فرق هودی با پلیور

با نزدیک شدن به فصل زمستان، چالش های پوشش افزایش یافته است. بسیاری از شما با نزدیک شدن به این فصل سرد، بلافاصله یک هودی گرم خریداری کرده اید، اما اصلا فکر نکرده اید که به استایلتان می آید یا خیر. آیا اگر به جای آن یک پلیور تهیه می کردید، ترکیب زیبا تری را نمی ساختید؟ تمام این سردرگمی ها به دلیل آگاهی پایین شما از لباس های مناسب برای فصل زمستان و تفاوت های آن ها است. با دانستن فرق هودی با پلیور، می توانید آن ها را در استایل مناسب و با لباس های مناسب بپوشید تا دیگر دچار مشکل نشوید. در ادامه مطلب شما را با تفاوت لباس های زمستانی، مخصوصا فرق میان هودی و پلیور آشنا خواهیم کرد تا با این کار برخی از مشکلات استایل شما بر طرف شود.

 

هودی

فرق هودی با پلیور

برای بیان فرق هودی با پلیور، نیاز است هر یک را به طور جداگانه بررسی کنیم و سپس آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. هودی ها در واقع نوعی سویشرت کلاه دار هستند که استفاده از آن ها در همه سنین بسیار راحت و زیبا است. ریشه اصلی آن به زمانی بر می گردد که راهبان اروپایی لباسی راحت با پوششی در سرشان داشتند تا به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند، به همین دلیل در اروپای قرون وسطی، استفاده از هودی ها بسیار شایع شد و بعد از آن نیز تا کنون طرفداران خاص خودش را دارد.

به طوری که امروزه بعید است کسی یک هودی در کمد لباس خود نداشته باشد. هودی ها در سال ۱۹۹۰ شهرت بسیار زیادی میان جوانان پیدا کرد و به راحتی وارد اغلب استایل های مد و فشن شد تا به صورت ترند های مختلف در فصل های سرد استفاده شود. در آن زمان هودی ها را در اغلب فیلم ها با مضمون لباس ساده و راحت پیدا می کردید، در واقع استفاده از هودی در آن زمان نمایانگر راحتی و سادگی یک شخص بود.

امروزه تمامی برند های معروف مانند ورساچه، دولچه و گابانا و بربری، خط تولید جدا و حرفه ای برای تولید هودی دارند. برای ذکر کردن فرق هودی با پلیور، باید گفت که در کل از سال ۹۰ هودی به یک سلاح اصلی و ویژه دنیای مد تبدیل شد تا در همه استایل ها خود را به نحوی نشان دهد.

 

دلایل شهرت هودی میان مردم

دلایل شهرت هودی میان مردم

  • کاربردی بودن: برای بررسی فرق هودی با پلیور، بهتر است در نظر داشته باشید که هودی ها بسیار کاربردی هستند و شما با استفاده از آن دیگر نیازی به روسری، کت و جلیقه نخواهید داشت.
  • تنوع بسیار بالا: جهت بررسی فرق هودی با پلیور، باید ذکر کرد که هودی ها تنوع بسیار زیادی دارند و علاوه بر تنوع بالای رنگ ها، دارای تنوع بسیار زیادی در مدل هم هستند. به عنوان مثال شما می توانید هودی پایین کش دار بگیرید یا آزاد، می توانید مدل بلند یا کوتاه آن را برای خود تهیه کنید.

 

پلیور

پلیور

در ادامه بررسی فرق هودی با پلیور لازم است، پلیور و ویژگی هایش را به خوبی برای شما معرفی کنیم. پلیور ها اغلب چیزی بین سویشرت و هودی اند. آن ها نه به کلفتی  هودی و نه به نازکی سویشرت ها هستند و بر خلاف هودی فاقد کلاه اند و دلیل نازک تر بودنشان، ست کردن آن ها با استایل های مختلف کمی دشوار تر است. پیشنهاد ما پوشیدن آن با یک شلوار جین اسپرت یا شلوار های نیمه رسمی است تا جلوه خود را از دست ندهد. برخی از فرم های پلیور شبیه به هودی است، یعنی کلاه دارد، اما به دلیل نازکی، نمی توان اسم آن را هودی گذاشت. در ادامه بررسی فرق هودی با پلیور باید ذکر کرد که پلیور ها کارایی بالایی مانند هودی ندارند، اما جزو لباس های پر طرفدار فصل زمستان محسوب می شوند.

 

نحوه پوشیدن هودی در استایل های متفاوت فصل زمستان

نحوه پوشیدن هودی در استایل های متفاوت فصل زمستان

برای بیان فرق هودی با پلیور، لازم است نحوه استایل کردن هر کدام را به طور جداگانه بررسی کنیم.

از آن جایی که هودی ها بر خلاف پلیور ها بسیار با دوام و اسپرت هستند، آن ها را راحت تر می توان با لباس های اسپرت مورد استفاده قرار داد.

  • استایل یک: استفاده از یک هودی با رنگ دلخواه همراه با یک شلوار خنثی و یک جفت کتونی، درست هم رنگ هودی خود
  • استایل دوم: از هودی های زیپ دار، می توانید در استایل خود بیش تر استفاده کنید و در نتیجه آن را با یک تیشرت اسپرت همراه کنید تا در هنگام گرم شدن هوا به راحتی هودی خود را در آورید و با تیشرت به فعالیت خود ادامه دهید.
  • استایل سه: استفاده از یک هودی به علاوه شلوار گرم کن ست خودش و یک ژیله، این روز ها بسیار ترند شده است و اگر یه جفت بوت اسپرت نیز به آن ها افزوده شود، نتیجه بهتری نیز خواهید گرفت.

 

نحوه پوشیدن پلیور در استایل های مختلف فصل زمستان

فرق هودی با پلیور

برای بررسی دقیق تر فرق هودی با پلیور، بهتر است به نحوه پوشیدن پلیور در فصل زمستان نیز بپردازیم. از آن جایی که پلیور ها نازک تر هستند و از هودی ها کمی هم رسمی تر اند، می توانید آن را با لباس های رسمی و در مکان های رسمی نیز به راحتی استفاده کنید.

  • استایل یک: پوشیدن یک پیراهن به علاوه یک شلوار رسمی و مناسب برای محل کارتان، و برای جلوگیری از سرمای هوا، پوشیدن یک پلیور بر روی پیراهن خود.
  • استایل دو: پوشیدن پلیور با یک شلوار نیمه رسمی، مانند جین های راسته می تواند بسیار زیبا جلوه کند.
  • استایل سه: به دلیل رسمیت بیش تر پلیور ها، حتی خانم ها نیز می توانند آن ها را با دامن های راسته و با قد متوسط و کوتاه امتحان کنند تا زیبایی استایل خود را چندین برابر سازند.