Monthly Archives: August 2018

  1. 9 نکته برای کسانیکه لباسشان را دوست دارند

    9 نکته برای کسانیکه لباسشان را دوست دارند

    خداحافظی با لباس‌های موردعلاقه‌مان که روزهای خوبی را در کنارشان گذرانده‌ایم به نوعی یک بدشانسی به‌حساب می‌آید. اگرچه آن روز به‌ ناچار برای بیشتر آنها پیش می‌آید، اما خبر خوب این است که می‌توان آن را با رسیدگی و دقت بیشتر در نگهداری از لباس‌ها آن روز را عقب انداخت! طول عمر لباس‌ها برای جیبتان، زمین و بیشتر از همه برای آنچه دوست دارید بپوشید، خوب است.

    Read more »
  2. گالری جدیدترین مدل های ساعت مچی سال 2018

    گالری جدیدترین مدل های ساعت مچی سال 2018

    لوکس ترین ساعت های دنیا کدام است؟ سلبریتی ها، کدام برند ساعت را انتخاب می کنند؟ همانطور که میدانید، ساعت چه برای أقایان و چه بانوان در هر سنی، یکی از ضروریات زندگی پر سرعت و زمان مدار امروزی است که در برنامه ریزی کارهای روزمره کمک شایانی می کند.

    Read more »
  3. انتخاب قاب عینک براساس فرم چهره

    انتخاب قاب عینک براساس فرم چهره

    عینک جز اکسسوری هایی است که در دنیای مد میتواند ظاهر چهره شما را بهبود بخشد. مهم این است که عینک‌هایی را انتخاب کنید که با خطوط و فرم صورت شما منطبق هستند؛ بنابراین ظاهر شما را خیره کننده تر نشان میدهند. برای انتخاب مدل عینک آفتابی بعد از اطمینان از اصالت و کیفیت، مهمترین نکته آن است فرم صورت خود را بشناسید.

    Read more »
  4. چه رنگی به شما می‌آید

    چه رنگی به شما می‌آید

    رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می‌کنیم یا آرایشی که برمی‌گزینیم دارد؟ هارمونی رنگ‌ها سبب به وجود آمدن جذابیت می‌شوند. 
    مجموعه‌‌ای از قوانین کلی درباره ارتباط رنگ پوست و مو و چشم و رنگی که برای لباس یا حتی آرایش‌تان 
    انتخاب می‌کنید، وجود دارد

    Read more »
  5. چطور یک ست لباس ورزشی مناسب انتخاب کنیم

    چطور یک ست لباس ورزشی مناسب انتخاب کنیم

    اولین گزینه برای خرید لباس ورزشی،بعد از جنس؛ اندازه درست و راحتی آن است. جنس لباس ورزشی بهتر از الیاف طبیعی باشد چون باعث میشه سیستم تعرق شما عملکرد بهتری داشته باشد.

    Read more »