4  نکته برای پوشیدن پلیور و شلوار جین

این روزها در فصل سرد زمستان به سر میبریم و اکنون بهترین موقع برای پوشیدن پلیورهای شیک و جذاب است. شلوارهای جین هم همیشه طرفداران خود را دارند و در همه‌ی روزهای سال قابل استفاده هستند.

شلوار جین و پلیور بهترین گزینه برای داشتن ظاهری شیک و زیبا محسوب می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را برای داشتن استایلی بهتر با به تن داشتن پلیور و شلوار جین برای‌تان معرفی کنیم. در ادامه با مدمن و 4 نکته برای پوشیدن پلیور و شلوار جین همراه باشید.

پلیورتان باید رنگ و طرح ساده‌ای داشته باشد

قانون خاصی در دنیای مد و فشن وجود ندارد اما راهنمایی‌هایی یافت می‌شوند که منطقی به نظر می‌رسند و باید مدنظر قرار گرفته شوند. یکی از این قوانین، انتخاب پلیورهایی است که طرح و رنگ ساده‌ای دارند. مهم‌ترین دلیل آن این است که پلیورهای ساده با همه نوع پوشاکی هم‌خوانی دارند و می‌توانند تیپ‌های مختلف و شیکی را شکل بدهند.

پلیورهای خاکستری، خاکستری تیره، سفید، خاکی، آبی تیره و سبز انتخاب‌های مناسبی هستند که با جین‌های مشکی، آبی روشن و تیره، و همچنین سفید هم‌خوانی بسیار خوبی دارند.

پلیور گشاد با جین گشاد، پلیور تنگ با جین تنگ

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام پوشیدن شلوار جین و پلیور باید به آن اهمیت بدهید، رعایت‌ تناسب است. یک پلیور آزاد و گشاد، ظاهر بزرگی به بالاتنه شما می‌دهد؛ پس از آن طرف باید با یک شلوار جین گشاد پوشیده شود تا تناسب درستی میان اعضای بدن‌تان شکل بگیرد.

این مورد برای پلیور و جین‌های تنگ هم صدق می‌کند، پس حتما به تناسب میان سایز این نوع پوشاک دقت کنید.

از پوشاک دیگر کمک بگیرید

یکی از مشکلاتی که پوشیدن جین و پلیورها با هم دارد، این است که دو تکه پوشاک یک‌دست و ساده کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و تنوعی ندارند. این ممکن است باعث شود ظاهر خسته‌کننده‌ای داشته باشید. با اضافه کردن یک شال یا کاردیگان و مواردی از این دست، می‌توانید ظاهری فراتر از یک شلوار آبی و پلیور ساده پیدا کنید.

هیچ قانونی برای این کار وجود ندارد، پس با امتحان کردن موارد مختلف، شما هم می‌توانید استایل گوناگون و زیبایی برای خودتان به ارمغان بیاورید.

بلیزرهای اسپرت، کاردیگان، پیراهن‌های رنگارنگ و حتی پلیورهای طرح‌دار انتخاب‌های خوبی هستند که با آن‌ها تیپ خود را از حالت یکنواختی دربیاورید و منحصربه‌فرد به نظر برسید.

به جزئیات چندلایه پوشیدن دقت کنید

جدا از موارد بالا، زمستان بهترین موقع برای چندلایه پوشیدن است؛ پس باید دقت ویژه‌ای به آن داشته باشید. شما باید اساس لایه‌بندی با پیراهن، پلیور و ژاکت‌ها را بدانید و به آن عمل کنید:

  • لایه‌های بیرونی باید طول بیشتری نسبت به لایه‌های زیرین داشته باشند.
  • نوک یقه‌ی لایه‌های زیرین نباید روی لایه‌های بیرونی بیاید.
  • اگر پلیور لایه بیرونی باشد، آستین آن باید آستین پیراهن زیرین را بپوشاند.

دقت کردن به نظم میان آستین و یقه‌ها باعث می‌شود ظاهر شیک و منظم‌تری داشته باشید و این موضوع هنگام پوشیدن شلوار جین خیلی مهم محسوب می‌شود.

در آخر به یاد داشته باشید که همه‌ی جین‌ها آبی نیستند. رنگ‌های مشکی، خاکستری و حتی رنگ‌های روشن‌تر، همگی می‌توانند با ژاکت‌ها ترکیب خوبی بسازند. پس از این به بعد رنگ‌های متنوع دیگر را هم تن کنید تا علاوه بر تنوع، تیپی خاص برای خود ایجاد کنید.

امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.