روز پدر سال 1400

در فرهنگ ایرانی ها، روز پدر جایگاه بسیار ویژه ای دارد؛ زیرا در این روز می توانید با تهیه هدیه ای کوچک، عشق و علاقه خود را نسبت به پدر خود نشان دهید و اهمیت وجود آن ها در زندگی خود را به نمایش بگذارید. اما تهیه هدیه مناسب برای آقایان، همیشه چالشی بزرگ و سخت بوده است. در ادامه مطلب چند آیتم مختلف و کاربردی را برای روز پدر سال 1400، ذکر خواهیم کرد تا با انتخاب و تهیه آن ها، قسمت بسیار کوچکی از زحمات پدر خود را جبران کنید.

 

کراوات

روز پدر سال 1400

اگر پدر شما روحیه ای کلاسیک دارد، تهیه یک کراوات زیبا می تواند در روز پدر سال 1400 مناسب باشد؛ زیرا کراوات ها بسیار شیک و منحصر به فرد و از همه مهم تر، مقرون به صرفه هستند. حتی اگر کراواتی با پارچه های ابریشمی و گران قیمت نیز انتخاب کنید، باز هم قیمت مناسبی خواهد داشت. تنها نکته ای که باید در خرید کراوات در نظر داشته باشید، روحیه و سلیقه فرد مورد نظرتان است. در ادامه مطلب یک راهنمای کوتاه برای انتخاب کراوات مناسب برای روز پدر سال 1400 را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

 

راهنمای انتخاب کراوات مناسب

راهنمای انتخاب کراوات مناسب

  • اندازه: بسیاری از افراد فکر می کنند که کراوات ها یک اندازه استاندارد دارند و همه آقایان باید از یک اندازه مشترک استفاده کنند؛ اما لازم به ذکر است‌ که طول و عرض کراوات ها متفاوت است و با توجه به قد و وزن فرد مورد نظر، باید بهترینش را برای روز پدر سال 1400 انتخاب کنید.
  • طول: طول استاندارد کراوات ها حدود ۵۷ تا ۵۸ اینچ‌ است؛ اما اگر قد پدر شما بلندتر از حد معمول است، می توانید نمونه های ۶۳ تا ۶۷ اینچی را برای او انتخاب کنید.
  • پهنا: پهنای یک کراوات مهمولی حدود 3.25 تا 3.5 اینچ است؛ اما نسل های جوان تر، اغلب نمونه های باریک تر را می پسندند. کراوات های ۲.۵ اینچی نیز وجود دارند که ظاهری غیر رسمی دارند و برای افراد زیر ۳۰ سال مناسب هستند.
  • رنگ و طراحی: پیشنهاد ما برای روز پدر سال 1400، خریدن رنگ های خنثی مانند طوسی و مشکی و سرمه ای است. همچنین طرح های ساده مانند شطرنجی و راه راه، همیشه ترند و قابل استفاده در هر زمانی هستند.

 

کیف پول

کیف پول

هنگامی که می خواهید از خانه خارج شوید، اولین چیزی که به دنبال آن می گردید، کیف پولتان است؛ زیرا تمام وسایل ضروری مانند پول نقد و کارت های بانکی شما داخل آن قرار دارند. همچنین کیف ها، نشان دهنده سلیقه و شخصیت هر فرد هستند؛ در نتیجه تهیه یک کیف پول مناسب برای روز پدر سال 1400 هدیه بسیار مناسبی خواهد بود.

