خاص ترین هدیه روز مرد

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها خرید هدیه برای آقایان است؛ زیرا آن ها بر خلاف خانم ها به وسایل زیادی احتیاج ندارند و علاوه بر این، علاقه چندانی هم به خرید لوازم زیاد و متنوع ندارند. آن ها معمولا برای رفتن به مهمانی نمی پرسند کدام لباس را بپوشند و برایشان اهمیت ندارد که اقوام و یا دوستانشان لباس و کفش آن ها را دیده اند یا خیر.

اما به هر حال هر خانمی مجبور است حداقل دو بار در سال، یک بار در سالروز تولد همسرش و یک بار در روز مرد هدیه ای برای او خریداری کند. اگر شما هم در این زمان کم باقی مانده تا روز مرد به دنبال خاص ترین هدیه روز مرد هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. پیشنهادهای فوق العاده ای برای شما داریم که با تهیه یکی از آن ها می توانید این روز را برای همسر خود به یاد ماندنی کنید.

جواهرات مردانه

خاص ترین هدیه روز مرد

در گذشته خرید جواهر فقط برای خانم ها مرسوم بود و آقایان به داشتن یک حلقه ازدواج بسنده می کردند؛ ولی امروزه برای مردها جواهرات بسیاری طراحی شده است.

جواهرات مردانه خاص ترین هدیه روز مرد هستند که می توانید برای همسر خود تهیه کنید و او را خوشحال نمایید.

از جمله جواهرات مردانه موجود می توان به دستبندهای چرمی اشاره کرد که با یک قطعه طلا یا نقره تزیین شده اند. شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه همسر خود پلاک مناسبی برای دستبند چرمی او سفارش دهید.

عینک دودی آفتابی

خاص ترین هدیه روز مرد

نیازی به گفتن نیست که عینک آفتابی یا دودی یک اکسسوری حیاتی برای تمام روزهای سال است. شاید همسر شما یک عینک دودی نسبتا قدیمی داشته باشد که هنوز سالم است و اتفاقا کارایی خوبی دارد؛ اما به احتمال زیاد وقت آن رسیده است تا با خرید یک مدل جدید و شیک امروزی او را خوشحال کنید. اگر به ‌دنبال یک عینک آفتابی کلاسیک و مناسب هستید، wayfarer بهترین انتخاب برای مردان ساده پسند و شیک پوش است؛ اما Rayban یکی از برندهای مورد علاقه آقایان است و داشتن یک جفت عینک ریبن با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

 

کمربند

خاص ترین هدیه روز مرد

هر مردی به یک کمربند در کمد لباس خود نیاز دارد. بر خلاف تصور بیشتر مردم، یک کمربند نمی تواند برای تمام لباس ها مناسب باشد. داشتن کمربندهای مخصوص برای لباس های رسمی و غیر رسمی جذاب است. به عنوان مثال یک کمربند رنگی که به خوبی با شلوار جین و تیشرت، ست می شود می تواند خاص ترین هدیه روز مرد باشد که به او کمک می کند از مدل های تکراری مشکی و قهوه ای فاصله بگیرد.

 

کلاه

خاص ترین هدیه روز مرد

برخی از آقایان فکر می کنند به دلایل مختلف مثلا فرم صورت و یا مدل مویی که دارند کلاه برای آن ها مناسب نیست؛ ولی اجازه ندهید این طرز فکر شما را از خرید یک کلاه شیک به عنوان خاص ترین هدیه روز مرد منصرف کند.

کلاه ها اولین اقدام برای ساخت کمد لوازم لوکس مردان هستند. به علاوه آن ها بیشتر از چیزی که به نظر می آید کاربردی هستند. شما می توانید با توجه به آب و هوا و منطقه ای که در آن زندگی می کنید کلاه شیک و مناسبی به عنوان هدیه برای همسر یا پدر خود تهیه کنید. در سرتاسر دنیا برندهای معروفی به طراحی کلاه های مختلف و متفاوت می پردازند که با توجه به شناختی که از طرف مقابل خود دارید می توانید گزینه مناسبی برای او انتخاب کنید.

شال گردن

خاص ترین هدیه روز مرد

شال گردن اکسسوری است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و طراحان مد هنوز توضیح خاصی برای این مورد پیدا نکرده اند؛ ولی اگر دقت کرده باشید اکثر آقایان شیک پوش و بازیگران مطرح از این اکسسوری خاص استفاده می کنند. شال گردن مدل های متنوعی دارد که می توان از آن ها در روزهای سرد زمستانی یا در یک قرار ملاقات مهم استفاده کرد.

در آب و هوای سرد می توانید با خرید یک شال گردن کشمیر خاکستری که به راحتی با لباس های مختلف ست می شود، خاص ترین هدیه روز مرد را به همسر خود بدهید، که علاوه بر دادن یک مزیت اضافی به لباس های معمولی روزانه، او را گرم نگه می دارد. اگر همسر شما عاشق رنگ های روشن است او را با خرید یک شال گردن زیبا و شاد خوشحال کنید.

ساعت

خاص ترین هدیه روز مرد

طراحان مد می گویند ممکن است بتوانید زمان را فورا از طریق تلفن همراه خود تشخیص دهید؛ ولی داشتن ساعت از شما یک انسان دیگر می سازد.

از نظر آن ها تمام خانم ها و آقایان سزاوار داشتن یک ساعت مچی شیک برای تکمیل استایل روزانه خود هستند؛ بنابراین باید گفت ساعت خاص ترین هدیه روز مرد است که می توانید برای همسر و یا پدر خود تهیه کنید.

اگر به دنبال یک ساعت همه کاره هستید که با هر مدل لباسی ست باشد بهتر است مدل هایی که بند نقره ای دارند انتخاب کنید؛ ولی اگر قصد دارید ساعت خاص تر و جذاب تری بخرید، مدل های رنگی آن گزینه های بهتری هستند.

تیشرت یا پیراهن Polo

خاص ترین هدیه روز مرد

پلو یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برندهای پوشاک آقایان است که در تولیدات خود به کیفیت و زیبایی محصول اهمیت بسیاری می دهد. از آنجایی که همه مردان به پیراهن و تیشرت های این برند علاقه زیادی دارند خرید یکی از آن ها می تواند خاص ترین هدیه روز مرد باشد.

این لباس های شیک و جذاب را می توان با هر مدل شلواری ست کرد و از آن ها در هر مناسبتی استفاده کرد. این برند مدل های مختلفی با یقه های متمایز، دکمه ها و پارچه های باکیفت تولید می کند. چه دما افزایش پیدا کند و چه کاهش، پیراهن های پلو بهترین انتخاب برای کل روز هستند.

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با خاص ترین هدیه روز مرد که می توانید به همسر، پدر و یا حتی برادر خود بدهید، آشنا کنیم. مردها نیز مانند خانم ها از دریافت هدیه بسیار خوشحال می شوند؛ اما بهتر است هدیه ای انتخاب کنید که موجب ارتقاء شخصیت و وقار آن ها شود.