Monthly Archives: November 2020

  1. هر آنچه باید در مورد شلوار جین پاره یا زاپ دار بدانید

    همه چیز در مورد شلوار جین پاره یا زاپ دار

    صنعت مد و فشن دنیای عجیبی است؛ هرازگاهی چیزهایی که شاید زشت باشند ترند می‌شود و در نگاه اول ممکن است مضحک به نظر برسد، اما نظر برخی مشتریان را جلب می‌کند. شلوار جین پاره یا زاپ دار شاید یکی از همین موارد عجیب برایتان باشد. اما می‌دانید این شلوارها از کجا پا در عرصه مد گذاشت؟ چرا گاهی قیمت آن‌ها از شلوارهای جینی که پارگی ندارند، بیشتر است؟ اصلا این شلوارها را با چه لباس‌هایی باید ست کنیم؟ جواب تمام این سوالات را در این مقاله از مدمن مطالعه کنید.

    شلوار جین پاره یا زاپ‌دار امروزه به بخشی از بافت فرهنگی تبدیل شده و یک گزینه رایج و شیک در دنیای مد است و معمولا جوان‌ها حداقل یکی ا

    Read more »
  2. لباس عروس سلبريتي ها

    فروشگاه اينترنتي مدمن - لباس عروس سلبريتي ها

    لباس عروس سلبریتی‌ها

    وقتی صحبت از لباس عروس می‌شود، اکثر عروس خانوم‌ها به دنبال زیباترین و در عین حال متفاوت‌ترین لباس می‌گردند تا در مهم‌ترین شب زندگیشان بدرخشند. اکثر دخترخانم‌ها رویای لباس عروس سفید پف‌دار و تور را از بچگی در سر خود دارند و همواره در حال جستجوی جدیدترین و خاص‌ترین لباس‌ها در ژورنال‌ها و فضای مجازی می‌گردند. اما افراد معروف و سلبریتی‌ها در شب عروسیشان چه لباسی می‌پوشند؟ آیا به دنبال لباس عروس متفاوت‌اند یا سادگی را نشان زیبایی می‌دانند؟ برای پاسخ به این سوال، توی این مقاله چند لباس عروس سلبریتی‌ها را بررسی می‌کنیم.

    لباس عروس Kate Middleton

    کیت میدلتون در عروسی سلطنتی خود با شاهزاده ویلیام در سال 2011 لباس عروس زیبایی بر تن داشت. لباس عروس کیت، تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی بود. یقه هفت بلند و آستین‌های بلند توری با یک دنباله چشم‌گیر از جزئیات این لباس زیبا بودند. لباس عروس او همواره یکی از دوست‌داشتنی‌ترین لباس‌ها در طول زمان بوده است. لباس او از برند alexander macQeen، به قیمت 400000 دلار است

    Read more »
  3. چگونه رنگ لباس خود را با رنگ پوست ست کنیم؟

    ست کردن رنگ لباس با رنگ پوست

    قبل از اینکه لباس نو بخرید، باید بدانید که چه رنگ‌هایی انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست‌تان باشد. انتخاب رنگ نامناسب باعث می‌شود که رنگ پوست و مویتان کدر دیده شود؛ در حالی که رنگ‌های متناسب با رنگ پوست به چهره شما طراوت و نشاط می‌بخشد. گاهی اوقات می‌شنوید که رنگ آبی به دوست‌تان می‌آید یا اینکه مثلا صورتی اصلا مناسب او نیست. اما از کجا باید بدانیم چه رنگی به پوست ما می‌آید و ظاهرمان را زیباتر می‌کند؟ در این مقاله از مدمن قوانینی را با هم مرور می‌کنیم که با پیروی از آن‌ها می‌توانیم رنگ‌های مناسب با پوست‌مان را بشناسیم و لباس خود را با رنگ پوست‌ ست کنیم.

