Monthly Archives: March 2021

  1. عینک آفتابی مردانه 2021

    عینک آفتابی مردانه 2021

    برخلاف تصور عمومی کارکرد عینک آفتابی فقط برای روزهای گرم و آفتابی و محافظت از چشمان ما نیست. البته وسیله ای ضروری در روزهای تابستان است اما استفاده از یک عینک آفتابی مردانه مناسب می تواند استایل شما را به طور کلی تغییر دهد. اگر قصد دارید یک عینک جدید بخرید و به دنبال مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 هستید مطالعه ی این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

    انتخاب یک عینک مناسب علاوه بر اینکه از چشم و پوست صورت شما محافظت می کند می تواند بر زیبایی صورت شما نیز تاثیر بگذارد. امسال مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 بسیار متنوع و زیبا هستند و اگر شما طرفدار مد هستید و قصد دارید از عینک آفتابی به عنوان اکسسوری در استایل خود استفاده کنید می توانید از مدل های موجود در این متن نیز کمک بگیرید.

    نکات مهم در خرید عینک آفتابی مردانه

    قبل از بررسی مدل های مختلف عینک آفتابی مردانه 2021 بهتر

    Read more »
  2. مدل پیراهن مردانه 1400

    مدل پیراهن مردانه 1400

    رسیدن سال جدید زمان تصمیم گیری های جدید نیز هست. شاید مایل باشید در سال نو تغییراتی در ظاهر و لباس های خود ایجاد کنید. پیشنهاد ما برای این کار امتحان کردن مدل های پیراهن مردانه جدید است. پیراهن مردانه اساس استایل شما را شکل می دهد و با تنوع زیادی که دارد می تواند ظاهر شما را شگفت انگیز و جذاب کند. آشنایی با مد و مدل پیراهن مردانه 1400 به شما این امکان را می دهد که استایل خود را تغییر داده و یا بر اساس استایل همیشگی خود انتخاب های بهتر و جدیدتری داشته باشید.

    پیراهن آستین کوتاه طرح دار

    پیراهن آستین کوتاه طرح دار یا پیراهن هاوایی یک مدل پیراهن مردانه 1400 است که انتخاب خوبی برای استفاده در بهار و تابستان محسوب می شود. این پیراهن های مردانه معمولا در رنگ های شاد با پارچه های نازک و نخی تولید می شوند تا بتوانید در فصل گرم از پوشیدن آنها لذت ببرید. طرح های چاپی رو

    Read more »
  3. لباس جین مردانه

    لباس جین مردانه

    اگر یک آیتم اصلی در هر کمد  لباسی نیاز باشد، آن شلوار جین است. داشتن یک لباس جین مردانه و به خصوص یک شلوار جین مناسب می تواند شما را در هر جمعی خاص و جذاب کند. البته باید برای داشتن یک استایل خوب در انتخاب شلوار جین دقت کنید. انتخاب لباس جین مردانه مناسب می تواند به شما یک ظاهر شیک و اسپرت یا خاص و رسمی ببخشد، البته مهم است که آن را با چه چیزی ست می کنید. به عنوان مثال اگر یک کفش آکسفورد داشته باشید می توانید آن را با یک جین تیره ی تنگ بپوشید و یک استایل رسمی داشته باشید. علاوه بر این می توانید یک شلوار جین مردانه آزاد را با کتانی سفید برای محیط ه

    Read more »
  4. آشنایی با لباس های بازیافتی

    آشنایی با لباس های بازیافتی

    بسیاری از ما اکنون بخش های زیادی از لوازم زندگی روزمره خود را بازیافت می کنیم، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی از مواد بازیافتی ساخته می شود؟ یا چه چیزهای دیگری را باید بازیافت کنیم؟ ما عادت کرده ایم که در زندگی روزمره خود موارد خاصی از جمله بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ها را بازیافت کنیم اما در حال حاضر تقاضا برای بازیافت محصولات جدید مانند لباس های بازیافتی نوظهور افزایش یافته است. بد نیست بدانید تقریباً 100 درصد منسوجات و پوشاک قابل بازیافت هستند. لباس های بازیافتی برای از بین بردن زباله ها، کاهش مصرف انرژی و کاهش تقاضا برای نفت در دنیای امروز بسیار مفید و حایز اهمیت هستند . در نتیجه بهتر است هنگام خرید لباس در نظر داشته باشید اجناسی را خریداری کنید که قابل بازیافت باشند و یا از مواد بازیافتی تولید شده باشند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم برندهای معتبری را به شما معرفی کنیم که لباس های قابل بازیافت و یا لباس های تولید شده از مواد بازیافتی را طراحی و تولید می کنند.

    پاتاگونیا (Patagonia)

    پاتاگونیا برای دهه ها

    Read more »
  5. لباس هوشمند شاهکار عصر جدید

    لباس هوشمند شاهکار عصر جدید

    به طور کلی طراحی و مد به سمت و سوی هوشمند شدن پیش می رود و این روزها انواع گجت های پوشیدنی هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده است. امروزه افراد ازمچ بند و ساعت های هوشمند برای رفع برخی از نیازهای خود استفاده می کنند اما پیش بینی می شود به سرعت این لوازم جای خود را به لباس هوشمند بدهد. زیرا استفاده از آنها راحت تر و کاربردی تر است، به عنوان مثال این روزها عینک هوشمند گوگل بسیار پر فروش بوده است. لباس های هوشمند غالبا به عنوان لباس با تکنولوژی بالا، پوشاک هوشمند، منسوجات الکترونیکی و پارچه های هوشمند شناخته می شود. در فرآیند تولید لباس هوشمند آیتم هایی به لباس افزوده می شود که همگام با تکنولوژی روز است و آنها را به چیزی فراتر از لباس های سنتی و مرسوم تبدیل می کند. در تولید برخی از لباس های هوشمند از منسوجات پیشرفته با مدارهای بافته شده استفاده می شود در حالی که به برخی دیگر ازاین لباس ها سنسورها و سخت افزارهایی اضافه می کنند تا عملکرد هوشمندانه ای به آنها بدهند. بسیاری از لباس های هوشمند می توانند به یک برنامه بر روی یک دستگاه ثانویه با استفاده از بلوتوث یا Wi-Fi متصل شوند. با این حال این اتصال ب

    Read more »
  6. تاثیر سبک هنری پاپ آرت بر صنعت مد و فشن

    تاثیر سبک هنری پاپ آرت بر صنعت مد و فشن

    بسیاری هنرمندان در عرصه مد و زیبایی می دانند که هنرمند مشهور پاپ آرت یعنی اندی وارهول در دنیای مد تاثیر بسزایی بر هنرمندان هم عصر و بعد خود داشته است. سبک هنری پاپ آرت که از سبک های معاصر و مشهور در بین تمام رشته های هنری ست که ابتدا بارقه های پیدایش آن در شاخه های تصویر سازی، نقاشی و مجسمه سازی و بعدا در طراحی گرافیک و در تبلیعات دیده شد اما چندی بعد منبع الهام طراحان مد و فشن بزرگی مانند ورساچه، ایو سن لوران و دیور بود که در بخشی از کالکشن های آن ها به وضوح می توان رد پای آن را یافت.

    ما در این مقاله سعی داریم تا به تاریخچه، خصوصیات و تاثیرات سبک هنری پاپ آرت بر صنعت مد و فشن بپردازیم. با ما همراه باشید ...

    تاثیر سبک هنری پاپ آرت بر صنعت مد و فشن

    تاریخچه ظهو

    Read more »
  7. قوانین استایل مردانه الگانت

    قوانین استایل مردانه الگانت

    قوانین شاید در ابتدا دست و پا گیر به نظر برسند اما در نهایت به ما کمک می کنند یک کار را به نحو احسن انجام دهیم. داشتن یک استایل مردانه الگانت نیز قوانین خاص خود را دارد و البته اگر شما اهل مد و شیک پوشی نیستید این مطلب کمک چندانی به شما نخواهد کرد، اما اگر به دنبال قوانین و روش هایی برای داشتن یک استایل مردانه الگانت هستید مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود.

