استایل با شلوارک مردانه

امروزه هر لباسی استایل مخصوص به خود را دارد. شلوارک مردانه نیز یکی از لباس هایی است که به کمک آن می توان استایل های بسیار مختلفی را انتخاب کرد و از آن ها استفاده کرد. به خصوص در این ایام که بسیار نزدیک به شروع فصل گرما یعنی تابستان هستیم، استفاده از شلوارک های مردانه بیش از پیش محبوب می شود. ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در زمینه استایل با شلوارک مردانه وجود دارد توضیح داده ایم.

نحوه انتخاب شلوارک مردانه

استایل با شلوارک مردانه

در مورد شلوارک ها خوب است بدانید که این لباس ها نیز مدل های بسیار مختلفی دارند و همین باعث شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند. برای اینکه بتوانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید باید با مدل های مختلف آشنا شوید.

  • شلوارک های ورزشی: شلوارک های ورزشی همان طور که از نام آن ها پیداست به گونه ای طراحی شده اند که راحتی و امکان حرکت بیشتر را در هنگام دویدن و ورزش کردن به شما عرضه کنند. این شلوار ها یک آستر داخلی دارند که به عنوان یک لباس زیر عمل می کند. همچنین اکثر این شورت ها با پلی استر ساخته می شوند.
  • شلوارک شنا: برای انتخاب استایل با شلوارک مردانه باید گفت که شلوارک های شنا بهترین مدل موجود برای شنا هستند که معمولا پلاستیکی هستند و یک آستر داخلی مشبک دارند تا سریع تر خشک شوند.
  • شلوارک جلو تخت: این مدل یکی از محبوب ترین مدل ها برای ایجاد یک استایل با شلوارک مردانه است. این شلوارک ها ظاهری با کمر باریک دارند.
  • شلوارک دوچرخه سواری: این شلوارک ها مخصوص دوچرخه سواری طراحی شده اند. این شلوارک ها تنگ هستند و در برابر باد و اصطکاک بسیار خوب عمل می کنند.

استایل های مختلف با شلوارک مردانه

استایل با شلوارک مردانه

  • ساده

شلوارک ها به عنوان یکی از اصلی ترین لباس ها در بین استایل های غیر رسمی شناخته می شوند. شما می توانید برای داشتن یک استایل ساده، شلوارک خود را با یک تی شرت ساده یا پیراهن ساده ترکیب کنید. همچنین می توانید یک جفت کفش اسپادریل یا کفش قایق نیز در کنار آن بپوشید تا ظاهری زیبا تر داشته باشید. در مورد استایل با شلوارک مردانه باید گفت که این استایل گزینه جذاب تری از مدل های بدون الگویی است که مردان دوست دارند آن ها را امتحان کنند.

  • استایل های هوشمند

همیشه توصیه می شود که قبل از شرکت در هر گونه مراسم غیر رسمی ای بررسی کنید که آیا شلوارکی که مد نظر دارید برای مراسم مورد نظر مناسب است یا خیر؛ به همین دلیل است که در اکثر اوقات پیشنهاد می شود که شلوارک ها را با پیراهن های ساده و یک کت مناسب ترکیب کنید یا به جای کت یک ژاکت بسیار سبک بپوشید. کفش های کتانی نیز به عنوان مکمل یکی از مناسب ترین کفش ها برای مراسم ها هستند.

  1. اسپرت لوکس

اگر به دنبال یک استایل لوکس و اسپرت هستید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، راحت بودن شلوارک است. همچنین دقت داشته باشید که شلوارک شما باید نهایت هماهنگی را از لحاظ رنگ با لباس های شما داشته باشد. برای لباس های دیگر می توانید از ژاکت های خلبانی و رنگ های تیره استفاده کنید. کلاه های بیسبال نیز می توانند گزینه مناسبی باشند.

نحوه های مخلتف پوشیدن

نحوه های مخلتف پوشیدن

  • پوشیدن کتان

شلوارک کتان ، یکی از مناسب ترین شلوارک ها برای استایل با شلوارک مردانه است. این شلوارک ها بافت عالی ای برای تابستان و هوای گرم دارند و به همین دلیل در تابستان بسیار محبوب می شوند.

  • شلوارک برمودا

شلوارک های برمودا بیشتر برای پیاده روی استفاده می شوند و ظاهری نیمه مجلسی دارند. جنس این شلوارک ها معمولا از پنبه است و در رنگ های مختلف عرضه می شوند. این شلوارک ها بیشتر با کت در فصول گرم تر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • مایو

این شلوارک ها جذب تر هستند و برای شنا استفاده می شوند. از ویژگی این شورت ها می توان به خشک شدن بسیار سریع و موجود بودن در رنگ ها و الگو های بسیار متفاوت اشاره کرد.

  • شلوارک بلند

شلوارک های بلند در روز های معمولی و موقعیت های معمولی استفاده می شوند. معمولا از این شلوارک ها برای ساخت یک استایل با شلوارک مردانه زیاد استفاده نمی شود و الگوی خاصی ندارند. این شلوارک ها در ابتدا توسط اسکیت بازان استفاده می شدند. با گذر زمان محبوبیت بیشتری پیدا کردند و مورد استفاده همگان قرار گرفتند. در دوخت این شلوارک ها معمولا از پارچه های درجه یک و ظریف استفاده می شود. این شلوارک ها تا زیر زانو هستند و به همین دلیل به عنوان یک شلوارک بلند محسوب می شوند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  • چگونه شلوارک درست را انتخاب کنیم؟

اول از همه مطمئن شوید که شلوارک شما با دیگر لباس هایتان هماهنگ است. سپس به نوع استفاده خود و فرم بدن خود نگاه کنید و سعی کنید مدلی متناسب را خریداری کنید. در ضمن همیشه سعی کنید از شلوارکی استفاده کنید که کیفیت پارچه مناسبی دارد.

  • ویژگی های یک شلوارک راحت چیست؟

بسیاری از افراد برای ساخت استایل با شلوارک مردانه بیشتر به دنبال مدلی راحت هستند. یک شلوارک راحت آزاد است و کش می آید.

  • چه کفشی با شلوارک بپوشم؟

تقریبا پوشیدن هر نوع کفشی با شلوارک ها ممکن است. می توانید از کتانی یا صندل استفاده کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد استایل با شلوارک مردانه صحبت کردیم. در ابتدا مدل های مختلف شلوارک را نام بردیم و سپس در مورد استایل های مختلف با شلوارک توضیح دادیم. در ادامه به نحوه و هدف های مختلف از پوشیدن شلوارک اشاره کردیم و در انتها نیز به برخی از سوالات متداول پاسخ دادیم.