Monthly Archives: October 2018

  1. اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید ساعت ‌مچی مرتکب شوید (بخش دوم)

    اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید ساعت ‌مچی مرتکب شوید (بخش دوم)

    ساعت مچی یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها محسوب می‌شود و زیبایی دوچندانی برای یک استایل زیبا به دنبال دارد. افراد زیادی فکر می‌کنند که به دست داشتن ساعت بیهوده است، اما خیلی‌‌ها مشکلی با ساعت ندارند و از آن لذت می‌برند.
    اما این افراد معمولا هنگام خرید ساعت مچی اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث می‌شود تیپ آن‌ها حتی بدتر هم شود. علاوه بر این اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.
    پس با مدمن همراه باشید و این اشتباهات را برای همیشه کنار بگذارید.

    Read more »
  2. نحوه‌ی صحیح پوشش شلوار جین با دیگر پوشاک‌ها

    نحوه‌ی صحیح پوشش شلوار جین با دیگر پوشاک‌ها

    شلوارهای جین از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تقریبا همه‌ی مردم آن‌ها را به تن دارند. این نوع شلوار معمولا با بیشتر لباس‌ها هم‌خوانی دارند و می‌توانند ظاهر و تیپ خوبی برای شما شکل بدهند.
    اما همانطور که می‌دانید، برای ترکیب لباس‌ها و ست کردن همیشه قوانینی وجود دارد که بهتر است رعایت شوند. امروز در مدمن نحوه‌ی صحیح پوشش شلوار جین با دیگر پوشاک‌ها را برای‌تان آماده کرده‌ایم. در ابتدا درباره‌ی انتخاب درست شلوار جین صحبت می‌کنیم، سپس به سراغ قوانین ترکیب لباس‌ها می‌رویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

    Read more »
  3. چگونه ورزیده‌تر دیده شویم؟

    چگونه ورزیده‌تر دیده شویم؟

    افراد لاغراندام معمولا به دنبال راهی برای ورزیده‌تر شدن می‌گردند. از ورزش‌های مختلف گرفته تا رژیم‌های غذایی گوناگون، راه‌های زیادی برای داشتن اندامی درشت وجود دارد.
    اما شاید بد نباشد که بدانید با انتخاب صحیح پوشاک هم می‌توانید ورزیده‌تر دیده شوید. در ادامه چند راه‌کار برای‌تان آورده‌ایم که با انجام آن‌ها می‌تواند هیکل خود را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان بدهید. پس با مدمن همراه باشید.

    Read more »
  4. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره شرقی)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره شرقی)

    گره شرقی ساده‌ترین نوع گره کراوات است. این نوع گره در غرب خیلی طرفدار ندارد و بیشترین محبوبیت خود را مدیون کشورهای شرقی، از جمله چین و ایران است، و به همین دلیل به آن گره شرقی می‌گویند.
    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گره، سخت باز شدن ان است. همچنین این گره برای کراوات‌های ضخیم و افراد قدبلند پیشنهاد می‌شود.
    در ادامه آموزش این نوع گره را به صورت اینفوگرافیک برای‌تان آورده‌ایم. پس با مدمن همراه باشید و گره شرقی را یاد بگیرید.

    Read more »
  5. [اینفوگرافیک]: آموزش تا زدن دستمال جیبی

    [اینفوگرافیک]: آموزش تا زدن دستمال جیبی

    دستمال جیبی این روزها جزو اکسسوری‌های محبوب محسوب می‌شود و ظاهر زیبایی برای کت‌وشلوارهای مختلف به ارمغان می‌آورد. 
    مدل‌های متنوعی برای استفاده از دستمال جیبی وجود دارد و به روش‌های زیادی می‌توان آن را تا زد. امروز در مدمن تصمیم گرفته‌ایم تا مدل دو گوشه‌ای یا دو مثلثی را به صورت اینفوگرافیک به شما آموزش دهیم.
    پس در ادامه با ما همراه باشید و این نوع تا زدن دستمال جیبی را یاد بگیرید.

