چگونه خوش‌پوش‌ترین فرد حاضر در جمع باشید؟

تصور کنید وارد یک مهمانی، عروسی، جلسه کاری و... شده‌اید. آیا دوست دارید خوش‌تیپ‌ترین فرد حاضر در آن جمع باشید؟
تنوع و منحصربه‌فرد بودن، مهم‌ترین مواردی هستند که در یک جمع متشکل از افراد مختلف، می‌توانند نظر بقیه را جلب شما کنند. اگر می‌خواهید از شما به عنوان خوش‌استایل‌ترین فرد یاد کنند، باید به نکات زیادی از جمله ترکیب رنگ‌ها، توجه به جزئیات و... دقت داشته باشید.
در این مقاله می‌خواهیم نکاتی که شما را به خوش‌پوش‌ترین فرد حاضر در موقعیت‌های مختلف تبدیل می‌کنند، بررسی کنیم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

 


ترکیب قرمز و مشکی


رنگ‌ها پیام‌هایی ناخودآگانه می‌فرستند. با به تن داشتن رنگ‌های مختلف، شما در اصل احساسات گوناگونی را به نمایش می‌گذارید. طبق بررسی‌هایی که انجام شده، بعضی از رنگ‌ها شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند.
این تحقیقات ادعا می‌کنند مردانی که رنگ‌های مشکی و قرمز، یعنی رنگ‌هایی را که نشانه‌ی قدرت، جذابیت و هستند به تن دارد، جذاب‌تر به چشم می‌آیند.

 


توجه داشتن به اکسسوری‌ها


استفاده از اکسسوری‌ها یک هنر محسوب می‌شود و انجام صحیح آن، تاثیر زیادی روی ظاهر و شیک‌پوشی شما دارد. اکسسوری‌ها می‌توانند باعث شوند لباس‌های شما بیشتر به چشم بیایند، یا اگر لباس‌های ساده و شیکی داشته باشید، اکسسوری‌ها بیشتر نگاه‌ها را به خود جذب کنند.
البته مراقب باشید که زیادی اکسسوری‌ها را به‌کار نبرید. این کار علاوه بر کاهش زیبایی ظاهر، باعث می‌شود به فردی که خیلی در تلاش است تا خود را شیک و خوش‌استایل نشان دهد تبدیل شوید و این موضوع از جذابیت شما می‌کاهد.
ساعت مچی، دستمال جیبی، دکمه سردست و انگشتر می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای شما باشند.

 


مراقبت از پوست


البته این مقاله بیشتر درباره‌ی خوش‌پوش‌بودن است، اما نمی‌توان اهمیت رسیدگی به پوست را نادیده گرفت. شاید بعضی‌ها فکر کنند که این کار زنانه است، اما مردهایی که پوست روشن و تمیزی دارند، همیشه جذاب‌تر به نظر می‌رسند.
هر چقدر هم که لباس‌های شیک و مناسب به تن داشته باشید، اگر پوست شما پر از آکنه، جوش و... باشد، جذابیتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. پس از این به بعد به پوست خود اهمیت بدهید و از تمیزکننده و مرطوب‌کننده‌های متنوع استفاده کنید.

 


خودنمایی کردن با استایل و پوشاک


بهترین پوشاک‌تان را به تن داشته باشید و همه‌ی افراد را، چه دوستان و چه جنس مخالف، جذب خود و استایل‌تان کنید.
با اضافه کردن جزئیات کوچک و گاهی زیاده‌روی در آن‌ها، خود را جذاب‌تر نشان دهید. برای مثال یک بلیزر یا ژاکت مخملی و یا کشمیر قرمزرنگ تن کنید. رنگ مشکی هم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این رنگ‌ها افراد مختلف را به سمت شما می‌کشانند و تحسین آن‌ها را به دنبال خواهند داشت.
پلیور یقه اسکی به همراه بلیزر، کت چهار دکمه، و همچنین کفش‌های چرمی و مناسب، موارد دیگری هستند که شما را به خوش‌تیپ‌ترین فرد حاضر در یک جمع تبدیل می‌کنند.

 


با توجه به فرم بدن لباس پوشیدن


افراد ورزیده و چهارشانه از جذابیت بالایی برخودار هستند و همه‌ی مردم هم این خصوصیت‌ها را ندارند، اما با انتخاب درست پوشاک، می‌توان کاری کرد که اینگونه به نظر رسید. فرم بدن خود را بشناسید و یاد بگیرید چگونه بهترین بخش بدن‌تان را به نمایش بگذارید تا قسمت‌هایی که فرم خوبی ندارند، به چشم نیایند.
دقت داشته باشید که اگر لباس‌های اندازه و مناسب بدن‌تان تن نکنید، به هیچ وجه نمی‌توانید خوش‌تیپ‌ترین فرد خوانده شوید. بلند یا کوتاهی شلوار، تنگ یا گشادی پیراهن، بزرگ یا کوچک بودن ژاکت و... مواردی هستند که اگر به دنبال جذاب‌دیده‌شدن هستید، باید در نظر بگیرید. اگر لباس‌های‌تان مشکل داشتند، حتما آن‌ها را پیش یک خیاط ببرید و این مشکلات را برطرف کنید.


امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد.