Monthly Archives: February 2022

  1. کدام استایل برای افراد چاق مناسب است؟

    استایل برای افراد چاق

    صرف نظر از سایز بدن شما، لباس های شیک و جذاب همیشه می توانند به شما کمک کنند تا احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشید. اگر دوست دارید که بیشتر در این مورد بدانید ولی بلد نیستید که چگونه لباس های خود را با هم هماهنگ کنید، نگران نباشید. گزینه های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. ما در این مقاله به معرفی استایل برای افراد چاق پرداخته ایم و مدل های مناسب را برای آن ها شرح داده ایم.

     

    لباس های مناسب برای افراد چاق

    1.از لباس هایی استفاده کنید که با فرم بدن شما هماهنگ هستند

    استایل برای افراد چاق

    به جای این که از لباس هایی استفاده کنید که بسیار تنگ یا بسیار گشاد هستند، از لباس هایی استفاده کنید که با فرم بدن شما هماهنگ هستند و اندازه

    Read more »
  2. مهم ترین اصول ست کردن پلوشرت چیست؟

    اصول ست کردن پلوشرت

    اصول ست کردن پلوشرت موضوعی است که ما می‌خواهیم در ادامه این مطلب به آن بپردازیم. شاید در ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که پلوشرت دقیقاً چه نوع لباسی است. در پاسخ به این مورد باید بگوییم که پلوشرت همان تیشرت یقه دار است که معمولاً چندین دکمه نیز در زیر یقه آن وجود دارد. به علاوه ممکن است یک جیب نیز روی سینه داشته باشد. هم خانم ها و هم آقایان می‌ توانند از پلوشرت استفاده کنند. آنچه اهمیت دارد، اصول ست کردن پلوشرت است که ما در ادامه به آن می‌ پردازیم.

     

    پلوشرت چه مدل لباسی است؟

    پلوشرت چه مدل لباسی است؟

    پلوشرت همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، در دسته تیشرت ‌ها قرار می‌ گیرد. از آنجایی که به فصل بهار و آب و هوای گرم نزدیک می‌ شویم، کم کم افراد

    Read more »
  3. راهکارهایی برای پرسش چگونه استایل مینیمال داشته باشیم

    چگونه استایل مینیمال داشته باشیم

    احتمالا تا به حال اصطلاح مینیمالیسم را بار ها شنیده اید. نوعی سبک زندگی که اصلش بر سادگی است؛ اما این اصطلاح تنها به سبک زندگی محدود نمی شود و در دنیای مد و لباس نیز طرفداران خاص خودش را دارد. به طور کلی در پاسخ به سوال « چگونه استایل مینیمال داشته باشیم » باید بگوییم که در این سبک تنها باید از بین تعداد محدودی رنگ، لباس هایمان را انتخاب کنیم، کمتر لباس بخریم و از همه مهم تر، لباس هایمان ساده باشند. اگر شما هم به این فکر افتاده اید که چگونه استایل مینیمال داشته باشیم ، این مقاله راهنمایتان خواهد بود. با ما همراه باشید.

     

    مینیمال در مد

    چگونه استایل مینیمال داشته باشیم

    اگر اسم «ماری کوندو» را شنیده باشید، احتمالا از قبل ایده ای از مینیمالیسم در ذهنتان دارید. مینیمالیسم یعنی حذف مواد غیر ضروری و باقی گذاشتن چیز هایی که ارزش و لذت و

    Read more »
  4. مزایای شیک پوشی با لباس های بیسیک

    شیک پوشی با لباس های بیسیک

    به نظر شما شیک پوشی تا چه اندازه مهم است؟ امروزه شیک پوشی به عنوان یک اصل مهم در زندگی است. در واقع این اصل باعث می شود که اعتماد به نفس شما بیشتر شود و احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. به طور کلی شیک پوشی شامل انتخاب لباس با سبک مناسب و تطبیق آن به صورت استاندارد و هماهنگ است. شیک پوشی مانند هر مهارت دیگری نیاز به یادگیری و تمرین دارد و در طول زمان به دست می آید. سبک لباس های شما بیانگر شخصیت شما است؛ بنابراین لباس های خود را به صورتی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی بیانگر شخصیت شما باشند. در این مقاله قصد داریم به موضوع شیک پوشی با لباس های بیسیک بپردازیم.

