مجله مد

  1. معرفی چند نمونه لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

    لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

    لباس های ورزشی ای که طراحی می شوند معمولا برای افراد چاق مناسب نیستند و افراد چاق به راحتی نمی توانند از آن ها استفاده کنند؛ به همین دلیل است که معمولا پیدا کردن لباس ورزشی مناسب برای افراد چاق کار راحتی نیست؛ اما دیگر لازم نیست که نگران باشید. ما در این مقاله در مورد نکات لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق توضیح داده ایم و برخی از مدل های خوبی که افراد چاق می توانند از آن ها استفاده کنند را نام برده ایم.

    لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

    لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

    • تی شرت های آستین بلند مردانه نخی

    اگر می خواهید برای باشگاه از تی شرت اسپرت آستین بلند استفاده کنید، مدل های نخی مناسب ترین گ

    Read more »
  2. چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است؟

    چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است

    همان طور که می دانید، امروزه صنعت مد بیشتر حول محور مدل های جوان و باریک می چرخد. این در حالی است که در جامعه، افراد چاق زیادی وجود دارند و نمی دانند چه لباسی برای آن ها مناسب تر است. خوب است بدانید که برای افراد چاق نیز لباس های مناسبی وجود دارد که به کمک آن ها می توانند شیک و زیبا به نظر برسند. ما در این مقاله به طور کامل در مورد اینکه چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است، توضیح داده ایم.

    نکات مهم در خرید لباس

    چه لباس مجلسی برای افراد چاق مناسب است

    • رنگ ها و الگو ها

    به طور کلی رنگ های تیره مثل رنگ مشکی برای هر سن و هیکلی مناسب هستند و می توان از آن ها استفاده کرد تا یک استایل شیک داشت. رنگ های مشکی و تیره می توانند برای افراد چاق نیز مناسب باشند. افرادی که چاق هستند بهتر است از مدل های ساده استفاده

    Read more »
  3. انواع رنگ لباس مناسب افراد چاق

    رنگ لباس مناسب افراد چاق

    رنگ ها، امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی همه ما دارند. طبق علم روانشناسی، رنگ ها تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر روی روان افراد دارند و به همین خاطر است که استفاده از رنگ درست در هر مکانی می تواند برای شما یک امتیاز محسوب شود. یکی از کار هایی که رنگ ها می توانند انجام دهند، لاغر نشان دادن افراد چاق است. ما در این مقاله به طور کامل در مورد رنگ لباس مناسب افراد چاق توضیح داده ایم و رنگ مناسب این افراد را نام برده ایم.

    رنگ هایی که شما را لاغر تر نشان می دهد :

    رنگ لباس مناسب افراد چاق

    در ادامه چندین رنگ که می تواند شما را لاغر تر نشان دهد را معرفی کرده ایم :

    • مشکی

    رنگ مشکی، یکی از جذاب ترین رنگ ها است و به عنوان تیره ترین رنگ موجود در طیف رنگی

    Read more »
  4. بهترین استایل با شلوارک مردانه

    استایل با شلوارک مردانه

    امروزه هر لباسی استایل مخصوص به خود را دارد. شلوارک مردانه نیز یکی از لباس هایی است که به کمک آن می توان استایل های بسیار مختلفی را انتخاب کرد و از آن ها استفاده کرد. به خصوص در این ایام که بسیار نزدیک به شروع فصل گرما یعنی تابستان هستیم، استفاده از شلوارک های مردانه بیش از پیش محبوب می شود. ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در زمینه استایل با شلوارک مردانه وجود دارد توضیح داده ایم.

    نحوه انتخاب شلوارک مردانه

    استایل با شلوارک مردانه

    در مورد شلوارک ها خوب است بدانید که این لباس ها نیز مدل های بسیار مختلفی دارند و همین باعث شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند. برای اینکه بتوانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید باید با مدل های مختلف آشنا شوید.

    Read more »
  5. چگونه بهترین استایل با صندل مردانه را داشته باشید؟

    مدل های مختلف صندل

    با آغاز فصل تابستان و فصل گرما دیگر پوشیدن کفش و کتانی به اندازه قبل مرسوم نیست. به دلیل گرمای بسیار زیاد در این فصل، خیلی از افراد ترجیح می دهند برای موقعیت های ساده از صندل ها استفاده کنند. صندل ها هم زیبا و هم بسیار خنک هستند و از داغ شدن و بو گرفتن پا ها جلوگیری می کنند. اگر شما هم قصد دارید که یک استایل با صندل مردانه زیبا داشته باشید، ادامه مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد انواع صندل ها و اینکه چگونه می توانید یک استایل زیبا با صندل داشته باشید توضیح داده ایم.

