ده اکسسوری مردانه که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد

اکسسوری‌ها!

هیچ پوشش آراسته‌ای بدون آن‌ها کامل نیست. آن‌ها برای پوشش شما مانند سس برای ساندویچ، پنیر برای نان یا قند برای چای هستند. پس فکر می‌کنیم متوجه اهمیت آن‌ها شده باشید!

اما گاهی هم فهمیدن این‌که کدام اکسسوری‌ ماندگار است و ارزش هزینه کردن را دارد، کار دشواری است.

خوشبختانه، تاریخ، آزمون و خطا در این مورد را انجام داده است. پس اگر چیزی از پنجاه سال پیش تاکنون زیبا بوده و از مد خارج نشده، بدون شک تا پنجاه سال آینده هم از صنعت مد خارج نخواهد شد و همچنان زیبا خواهد ماند. اگر می‌خواهید با این اکسسوری‌ها آشنا بشوید، در ادامه با مدمن و ده اکسسوری مردانه که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد همراه باشید.

 

۱. عینک‌های دودی کلاسیک

عینک‌های دودی بخاطر زیبا و کاربردی بودن‌شان، از محبوبیت بسیاری در بین مردان برخوردارند. با وجود این‌که برخی عینک‌های دودی از گذشته تا به امروز تغییراتی جزیی داشته‌اند و مدل‌های جدید وارد صنعت مد شده‌اند، اما کلیت این عینک‌ها تغییری نداشته و به همین دلیل در محبوبیت آن‌ها هم تغییری ایجاد نشده است.

پس بدون شک داشتن یک عینک دودی تاثیر مثبتی بر روی تیپ‌تان خواهد داشت و شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی برای آن هزینه کنید! فقط به یاد داشته باشید که بهتر است عینک‌های دودی را با لباس‌هایی که رنگ آن‌ها با رنگ فریم عینک هم‌خوانی دارد، استفاده کنید‌.

 

۲. کیف پول چرمی

امروزه پرداخت هزینه‌ها به راحتی کشیدن یک کارت یا زدن یک دکمه بر روی صفحه یک گوشی هوشمند شده ‌است، اما با این وجود، کیف پول هنوز هم به عنوان یک اکسسوری شیک و با‌سلیقه به حساب ‌می‌آید.

یک کیف‌ پول چرمی، زیبا و بادوام است و می‌توان از آن برای مدتی طولانی استفاده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از مردان یادداشت‌های خود را در یک کیف پول‌ نگهداری می‌کنند تا بهانه‌ای برای استفاده روزانه از آن‌ پیدا کنند!

 

۳. ساعت‌‌ مچی‌های استیل

ساعت‌‌ مچی‌های استیل مانند برادر ساعت‌ مچی‌های طلایی هستند که دست‌کم گرفته شده‌اند! استیل ضدزنگ و خوش‌ساخت بودن این ساعت‌ها باعث می‌شود که آن‌ها برای یک عمر قابل استفاده باشند و حتی می‌توان آن‌ها را به فرزندان و نسل‌های بعدی خود بخشید.

این ساعت‌ها با هرگونه لباسی قابل استفاده هستند، از کت و شلوار گرفته تا تی‌شرت و شلوار جین!

حتی پنجاه سال دیگر که ساعت و تاریخ بر روی لنز‌ها و عینک‌های هوشمند نمایش داده می‌شود، یک مرد شیک‌پوش باز هم برای دیدن ساعت به مچ دست خود نگاه خواهد کرد!

 

۴. کمربند چرمی

یک کمربند خوب جدا از نگه داشتن شلوار، در تیپ شما هم تاثیر دارد. کمربند، پوشش مردان را به دو قسمت نیم‌تنه بالا و نیم‌تنه پایین تقسیم می‌کند، پس استفاده از یک کمربند زیبا و با کیفیت باعث جذاب‌تر شدن پوشش شما می‌شود.

توصیه می‌کنیم از کمربندهای تولید شده از چرم گاو استفاده کنید، چون دوام بسیار بالایی دارند. در انتخاب رنگ کمربند هم باید به دیگر قسمت‌های لباس توجه کرد، اما به‌طور کلی دو رنگ مشکی و قهوه‌ای مناسب بیشتر لباس‌ها هستند.

 

۵. دستمال جیبی سفید

این قطعه زیبا و کوچک که از دهه ۱۹۲۰ میلادی به کت و شلوار خدمت کرده، می‌تواند هر لباس رسمی را چندین‌بار زیباتر کند.

دستمال‌های جیبی، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارند اما تنها دستمال جیبی سفید برای هر مکان و هر مراسمی مناسب است، چون به افراد اعتمادبه‌نفس کافی برای انجام هرکاری را می‌دهد.

 

۶. کیف‌های چرمی

این کیف‌ها برای آخر هفته‌های شما طراحی شده‌اند. هنگامی که قصد رفتن به یک سفر به یادماندنی یا یک ماجراجویی جدید را دارید، کیف‌های چرمی بهترین و زیباترین لباس‌های شما را درون خود حمل می‌کنند و به همین دلیل با نام کیف‌ تعطیلات هم شناخته می‌شوند.

هنگام انتخاب رنگ این کیف‌ها، سعی کنید مانند دیگر اکسسوری‌های چرمی از رنگ‌هایی مانند مشکی یا قهوه‌ای ساده استفاده کنید.

 

۷. دکمه‌های سرآستین نقره‌ای

در کنار ترکیب یک کت درجه یک، یک پیراهن کتان مصری و یک کروات خوش‌رنگ، دکمه‌های سرآستین تنها یک قسمت کوچک و جزئی به حساب می‌آیند، اما فراموش نکنید که این قسمت‌های کوچک جزو مهم‌ترین قسمت‌ها هستند.

پس به‌جای دکمه‌های سرآستین رایگانی که در هنگام خرید کت هدیه می‌گیرید، به دنبال دکمه‌هایی زیباتر و جذاب‌تر باشید که ترکیب شیک لباس‌های‌تان را کامل کند.

 

۸. کلاه‌های کپ

این کلاه‌ها جزو بهترین پوشاک‌ها در هنگام خوش‌گذرانی و تعطیلات هستند. البته ما درباره مدل‌های عجیب، پر زرق و برق و شلوغ آن صحبت نمی‌کنیم، بلکه منظور ما مدل‌های ساده و خوش رنگی بوده که مناسب مردان شیک پوش هستند. انتخاب رنگ کلاه به شما بستگی دارد، اما بهتر است از رنگ‌های ساده استفاده کرده و دور لوگو‌های بزرگ را خط بکشید.

 

۹. شال‌گردن‌های چهارخانه

شال‌گردن‌ها پوشاکهای محبوبی هستند. در زمستان از شما در برابر باد سرد حفاظت کرده و در دیگر فصول سال، اندکی رنگ و طرح به پوشش شما اضافه می‌کنند. ترکیب زیبای رنگ و طرح در این شال‌گردن‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را با لباس‌های مختلف پوشید و زیبایی پوشش مردانه خود را دوچندان کرد.

 

۱۰. دستکش‌های چرمی

بدون هیچ اغراقی، بهترین پوشش برای دستان شما در هوای سرد، یک جفت دستکش چرمی است. این دستکش‌ها در کنار گرمی و راحتی خود، از چابکی و دوام بالایی هم برخوردار هستند. زیبایی و ظرافت این دستکش‌ها، آن‌ها را تبدیل به بهترین گزینه برای مردان شیک‌پوش کرده و زیبایی خاصی به تیپ‌های مردانه می‌بخشد.

از همراهی‌تان سپاس‌گذاریم. لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید.