چگونه بدون کت‌وشلوار خو‌ش‌تیپ باشیم؟

کت‌وشلوار با ظاهر شیک و رسمی خود، انتخاب خوبی برای افرادی است که می‌خواهند تیپ زیبا و سنگینی داشته باشند. اما شاید خیلی‌ها علاقه‌ای به این نوع پوشاک نداشته باشند و نخواهند آن را تن کنند. همچنین ممکن است کت‌وشلوارتان آسیب دیده باشد و دیگر نتوانید آن را بپوشید.

جای هیچ نگرانی نیست. شما بدون کت‌وشلوار هم می‌توانید خوش‌تیپ و شیک‌پوش به نظر برسید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، دنبال کردن مدمن و مقاله‌های مد و فشن آن است. امروز در این مطلب مواردی را برای‌تان آورده‌ایم که با انجام آن‌ها، بدون کت‌وشلوار هم می‌توانید خوش‌تیپ دیده شوید. در ادامه با مدمن همراه باشید.

 

1. بلیزر یا ژاکت اسپرت بپوشید

غیر کت‌وشلوار، تنها دو انتخاب دیگر خواهید داشت و آن‌ها هم بلیزر و ژاکت اسپرت هستند. اگر ژاکت اسپرت مناسبی به تن کنید، این پوشاک به شما ظاهری ورزیده و زیبا می‌دهد. علاوه بر این، نسبت به کت‌وشلوار راحت‌تر است و از رسمی‌بودن کمی دور می‌شود. به همین دلیل انتخاب خوبی برای موقعیت‌های دوستانه و غیررسمی به حساب می‌آید.

بلیزر هم گزینه مناسبی است و ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از ژاکت اسپرت متمایز می‌کنند. برای مثال رنگ دکمه‌های آن با رنگ پارچه‌اش در تضاد است (معمولا طلایی، نقره‌ای، برنجی و...) و بافت نسبتا نرم و صاف‌تری دارد.

بلیزر‌ها ترکیب خوبی با شلوارهای جین می‌سازند و رنگ آبی تیره هم بهترین انتخاب برای آن خواهد بود.

 

2. از جزئیات رنگی استفاده کنید

در نظر بگیرید که ظاهر شما از ترکیب رنگ‌هایی نظیر سفید و آبی تشکیل شده است، پس اکنون زمان آن رسیده که با استفاده از رنگ‌های مختلف، استایل شیک و خاصی را به تصویر بکشید. از لباس‌های رنگی استفاده کنید و پارچه‌های طرح‌دار را هم مدنظر قرار بدهید.

موارد دیگری که می‌توانید رنگ‌های متنوع را با آن‌ها امتحان کنید، کفش‌، بند کفش، کراوات، و همچنین دستمال جیبی هستند. این موضوع جالبی است که یک تکه پارچه‌ی کوچک، چه کمک بزرگی می‌تواند در زیباتر نشان دادن کت شما بکند. پس دستمال جیبی را هرگز دست‌کم نگیرید.

 

3. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید

اکسسوری‌ها می‌توانند پیامی از سوی شخصیت شما و نشان‌دهنده‌ی سلیقه و روحیات‌تان باشند. کلاه، عینک، جواهرات و... همچنین استایل شیک‌تری برای شما به دنبال دارند که باعث می‌شود بیشتر از قبل خوش‌پوش به نظر برسید.

در میان اکسسوری‌هایی که در دنیای مد و فشن وجود دارند، یک ساعت مچی باکیفیت می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با به دست داشتن یک ساعت مچی شیک و مرغوب، دیگر هیچ نیازی به کت‌وشلوار ندارید و همین جزء کوچک شما را به راحتی خوش‌تیپ و فردی که به جزئیات کوچک دقت می‌کند نشان می‌دهد.

شما برای نشان دادن جایگاه خود نیازی به لباس‌های گران‌قیمت ندارید، تنها یک ساعت مچی درجه بالا هم برای‌تان کافی خواهد بود تا نگاه‌ها را به سوی خود و استایل‌تان جذب کنید.

 

4. یک پلیور مناسب تن کنید

زمانی که دمای هوا نسبتا سرد است، یک پلیور مناسب و اندازه بدون شک بهترین انتخاب خواهد بود. خوبی پلیور این است که پیراهن شما را می‌پوشاند و در داخل خانه هم می‌توان آن را پوشید، پس نگران ظاهر پیراهن‌تان که زیر پلیور تن کرده‌اید نخواهید بود.

شما پلیورتان را با توجه به ویژگی یعنی ضخامت، طرح و مدل باید انتخاب کنید.

 

5. سطح پاپوش‌های‌تان را بالا ببرید

مردم به راحتی شما را براساس کفشی که می‌پوشید قضاوت می‌کنند و خیلی‌ها به این موضوع توجه‌ای ندارند. به همین دلیل شما هرگز نباید اهمیت کیفیت کفش و نظافت آن را دست‌کم بگیرید. مواردی از جمله چرم استفاده شده، دوخت و حتی قیمت، چیزهایی هستند که قبل از خرید کفش‌های‌تان حتما باید به آن‌ها دقت کنید.

شما باید بفهمید چه نوع پاپوشی می‌تواند سطح استایل‌تان را بالاتر ببرد. برای مثال اگر همیشه با بوت به محل کار می‌رفتید، جایگزین کردن آن‌ با کفش‌های رسمی می‌تواند تصمیم بهتری باشد و ظاهر حرفه‌ای‌تری به شما بدهد.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.