کنار یک صورت تمیز و مرتب می تواند در زیبایی شما تاثیر دو چندان داشته باشد. کسانی که از کت و شلوار استفاده می کنند، بیشتر باید به سراغ ریش های کوتاه بروند. ریش های کوتاه چانه ها را تیز تر نشان می دهد.

علاوه بر این، سعی کنید از لوازم جانبی نیز استفاده کنید. برای مثال سعی کنید از یک ساعت بزرگ استفاده کنید. وسایل بزرگ برای افراد چاق گزینه های مناسبی هستند.

 کت و شلوار های راه راه بزرگ

جمع بندی

در این مقاله در مورد اینکه چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، توضیح دادیم. در ابتدا نکات مهمی که در هنگام خرید و انتخاب لباس باید به آن ها دقت کنید را نام بردیم. در ادامه نیز به کت هایی که برای افراد چاق مناسب نیستند اشاره کردیم و استفاده از لوازم جانبی بزرگ مانند ساعت را توصیه کردیم.