4 روش برای گرم‌ ماندن با شلوار جین

شلوار جین با توجه به ظاهر شیک و راحتی که دارد، همیشه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما با توجه به این که زمستان آمده و روزهای‌مان را در هوای سرد سپری می‌کنیم، شاید پوشیدن این نوع شلوار کمی اذیت‌کننده باشد.

ولی همان‌طور که گفتیم، شاید خیلی‌ها بخواهند همچنان شلوار جین‌های‌شان را تن کنند و استایل زیبای خود را به نمایش بگذارند. به همین دلیل، امروز می‌خواهیم راه‌هایی برای پوشیدن شلوار جین در زمستان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مدمن و 4 روش برای گرم ماندن با شلوار جین همراه باشید.

1. جین‌هایی که برای هوای سرد تولید می‌شوند را بخرید

یکی از معقول‌ترین راه‌ها، خرید جین‌های زمستانی است. شایع‌ترین تغییری که در جین‌ها ایجاد شده تا در هوای سرد قابل استفاده باشند، اضافه شدن تودوزی‌های مختلف است. شلوار جین با لایه‌های فلانل، انتخاب کلاسیکی محسوب می‌شوند، علاوه بر این برخی از تولیدکننده‌ها ترکیبی از پارچه‌های مصنوعی به همراه پشم گوسفند و دیگر جانوران را در زیر جین به کار می‌گیرند.

این کار کمک زیادی به گرم‌تر کردن جین‌ها می‌کند، اما با این‌حال راه‌حلی برای بادگیر و یا ضدآب شدن این نوع شلوار محسوب نمی‌شود.

2. جین‌های ضخیم و سنگین‌تر را خریداری کنید

یک جایگزین برای افرادی که می‌خواهند علاوه بر گرما، از زیبایی و استایل شیک هم برخوردار باشند، شلوار جین‌ سنگین است. شلوار جین‌های معمولی چیزی حدود 12 الی 16 اونس وزن دارند. هر چه شلوار سنگین‌تر باشد، پارچه‌ی آن هم ضخیم‌تر خواهد بود. این مورد همچنین باعث می‌شود شلوار دوام بیشتری در برابر آب و رطوبت و حتی برف داشته باشد.

جین‌های ضخیم و سنگین، می‌توانند بهترین انتخاب برای فصل زمستان باشند و در کنار گرمایی لذت‌بخش، ظاهر شیک و متفاوتی هم به شما ببخشند.

3. گرم‌کن تن کنید

اگر نتوانستید جین‌های موردعلاقه‌تان را، که دارای لایه‌های تودوزی‌شده هستند، پیدا کنید، می‌توانید خودتان یک لایه، برای مثال گرم‌کن جذب، زیر شلوار جین بپوشید. گرم‌کن‌ها به وفور یافت می‌شوند و از آن‌جایی که زیر شلوار قرار می‌گیرند، دیگر نگران استایل‌ آن‌ها نخواهید بود.

البته انتخاب‌های شما تنها به گرم‌کن ختم نمی‌شوند. شلوارهای راحتی و مناسب دویدن، شلوار کشی‌های یوگا و... همگی می‌توانند برای گرم‌ نگه‌ داشتن شما به کار بیایند. البته بهتر است از جنس‌هایی که گرم‌کننده و ضدآب هستند استفاده کنید.

4. جین را به عنوان لایه‌ی زیرین بپوشید

آخرین راه، که انتخاب خوبی برای افرادی که می‌خواهند در برف و باران سفر کنند و هنگامی که به مقصد می‌رسند، تیپ شیک و مناسبی داشته باشند، پوشیدن شلوار جین زیر یک لایه‌ی ضدآب است.  بالاپوش‌های عایق، که از شما در برابر باد و آب محافظت می‌کنند، شاید اصلا انتخاب خوبی برای مد و فشن نباشند، اما گرم، موثر و به راحتی قابل استفاده هستند. شما همچنین می‌توانید از شلوارهای بارانی و بدون عایق، برای ضدآب کردن شلوار جین‌تان هنگام قدم‌زدن در خیابان‌های خیس یا برفی استفاده کنید.

خیلی از مردم توجه‌ای به لایه‌بندی ندارند، اما تنها یک پیژامه ساده در زیر و یک دست شلوار بارانی روی شلوار جین می‌توانند پوشاک مناسب آب‌وهوای سرد و زمستانی را شکل بدهند.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.