Monthly Archives: July 2020

  1. انواع استایل زنانه و مردانه؛ استایل شما کدام است؟

    انواع استایل زنانه و مردانه

    در این مقاله سعی داریم انواع استایل برای لباس پوشیدن را معرفی کنیم. شاید بعد از خواندن این نوشته متوجه شوید که به استایل خاصی تمایل دارید ولی ترکیب مناسب آن را به درستی رعایت نمی کردید.
    سبک و استایلی که شما می پسندید کدام است؟ پوشش شما در کدام دسته بندی قرار می گیرد؟ 

    Read more »
  2. چطور در دوران کرونا خرید آنلاین امنی داشته باشیم؟

    خرید در دوران کرونا

    حال که دنیا در یکی از نامطمئن ترین زمان های تاریخ قرار گرفته است و ما در حال تمرین فاصله اجتماعی هستیم، عادات جدیدی در حال بروز هستند. در وسط یک بیماری همه گیر جهانی، خرید لباس و وسایل ضروری شاید یک نیاز بدیهی باشد.

    Read more »
  3. بهترین انتخاب برای لباس تابستانی

    پیراهن هاوایی

    در جستجوی بهترین پیراهن تابستانی هستید؟ مدت زیادی از روز را بیرون خانه و در گرمای داغ تابستان سپری می کنید؟ می خواهید لباس خنکی پیدا کنید تا گرمای تابستان را برای شما مطبوع کند؟ از رنگ ها و طرح های تکراری خسته شده اید و به دنبال طرحی متفاوت و شاد می گردید؟ شاید پیراهن هاوایی، گزینه ای باشد که شما به دنبال آن هستید.

    Read more »
  4. نکاتی که قبل از خرید شلوار مردانه باید بدانید

    نکاتی که قبل از خرید شلوار مردانه باید بدانید
    قبل از خرید شلوار مردانه باید به این نکته توجه کنید که این شلوار را برای پوشیدن در چه مکان هایی خریداری می کنید. آیا قصد شما این است که آن را در مهمانی بپوشید یا محل کار؟ آیا برای تفریح و گردش در طبیعت به یک شلوار مناسب نیاز دارید؟‌ به یک برنامه تلوزیونی دعوت شده اید و قصد دارید بهترین لباس خود را بپوشید؟ دورهمی دوستانه ای را ترتیب داده اید و می خواهید لباسی راحت و در عین حال برازنده بر تن کنید؟هر کدام از این موقعیت ها نیازمند پوشش خاص مربوط به خود است.
    Read more »