  • برند: شاید به نظر شما عجیب باشد؛ اما آقایان در رابطه با برند کیف پول خود بسیار حساس هستند و آن را به طور دقیق چک می کنند؛ در نتیجه اگر برندی مطمئن و محبوب را انتخاب کرده اید، می توانید حدود ۵۰ درصد مطمئن باشید که ‌مورد پسند پدر یا همسرتان قرار خواهد گرفت.
  • مواد استفاده شده: اغلب کیف پول های مردانه از سه جنس چرم و فلز و الاستیک ساخته شده اند. نمونه های چرم طرفداران بیش تری دارند و عمر طولانی تری نیز خواهند داشت. مواد الاستیک نمونه های نازک تر و منعطف تری هستند که دوام چندان بالایی ندارند و عمرشان کوتاه است. همچنین کیف هایی که از فلز ساخته شده اند، می توانند طراحی های زیبا و منحصر به فردی داشته باشند؛ اما ممکن است کمی زبر باشند و موجب خرابی شلوار شما شوند؛ در نتیجه برای روز پدر سال 1400، پیشنهاد ما تهیه یک کیف پول چرمی است؛ زیرا در میان آقایان طرافداران بیش تری نسبت به دو نمونه دیگر دارد.

 

لباس

روز پدر سال 1400

انتخاب لباس مناسب کمی چالش برانگیز است. هنگام خرید آن، لازم است به سلیقه و استایل فرد مورد نظر دقت کنید. برای مثال رنگی را انتخاب کنید که با پوست و موی او مطابقت داشته باشد. خریدن یک ژاکت قرمز برای فردی که موهای قرمز رنگ دارد، ایده خوبی نیست. همچنین اگر فرد مورد نظرتان طرفدار طرح های ساده و اسپرت است، با خرید یک لباس گل گلی و مجلسی، لطفی در حقش نخواهید کرد.

  • ایجاد تعادل: با توجه به وزن و سن طرف مقابل، سعی کنید یک تعادل نسبی برقرار کنید. به عنوان مثال خریدن یک لباس با طرح راه راه های عمودی، برای فردی قد بلند مناسب نیست و تهیه یک کت چرمی برای یک مرد میانسال و پا به سن گذاشته چندان خوشایند نیست.
  • توجه به نیاز افراد: گاهی اوقات لازم است، به نیاز فرد مورد نظر خود توجه کنید. هیچ هدیه ای مانند دریافت لباسی که واقعا به آن نیاز داشتید، نمی تواند شما را خوش حال کند؛ در نتیجه برای روز پدر سال 1400 به نیاز های پدرتان نیز توجه کنید.

 

کمربند

روز پدر سال 1400

از آن جایی که یک کمربند می تواند مدت زیادی برای آقایان کار کند و تکراری نشود، می تواند یک هدیه ماندگار برای روز پدر سال 1400 باشد. تنها لازم است، چند نکته بسیار مهم را در انتخاب و خرید آن ها رعایت کنید.

  • جنس: انتخاب کمربند چرمی از زمان های قدیم، به آقایان توصیه شده است؛ زیرا بسیار با دوام است و زیبایی کلاسیکی را به استایل آقایان می بخشد.
  • انتخاب سگک مناسب: سگک ها در انواع نقره ای و طلایی و برنجی یافت می شوند؛ اما شما باید به ساعت و انگشترهای فرد مورد نظر دقت کنید و با توجه به آن ها، سگک مورد نظر را انتخاب کنید.

 

جوراب

روز پدر سال 1400

از زمان های قدیم خریدن جوراب، یک هدیه متداول برای اغلب آقایان بوده است. امروزه بسیاری از افراد خرید آن را مناسب نمی دانند. اما لازم به ذکر است که تهیه یک جوراب با کیفیت که با توجه به سلیقه فرد مورد نظرتان انتخاب شده است، می تواند هدیه ای فوق العاده برای روز پدر سال 1400 باشد.

  • مشخص کردن هدف: برای انتخاب جوراب مناسب، لازم است هدف خود را از خریدن آن مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید جورابی برای داخل خانه بخرید، نمونه های فانتزی و نرم می تواند مناسب باشد؛ اما اگر هدف شما تهیه یک جوراب برای خارج از منزل است، لازم است نمونه هایی رسمی تر با طراحی های ساده تری را انتخاب کنید.