لباس زمستانی کلاسیک

از آن جایی که تقریبا همه ما به فصل زمستان علاقمند هستیم، با فرا رسیدن این فصل به دنبال لباس هایی می گردیم که خاص و منحصر به فرد باشند. لباس های زمستانی کلاسیک یکی از پرطرفدارترین لباس های مردانه ای هستند که مناسب برای همه استایل ها اند و آقایان شیک پوش از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر این، لباس های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند و شما می توانید لباس هایی را که سال های پیش داشته اید اکنون استفاده کنید. به همین دلیل است که در این مطلب تصمیم گرفته ایم در خصوص انواع لباس زمستانی کلاسیک صحبت کنیم. تا پایان همراه ما بمانید.

 

پالتو پشمی

پالتو پشمی

با فرا رسیدن فصل زمستان، بازار خرید پالتوی مردانه داغ داغ می شود. اگر شما جزء آن دسته از آقایانی هستید که به دنبال استایل های خاص و متفاوت می گردید و پالتویی می خواهید که طی چند سال بتوانید از آن استفاده کنید، توصیه می شود به سراغ پالتو های پشمی بروید. پالتوهای پشمی یکی از بهترین انواع لباس زمستانی کلاسیک هستند که شاید مانند یک بارانی عمل نکنند، اما تا حدودی در برابر باران مقاوم هستند و در عوض، شما را گرم نگه می دارند.

از نظر قد به این نکته توجه داشته باشید که پالتوهای بلند و آن هایی که اندازه ای تا زانو یا زیر زانو دارند، قد را کوتاه نشان می دهند و در عوض پالتو های کوتاه، پاها را کشیده تر و قد را بلند تر نشان می دهند.

 

جین تیره

جین تیره

روزهای زمستانی اغلب تاریک تر از روزهای تابستانی هستند. نور چندانی وجود ندارد و آسمان اغلب به رنگ کبود است؛ بنابراین بهتر است شلوار جین شما نیز با این هوا مطابقت داشته و تیره باشد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال ظاهری ساده و شیک می گردید، شلوار های جین راسته و تیره بهترین گزینه برای شما هستند و با استفاده از آن ها می توانید استایل کژوال زمستانی خود را به راحتی بسازید.

 

جوراب پشمی

جوراب پشمی

پاها به لایه های محافظ نیاز دارند و حتی بهترین چکمه ها نیز گاهی اوقات برای گرم نگه داشتن آن ها کافی نیستند. جوراب های روزمره شما در زمستان نمی توانند محافظت و پوشش لازم را داشته باشند؛ زیرا مواد سبکی همچون پنبه سریع خیس می شوند و توانایی خود را به عنوان عایق بودن از دست می دهند.

در عوض، می توانید روی جوراب های ضخیم با مجموعه ای از رنگ های خنثی سرمایه گذاری کنید و گرمای مورد نیاز برای پاهایتان را تامین کنید. جوراب های پشمی در اندازه های مختلفی همچون ساق کوتاه و ساق بلند موجود هستند. از آنجا که این جوراب ها ضخیم هستند، به سراغ سایزی بروید که با سایز پا و کفش شما متناسب باشد. علاوه بر این، می توانید رنگ و طرح جوراب پشمی خود را با رنگ و طرح شلوار و لباس و کفش خود ست کنید.

 

کت چرم

کت چرم

کت های چرمی یکی دیگر از انواع لباس زمستانی کلاسیک هستند که به عنوان یک پوشاک محبوب و پرطرفدار شناخته می شوند. محبوب ترین جنس این کت ها چرم گاوی است که دوام بسیار بالایی دارند. در نگاه اول پس از پوشیدن آن ها ممکن است سفت و سخت بنظر بیایند، اما هر چقدر کت های چرمی بیشتر پوشیده شوند، رفته رفته سختی خود را از دست می دهند و نرم می شوند.