     

    لباس های بیسیک

    شیک پوشی با لباس های بیسیک

    مد یک چیز بی ثبات است. مد در هر فصل و در هر دوره ای تغییر می کند. لباسی که امروز زیباست و مورد استقبال افراد قر

    Read more »
  5. نحوه ست کردن رنگ سال 2022 چگونه است؟

    نحوه ست کردن رنگ سال 2022

    استفاده از رنگ های مناسب و تطبیق کامل آن ها می تواند دشوار باشد. انتخاب رنگ مناسب برای لباس چیزی است که شما را متمایز می کند و به همین دلیل است که رنگ و تئوری ‌های آن نه تنها برای لباس‌ ها؛ بلکه برای هر چیز دیگری مانند فضای داخلی، مو، آرایش و بسیاری موارد دیگر مهم هستند. اگر شما به دنبال نحوه ست کردن رنگ سال 2022 هستید، ابتدا باید اصول کلی ست کردن و رنگ ها را بشناسید. رنگ ها به دسته های مختلف مانند اصلی و فرعی و سرد و گرم و خنثی و... تقسیم می شوند و هر کدام در لباس معنای خاصی دارند در چرخه رنگ، رنگ های مقابل هم مانند قرمز و سبز و یا آبی و نارنجی ترکیب های فوق العاده ای به شما می دهند و انتخاب های جسورانه ای هستند.

     

    رنگ سال چگونه انتخاب می شود؟

    نحوه ست کردن رنگ سال 2022

    اگر شما به استایل خود اهمیت می دهید، حتما به دنبال اطلاع

    Read more »
  6. درباره ترند لباس بهار 1400 چه می دانید؟

    ترند لباس بهار 1400

    انتخاب لباس های بهاری کمی سخت است. لباس های مردانه برای فصل بهار را می توان طیف وسیعی از لباس های سرد و غیر رسمی تا شیک و پیچیده دانست؛ اما همه لباس ها باید در یک مورد خوب باشند، و آن هم این است که در هوای بهاری که نه سرد است و نه گرم، بتوانند فرد را راحت نگه دارند. ما در این مقاله به طور کامل در مورد ترند لباس بهار 1400 صحبت کرده ایم و در مورد آن توضیح داده ایم.

     

    لباس های مردانه برای آب و هوای بهار

     

    انتخاب لباس برای فصل بهار یکی از سخت ترین انتخاب ها است. هوا در این فصل به طور دقیق مشخص نیست؛ زیرا هوا نه سرد است و نه گرم. در ضمن آب و هوا در فصل بهار می تواند به سرعت تغییر کند و از یک روز آفتابی به سرعت تبدیل به یک روز بارانی شود. به همین خاطر همیشه بهار به عنوان یکی از شگفتی های طبیعت شناخته می شود. در روز های اول بهار ممکن است کمی سرما باقی مانده از زمستان ادامه یابد و باران های گاه و بی گاه بهاری نیز شما را غافلگیر کند. به همین دلیل در هنگام انتخاب ترند لباس بهار 140

    Read more »
  7. بهترین ایده ها برای اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

    اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

    همانطور که می دانید ولنتاین که روز عشق نامگذاری شده است، روزی خاص است و در آن افراد بسیاری به یکدیگر هدیه می‌دهند. جدای از نوع هدیه که باید به درستی برای این روز انتخاب شود، لازم است از اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین نیز اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید هدیه ولنتاین خود را به نحو احسن به فرد مورد علاقه خود کادو دهید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ایده ‌هایی را در رابطه با اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین به شما معرفی کنیم.

     

    • کیف ‌های کادویی ولنتاین

    اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

    استفاده از کیف ‌های کادویی ولنتاین یکی از ساده‌ ترین و مرسوم ‌ترین مواردی است که برای اجناس و طریقه بسته بندی هدیه

    Read more »
  8. انتخاب هایی برای خرید لباس روز پدر

    خرید لباس روز پدر

    روز پدر یکی از آن روز هایی است که لباس فروشی ها بسیار شلوغ می شوند؛ زیرا چه هدیه ای می تواند بهتر از یک لباس زیبا برای یک مرد باشد؟ ما در این مقاله به طور کامل در مورد خرید لباس روز پدر صحبت کرده ایم و مدل هایی که می تواند مناسب تر باشد را به شما معرفی کرده ایم.

     

    پیراهن

    خرید لباس روز پدر

    قطعا همه مردان همیشه نمی توانند بهترین پیراهن های موجود را در کمد خود داشته باشند. به همین خاطر یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید به عنوان کادوی روز پدر روی آن حساب باز کنید، پیراهن است. با خرید پیراهن با یک تیر دو نشان می زنید و لباس مناسب عید را نیز برای پدرتان تهیه می کنید! پیراهن ها همیشه در رنگ ها و

    Read more »