    ۱. تعیین رنگ پوست

    ۱.۱. باید بدانید که رنگ پوست شما دقیقا چه رنگی است

    تعیین رنگ پوست

    &nb

    Read more »
  4. پارچه های مناسب فصل پاییز کدامند؟

    پارچه های مناسب فصل پاییز

    زمانی که پاییز فرا می‌رسد، وقتی که هوا صبح‌ها سرد است و ظهرها گرم، فورا متوجه می‌شوید که نه می‌توانید لباس‌های تابستانه‌تان را بپوشید و نه لباس‌های زمستانه را. پارچه‌ها با اهداف مختلفی تولید می‌شوند و قرار است در فصول مختلف از آن‌ها استفاده شود. اگر می‌خواهید به جنگ آب و هوا بروید، باید لباس‌هایی با پارچه‌های مناسب فصل داشته باشید. اما آیا پارچه های مناسب فصل پاییز را می‌شناسید؟ برای شناخت بهتر و بیشتر پارچه‌های مناسب فصل سرد، با مدمن همراه باشید.

    برای زندگی در آب و هوای متغیر، به لباس‌هایی با جنس‌های متفاوت نیاز دارید. در اکثر شهرهای ایران هم چنین شرایطی حاکم است و در طول سال هم هوای سرد را تجربه می‌کنیم و هم هوای گرم را. پارچه ضخیم معمولا به شکل عایق عمل می‌کند و مانع از ورود سوز و سرما به بدن می‌شود، اما این بدان معنا نیست که پارچه نازک نمی‌تواند بدن را گرم نگه دارد. باید کمد لباس‌تان را مرتب کنید و لباس‌هایی با پارچه های پاییزی را جایگ

    Read more »
  5. بزرگترين فشن شوهاي دنيا

    فروشگاه اينترنتي مدمن- بزرگترين فشن شوهاي دنيا

    اکثر کشورها هفته‌اي رو تحت عنوان فشن شو (Fashion Show) دارند که در اين هفته صنعت مد و فشن خود را به نمايش مي‌گذارند و طراحان و صاحبان برند، خلاقيت‌ها و نوآوري‌هايشان در لباس‌ها يا اکسسوري‌ها را به بقيه نشان مي‌دهند. برخي از فشن شوها در دنيا بسيار معروف و تاثيرگذار هستند، مثل فشن شو فرانسه که اصطلاحا به هفته مد فرانسه معروف است. در اين هفته، تمامي فعالان صنعت مد و فشن، مثل توليد کنندگان، طراحان، تاجران و مصرف کنندگان، در اين رويداد شرکت مي‌کنند. در اين مقاله به بررسي 4 ايونت‌ جهاني مد در دنيا مي‌پردازيم.

    هفته مد پاريس (فرانسه)

    يک سري از ارائه‌هاي طراحان است که هر سال دوبار رويدادهاي بهار / تابستان و پاييز / زمستان در شهر پاريس کشور فرانسه برگزار مي‌شوند. اينکه این رویداد ها در چه تاريخي برگزار شود را فدراسيون مد فرانسه تعيين مي‌کند. هفته مد پاريس در اماکن مختلف شهر برگزار مي‌شود. علاوه بر شو‌هاي Ready-To-Wear شوهاي لباس زنانه و مردانه هستند که

    Read more »
  6. استایل مناسب برای افراد کم مو ؛ هنر کچل بودن

    استایل مناسب برای افراد کچل

    کسانی که موهای زیادی دارند، برای اینکه استایل‌های شیک و متفاوتی داشته باشند، می‌توانند از مدل موهای مختلف کمک بگیرند. اما کم موها این گزینه را در اختیار ندارند. کچل بودن هنر می‌خواهد؛ کچل‌ها برای اینکه تیپ شیکی داشته باشند، بهتر است برخی نکات را رعایت کنند. در غیر این صورت فقط یک فرد کچل معمولی خواهند بود! اگر دغدغه این روزهای شما استایل مناسب برای افراد کچل است، این مقاله از مدمن را حتما دنبال کنید.

    اول از همه باید به اصول مد و زیبایی‌شناسی وفادار باشید. چند قانون وجود دارد که زیربنای هر سبک  استایلی است که حتما باید رعایت شوند. افراد کچل نیز برای داشتن استایل مردانه شیک باید برخی قواعد را رعایت کنند. 