    Read more »
  6. اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید ساعت ‌مچی مرتکب شوید (بخش اول)

    اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید ساعت ‌مچی مرتکب شوید (بخش اول)

    ساعت مچی یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها محسوب می‌شود و زیبایی دوچندانی برای یک استایل زیبا به دنبال دارد. افراد زیادی فکر می‌کنند که به دست داشتن ساعت بیهوده است، اما خیلی‌‌ها مشکلی با ساعت ندارند و از آن لذت می‌برند.
    اما این افراد معمولا هنگام خرید ساعت مچی اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث می‌شود تیپ آن‌ها حتی بدتر هم شود. علاوه بر این اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.
    پس با مدمن همراه باشید و این اشتباهات را برای همیشه کنار بگذارید.

    Read more »
  7. [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره پرت)

    [اینفوگرافیک]: آموزش گره کراوات (گره پرت)

    گره «پرت»، «پرت شلبای» یا گره «شلبای» یک نوع گره کراوات بوده که توسط «جری پرت» ابداع شده. جری پرت یک فعال در اتاق بازرگانی آمریکا بوده و به نوع خاصی کراوات خود را گرده می‌زده است. این مدل بد از گذشت چندین سال به یک مدل شناخته شده تبدیل شد و گره پرت نام گرفت.
    از ویژگی‌های اصلی این گره می‌توان به پهن، نامتداول و نامتقارن بودن آن اشاره کرد. بستن آن آسان است و اندازه‌ی گره هم متوسط به حساب می‌آید. این گره بیشتر برای کروات‌های پهن و سبک پیشنهاد می‌شود.
    در ادامه آموزش این نوع گره را به صورت اینفوگرافیک برای‌تان آورده‌ایم. پس با مدمن همراه باشید و گره پرت را یاد بگیرید.

    Read more »
  8. وسایلی که مردان خوش‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند

    وسایلی که مردان خوش‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند

    افراد خوش‌پوش به راحتی در هر جمع و محفلی قابل تشخیص هستند و با ظاهر زیبای‌شان، توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کنند.
    جدا از لباس‌های باکیفیت و مناسبی که به تن دارند، این افراد از وسایل دیگری هم استفاده می‌کنند که سطح استایل آن‌ها را چندین مرحله بالاتر می‌برند. این وسایل معمولا برای نگه‌داری و محافظت از پوشاک به کار گرفته می‌شوند و بزرگ‌ترین راز زیبایی و ظاهری شیک، نگه‌داری درست از لباس‌ها به حساب می‌آید.
    اگر شما هم می‌خواهید سطح استایل خود را بالا ببرید و این وسایل را بشناسید، در ادامه با مدمن و معرفی وسایلی که مردان خوش‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند، همراه باشید.


    جاساعتی 

    افراد خوش‌پوش معمولا سعی می‌کنند که با لباس‌های‌شان پز بدهند، اما این به خاطر غرور نیست و در واقع آن‌ها می‌دانند که پوشاک‌شان چه‌قدر پراهمیت بوده و لایق این است که به خوبی به نمایش گذاشته شود. مردان خوش‌استایل از وسایلی

    Read more »
  9. نکاتی که هنگام خرید پیراهن باید به آن‌ها توجه کنید

    نکاتی که هنگام خرید پیراهن باید به آن‌ها توجه کنید

    هنگام خرید یک پیراهن مناسب، ویژگی‌های زیادی را باید مدنظر قرار بدهید.
    اهمیت دادن به جزئیات کوچک یک پیراهن، باکیفیت بودن آن را به دنبال دارد و باعث می‌شود از خریدتان راضی باشید. امروز در مدمن ویژگی‌های مختلف یک پیراهن مناسب را برای‌تان آورده‌ایم. پس با ما همراه باشید تا نکات مهمی را که هنگام خرید یک پیراهن باید به آن‌ها توجه کنید، بررسی کنیم.

    Read more »
  10. روش‌های مختلف قرار دادن پیراهن درون شلوار

    روش‌های مختلف قرار دادن پیراهن درون شلوار

    نامنظم شدن و به‌هم ریختن پیراهن، یکی از دغدغه‌های بزرگ هنگام پوشیدن این لباس محسوب می‌شود.
    تقریبا همه به دنبال راه‌های مختلفی برای این کار می‌گردند و می‌خواهند با به تن داشتن پیراهن، ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند.
    در ادامه 4 روشِ قرار دادن پیراهن درون شلوار را برای‌تان معرفی کرده‌ایم، که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با خیال راحت پیراهن بپوشید و تیپ و استایل زیبا و شیک‌تان را به نمایش بگذارید. با مدمن همراه باشید.

    Read more »
صفحه