    استایل مناسب صندل

    استایل با صندل مردانه

    برای اینکه بتوانید صندل بپوشید باید بدانید که استایل مناسب برای پوشیدن صندل کدام است. در ادامه مایلیم به این موضوع بپردازیم :

    • صندل با شلوار

    Read more »
  6. معرفی شلوار های مناسب فصل گرم

    شلوار های مناسب فصل گرم

    با فرا رسیدن فصل تابستان و هوای گرم همه ما به دنبال لباس هایی با ظاهر مناسب و در عین حال راحت و خنک هستیم. هر فصل لباس های خاص خودش را دارد که اگر آن ها را نشناسیم ممکن است لباس اشتباهی را انتخاب کنیم. شلوار یکی از مهم ترین لباس ها در استایل ما است و باید دقت فراوانی در انتخاب آن به خرج دهیم وگرنه تابستان و گرمای آن برای ما طاقت فرسا خواهد بود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی پارچه ها و شلوار های مناسب فصل گرم بپردازیم.

    انواع پارچه برای شلوار های مناسب فصل گرم

    پیش از هر چیزی خوب است بدانید که کدام نوع پارچه برای شلوار های مردانه فصل گرم مناسب است. در این قسمت به شما در انتخاب پارچه مناسب بهار و تابستان کمک می کنیم. به این ترتیب، می‌ دانید که آیا شلواری که می خواهید خریداری کنید برای فصل گرم خوب است یا خیر. پارچه های ایده آل برا

    Read more »
  7. راز شیک پوشی با رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

    رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

    رنگ ها یکی از مهم ترین عوامل موجود در زیبایی لباس هستند؛ به همین دلیل است که لباس ها در مدل های مختلف با رنگ های مختلف موجود هستند. طبق علم روانشناسی، رنگ ها حتی می توانند بر روان ما تاثیر بگذارند و افکار ما را در مورد چیز های مختلف تغییر دهند. جالب است بدانید که رنگ ها حتی می توانند کاری کنند که لباس شما گران تر نشان داده شود. ما در این مقاله در مورد رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد صحبت کرده ایم و در مورد آن ها توضیح داده ایم.

    1. رنگ های خنثی مانند رنگ بژ

    رنگ های بژ همیشه به عنوان یک منبع الهام برای خیلی از لباس های شیک در سراسر جهان بوده اند. رنگ بژ در لباس هایی مانند لباس های پشمی، ترمه، کتان، ابریشم و از این دست لباس ها قرار می گیرد و می تواند لباس شما را گران قیمت و شیک نشان دهد. این رنگ در تمام فصول سال،

    Read more »
  8. چگونه قد بلند دیده شویم؟

    چگونه قد بلند دیده شویم

    به طور معمول همه افراد تمایل به داشتن قد بلند دارند؛ اما قرار نیست همه ما ویژگی های ظاهری یکسانی داشته باشیم. ممکن است بسیاری از ما قد کوتاه یا متوسطی داشته باشیم و در عین حال علاقه مند باشیم که بلند قد به نظر برسیم. جالب است بدانید که شما می توانید با رعایت نکاتی در انتخاب نوع لباس و اکسسوری خود، تا حدی بلند تر به نظر برسید. در این مقاله قصد داریم به این سوال که چگونه قد بلند دیده شویم، پاسخ دهیم. پس اگر علاقه مند به این مبحث هستید، با ما همراه باشید.

    طوری بایستید که به طور خودکار بلند تر به نظر برسید.

    نکته اصلی و مهمی که نه تنها در قد، بلکه در سلامتی شما نیز تاثیر مستقیمی دارد، نحوه ایستادن شما است. متاسفانه نحوه ایستادن بسیاری از افراد اشتباه است.

    صاف ایستادن و صاف نشستن از جمله نکات کلیدی و مهمی هستند که می توانند باعث شوند شما قد بلند تر به نظر برسید. هنگام راه رفتن و ایستادن، قفسه سی

    Read more »
  9. مناسب ترین اکسسوری افراد کچل

    اکسسوری افراد کچل

    اکسسوری ها امروزه به عنوان بخش مهمی از استایل شناخته می شوند و نقش زیادی در زیبایی استایل دارند. جالب است بدانید که افراد کچل اکسسوری های خاص خودشان را دارند که می توانند از آن ها در استایل خودشان استفاده کنند. ما در این مقاله در مورد مناسب ترین اکسسوری افراد کچل توضیح داده ایم.

    اکسسوری برای افراد کچل

    در ادامه چند اکسسوری که ممکن است برای شما مناسب باشد را شرح داده ایم :

    عینک

    اکسسوری افراد کچل

    • عینک آفتابی برای مردانی با صورت گرد

    مردانی که صورت گرد دارند، فک نرم تر و گونه های پر تری دارند؛ به همین دلیل انتخاب عینک های آفتابی زاویه دار مانند مستطیل بهترین

    Read more »
  10. معرفی انواع کلاه برای افراد کچل

    انواع کلاه برای افراد کچل

    کلاه ها نقش بسیار مهمی در مد و استایل مردان ایفا می کنند و برخی از استایل ها به طور کلی بر مبنای کلاه طراحی می شوند. امروزه کلاه های بسیار مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها ظاهر و ویژگی خاص خودشان را دارند و در یک استایل مخصوص به کار گرفته می شوند. ما در این مقاله انواع کلاه برای افراد کچل را نام برده ایم .

    اهمیت کلاه در استایل

    در ادامه چند مورد از اهمیت کلاه در بهتر شدن استایل برای شما نام برده ایم:

    • افزایش اعتماد به نفس

    Read more »