    استایل الگانت چیست؟

    این استایل مخصوص افراد شیک ‌پوش و سخت ‌پسند است که می خواهند در هر جمعی نظر همگان را به خود جلب کنند. لباس ‌های گران قیمت و استفاده از زیورآلات و اکسسوری‌ های پرزرق و برق دو مولفه‌ مهم در استایل مردانه الگانت است. به کار بردن رنگ‌ های طلایی و نقره ‌ای در این استایل رایج تر است و این رنگ ها با درخششی که دارند همه‌ نگاه‌ ها را به سمت خود معطوف می کنند. به علاوه ظاهر فرد نیز در این سبک باید کاملا آراسته باشد. در استایل الگانت معمولا خانم‌ ها آرایشی ملایم دارند و از زیورآلاتی ظریف اما پر تلالو استفاده می‌‌ کنند.آقایان نیز با صورت اصلاح شده و اکسسوری های گر

    Read more »
  8. چگونگی پوشیدن لباس به سبک بوهمی

    چگونگی پوشیدن لباس به سبک بوهمی

     بوهوچیست؟

    بوهو در لغت به معنای هنجار شکن می‌باشد. اصطلاح بوهوازسبک زندگی مردم کوچ نشین بوهم یا بوهمیا واقع در بخش غربی جمهوری چک گرفته شده است. سبک زندگی مردم در این منطقه از خوراک، پوشاک، استایل و لباس از ویژگی خاص خودشان برخوردار می‌باشند.

    همچنین آنها در تمام ابعاد زندگیشان با الهام از رنگ‌ها و اشکال، بافت و هرآنچه که در طبیعت وجود دارد به خانه و زندگی‌شان روح می‌بخشیدند. در ادامه این مقاله به ویژگی‌های این سبک و چگونگی لباس پوشیدن به سبک بوهمی  می‌پردازیم.

    لباس پوشیدن به سبک بوهو

    طراحی لباس به سبک بوهمی

    بسیاری از طراحان بزرگ دنیا بخصوص طراحان ترک با توجه به اصل اصالت و ظرافت در طراحی لباس از ویژگی‌های این سبک در طراحی‌های خود استفاده می‌کردند.

    Read more »
  9. رعایت تناسب درلباس های اور سایز

    لباس اورسایز

    احتمالا شما هم آن دورانی که مادرها یک لباس را دو سایز بزرگتر برای شما می خریدند تا بتوانید چند سال از آن استفاده کنید را به یاد می آورید.این روزها مجددا پوشیدن لباس های گشاد و بزرگ مد شده است.اما این بار قرار است در آنها شیک و به روز به نظر برسید.تقریبا ده سال پیش بود که لباس های تنگ و کوتاه مد شد اما امروزه بعد از گذشت ده سال طراحان قصد کرده اند ما را از شر لباس های تنگ و چسبان رها کنند،تا بتوانیم در لباس های اور سایز حس رهایی و همزمان خوش استایل بودن را تجربه کنیم.

    لباس های اور سایز در یکی دو سال اخیر مد شده اند و انتخاب مناسبی برای افرادی است که مایل به پوشیدن لباس های تنگ، اتو کشیده و رسمی نیستند.البته با لباس های اور سایز می توانید یک استایل شیک و رسمی نیز داشته باشید اما هدف طراحی این لباس ها ایجاد حس راحتی و رهایی است.در نتیجه می توانید برای روزهایی که حوصله ندارید اما همچنان می خواهید خوشتیپ باشید به سراغ لباس های اور سایز بروید.اگر دوست دارید لباس های اور سایز بپوشید اما نمی دانید چطور می توان با آنها یک استایل شیک ساخت به شما مطالعه این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

    Read more »
  10. مفهوم رنگ ها در لباس

    مفهوم رنگ ها در لباس

    رنگ لباس اگر اولین فاکتور ما در انتخاب نباشد یقینا بعد از مدل آن دومین فاکتور است.در واقع مفهوم رنگ ها در لباس را نمی توان نادیده گرفت و هر رنگ از یک طرف برای فرد و از طرف دیگر برای سایر افراد جامعه یک معنا و مفهوم خاص دارد.ما در این مطلب قصد داریم به مفهوم رنگ ها در لباس بپردازیم و بگوییم استفاده از هر رنگی به عنوان پوشش می تواند چه معنایی را در بر داشته باشد.

    سفید

    مفهوم رنگ ها در لباس ممکن است کمی پیچیده باشد، به عنوان مثال رنگ سفید را در نظر بگیرید. از آنجا که رنگ سفید نور خورشید را منعکس می کند رنگ مناسب برای بهار و تابستان  است و استفاده از آن در مد رواج دارد زیرا یک رنگ خنثی محسوب می شود. پزشکان و پرستاران برای تأکید بر تمیزی ،لباس سفید می پوشند. لباس عروس به نماد برائت و پاکی سفید در نظر گرفته می شود. رنگ سفید را باید افرادی بپوشند که دوست دارند صادق، شفاف و پذیرای ایده های جدید باشند یا افرا

    Read more »
صفحه