    به بالاتنه اهمیت ویژه‌ای دهید

    Read more »
  7. از بین بردن لکه‌های جوهر از روی لباس

    از بین بردن لکه‌های جوهر از روی لباس

    با اینکه از بین بردن لکه از روی لباس‌ها کار مشکلی است ولی غیر ممکن نیست. با چند وسیله در خانه می‌توانید به راحتی از شر لکه‌های جوهری که روی لباستان ریخته، خلاص شوید. شما می‌توانید با کمترین هزینه و زمان دوباره لباس مورد علاقه‌تان را بپوشید. قبل از آن که بخواهید لکه جوهر را از روی لباس خود به طور کامل پاک کنید باید لکه‌های تازه جوهر را از روی لباس بردارید. در همان لحظه‌ای که جوهر روی لباستان میریزد، قبل از اینکه خشک شود آن را از روی لباس بردارید البته قبل از آن پارچه‌ای را زیر لباستان قرار دهید تا به طرف دیگر لباس پس ندهد. بهتر است از پارچه سفید برای جدا کردن دو طرف لباس استفاده کنید تا کاملا مشخص باشد که آن طرف لباس لک شده‌ است یا خیر. برای زدودن جوهر تازه هم از پارچه سفید دیگری استفاده کنید و به جای آنکه پارچه را روی لباس بکشید و جوهر را پخش کنید، پارچه را به آرامی روی لکه بگذارید و بردارید. این کار را تا زمانی که دیگر جوهر خیسی روی لباس نیست ادامه دهید. این کار را برای پشت همان قسمت هم انجام دهید.

    راه اول:

    از یک اسپری م

    Read more »
  8. 4 شیوه برای استفاده از مخمل کبریتی

    4 راه برای پوشیدن مخمل کبریتی

    اگر از آنچه در دنیای مد می گذرد آگاهی دارید، حتما می‌دانید مخمل کبریتی که در گذشته یک از مدهای روز بوده با گذشت زمان به یک روند اصلی در صنعت مد و فشن تبدیل شده است. به این معنی که با در طی سال‌ها استفاده از مخمل به خصوص مخمل کبریتی کهنه نشد و چیزی شبیه به روند پارچه جین و چرم برای مخمل کبریتی هم اتفاق افتاد و فرآیند استفاده همیشگی به دست آورد.

    مخمل کبریتی چیست؟

    یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین نمونه پارچه، مخمل کبریتی است. مخمل کبریتی یک پارچه کلاسیک و زیباست که برای مصارف مختلف از آن استفاده می‌شود. این پارچه هیچ وقت از مد نیفتاد و اگر شما خود هنوز لباسی از مخمل کبریتی ندارید حتما در کمد قدیمی پدربزرگ و یا خانواده‌تان می‌توانید چند نمونه از پیراهن کبریتی پیدا کنید. این پارچه بخاطر مقاومت بالا، راحتی، گرما و سختی در برابر لکه‌ها به یکی از محبوب‌ترین نمونه پارچه‌ها تبدیل شده است.

    از گذشته مخمل کبریتی جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای مخمل بوده. هر دو نمونه پارچه بافته می‌شوند و دارای

    Read more »
  9. فروشگاه اینترنتی لباس ؛ مزایا و معایب

    فروشگاه اینترنتی لباس

    طی سال‌های اخیر شاهد رشد روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی هستیم که محصولات مختلفی از جمله لباس (مثل فروشگاه آنلاین مدمن) می‌فروشند. اوایل مردم تمایل زیادی به خرید از این فروشگاه‌ها نداشتند و نمی‌توانستند اعتماد کنند؛ اما این روزها خرید آنلاین جایش را در زندگی‌مان باز کرده است و بدون آن یک جای کار می‌لنگد! فروشگاه اینترنتی لباس هم این روزها پرطرفدارها است.

    اگر زیاد اهل خرید آنلاین نیستید و میانه خوبی با فروشگاه اینترنتی لباس ندارید، بهتر است مواردی که در این مقاله ذکر می‌شود را مطالعه کنید تا با اطلاعات بیشتری میان خرید اینترنتی لباس یا خرید حضوری یکی را انتخاب کنید؛ با مزایا و معایب خرید اینترنتی آشنا شوید و بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس در ایران را بشناسید. من هم سعی کرده‌ام تجربه سال‌ها خرید اینترنتی لباس را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید با رعایت این نکات خرید خوبی داشته باشید.

     کسانی هم که خودشان سال‌ها است اینترنتی

    Read more »