برای حفظ ظاهر ساده و کلاسیک، بهتر است این نوع کت را همراه با شلوار های ساده و بافت ها یا تیشرت های با رنگ روشن بپوشید.

 

کت بلیزر پشمی

کت بلیزر پشمی

وقتی نوبت به فصل سرما می رسد یکی از بهترین پارچه ها پشم است. پارچه های پشمی فضای کافی برای تنفس دارند و عرق نمی کنند و از همه مهم تر علی رغم وزن سبکی که دارند، به خوبی شما را گرم نگه می دارند. کت های بلیزر پشمی جنس محکمی دارند و شکل و فرم خود را در موقعیت های رسمی به خوبی حفظ می کنند.

 

لباس بافتنی

لباس زمستانی کلاسیک

بافتنی های سبک گزینه ای مناسب برای فصل پاییز هستند، اما در زمستان که هوا سردتر است بهتر است از بافتنی های سنگین و ضخیم استفاده کنید.

در فصل زمستان، یک ژاکت کشبافت پشمی ضخیم می تواند جایگزینی شیک برای کت بلیزر روی پیراهن همراه با کراوات باشد.

شال

لباس زمستانی کلاسیک

برخی از آقایان از شال بیزارند و آن را یک اکسسوری مردانه نمی دانند، اما در حقیقت شال یکی از شیک ترین انواع لباس زمستانی کلاسیک است که علاوه بر ظاهر زیبا، خیلی گرم است و می تواند از شما در برابر سرما محافظت کند. روش های مختلف بستن شال می توانند همراه با لباس های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

 

بوت مردانه

لباس زمستانی کلاسیک

از آنجا که در فصل زمستان شرایط آب و هوایی خیلی سریع تغییر می کند، بهتر است یک جفت بوت زمستانی محکم همیشه در دسترس باشد.

ویتالی برامانی پس از مرگ شش نفر از همراهانش در یک کوه نوردی در سال 1935 به دلیل کفش نامناسب، کفش ویبرام را اختراع کرد؛ بنابراین بوت مردانه یکی از بهترن انتخاب های زمستانی است که به سادگی با هر نوع لباسی ست می شود و ظاهر شیکی به فرد می بخشد.

 

یقه اسکی

لباس زمستانی کلاسیک

یقه اسکی یکی دیگر از بهترین انتخاب های لباس زمستانی کلاسیک است که هر مردی باید حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس هایش داشته باشد. یقه اسکی لباس گرم و جذابی است که از نظر رنگ و اندازه تنوع بسیار بالایی دارد.

این لباس کلاسیک و در عین حال مدرن، هم با پوشش های کژوال همخوانی دارد و هم با پوشش های کاری و اسمارت کژوال؛ البته به شرط اینکه لباس های همراهش درست انتخاب شوند.

 

دستکش چرمی

لباس زمستانی کلاسیک

هیچ کس دلش نمی خواهد دست هایش در فصل زمستان خشک و ترک خورده شوند. با استفاده از دستکشهای چرمی می توانید دست هایتان را راضی کنید و آن ها را گرم نگه دارید.

اگر می خواهید دستکشتان با همه لباس هایتان ست شود، بهتر است رنگ قهوه ای تیره یا مشکی را انتخاب کنید. به دنبال دستکش چرمی بگردید که داخلش پشم گوسفند باشد تا تجملات و راحتی را همراه با هم داشته باشید.

 

سخن پایانی

به عنوان نکته پایانی این مورد حائز اهمیت است که یکی از بزرگترین مشکلات انواع لباس های زمستانی این است که ممکن است بیش از حد بدن شما را گرم کنند که این امر می تواند موجب عرق کردن و تولید رطوبت و در نتیجه سرد شدن مجدد بدنتان شود. برای جلوگیری از چنین مشکلی به سراغ لباس هایی بروید که قابلیت تنفس دارند. به نظر شما بهترین لباس زمستانی کلاسیک مردانه کدام لباس است دیدگاه هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.