Monthly Archives: June 2021

  1. استایل مونوکروم؛ روش ست کردن لباس های تک رنگ با یکدیگر

    استایل مونوکروم؛ روش ست کردن لباس های تک رنگ با یکدیگر

     قبل از هرچیز مهم است که درباره اصطلاح مونوکروماتیک" بیشتر بدانیم. مونو به معنای واحد شمارش و به معنی یک و کروماتیک نیز به معنی رنگ است. انتخاب لباس با یک رنگ و ست کردن آن با رنگ های مشابه را استال تک رنگ یا مونوکروم" می نامند.البته استفاده از لباس های تک رنگ به معنای ایجاد یک ست یکنواخت و بی روح نیست بلکه تکنیک هایی وجود دارد که این انتخاب ساده را به یک استایل هوشمندانه تبدیل می کند. ما در ان مقاله به روش های ست کردن لباس های تک رنگ با یکدیگر و انتخاب رنگ مناسب، اهمیت انتخاب اکسسوری مناسب و آرایش  گریم مناسب با استایل مونوکروم می پردازیم. 

    استایل مونوکروم

    استایل مونوکروم چیست؟

    مونوکروم یکی از شیوه های تنظیم و ترکیب لباس ها برای دستیابی به یک پوشش زیبا و شیک، از طریق انتخاب یک رنگ واحد در اجزای مختلف لباس در کنار اکسسوری مناسب است. در استایل مونوکروم شما می توانید

    Read more »
  2. توربان ، یک اکسسوری شیک و جذاب برای خانم ها

    توربان، یک اکسسوری شیک و جذاب برای خانم ها

    توربان ها یک اکسسوری جذاب و برای تزئین موها روی موی سر خانم ها استفاده می شوند. توربان یا همان دستمال سرقدمت دیرینه دارد و مردم اهالی نیجریه برای برگزاری مراسم های سنتی و مذهبی خود از آنها استفاده می کردند. این سبک سرپوش در کشورهای جنوب آسیا، شمال آفریقا نیز استفاده می شده است و اگر با دقت به سیر تحول مد و فشن در سال های اخیر دقت کنیم متوجه تاثیر شگرف این سرپوش ها در مد و استایل خانم ها در سرتاسر جهان می شوید. ما در این مقاله می خواهیم درباره انواع مدل توربان ها، روش استفاده از آن و ایجاد یک استایل مناسب با این توربان ها با شما صحبت کنیم.

    توربان

    توربان یک اکسسوری خاص و منحصر به فرد و مناسب برای تمام فصول

    توربان ها برای تمام فصول قابل استفاده هستند. مخصوصا یک

    Read more »
  3. راهکارهای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری

    راهکارهای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری

     بسیاری از ترندهای معروفی که امروزه شاهد به کارگیری دوباره آنها در عرصه مد و پوشاک هستیم مربوط به دهه های گذشته است. یکی از این اکسسوری ها که مربوط به دهه نود میلادی است کیف کمری و انواع آن می باشد که البته امروز با شکل های جدید و کاربری های متنوعی از آن روبرو هستیم. در این مقاله به کاربرد های مختلف کیف کمری و نحوه ست کردن آن با استایل های مختلف می پردازیم.

    کیف کمری زنانه

    کیف کمری را کجا و چگونه استفاده کنیم؟

    کیف های کمری در کشور انگلیس نام های مختلف دارد.fanny pack،belt bag یا bum bag نام دیگر کیف کمری است. در سال 2019 این کیف ها دوباره به صحنه مد برگشتند و ایده های خلاقانه را در استایل های جدید به وجود آوردند. استفاده از کیف کمری به عنوان یک اکسسوری تاثیر گذار می تواند یک

    Read more »
  4. نحوه ست کردن کفش کتانی سفید با انواع لباس ها

    نحوه ست کردن کفش کتانی سفید با انواع لباس ها

    کتانی سفید از محبوب ترین مدل های کفش در سال های اخیر به شمار می رود. نوشتن درباره اینکه چطور آن را با لباس هایمان ست کنیم مهم است چرا که کتانی سفید در کمد هر کسی وجود دارد اما ممکن است همه درباره ست کردن آن چیزی ندانند تا بتوانند استایل شیک و خاص پسند داشته باشند. ما در این مقاله به اینکه کفش کتانی سفید" چگونه در انواع استایل ها قرار بگیرد با شما صحبت خواهیم کرد.

    کفش کتانی سفید

    تاریخچه کفش کتانی

    حقیقت این است که همیشه ترندهای معروف و معروف در هر دوره از دل مد و پیچیدگی های آن عبور کرده است تا توانسته تبدیل به یک روش و بهترین انتخاب توسط مردم شود . تاریخچه کفش کتانی سفید نیز به قرن 18 میلادی می رسد . زمانی که مردم کفش های لاستیکی به نام plimsolls، (باریک) می پوشیدند اما همیشه مشکلاتی درباره پوشیدن این کفش ها برایشان وجود داشت.

    در سال 1892 یک شرکت لاستیک سازی در ایالات متحده یک نوع کفش های ل

    Read more »