روش‌های مختلف قرار دادن پیراهن درون شلوار

نامنظم شدن و به‌هم ریختن پیراهن، یکی از دغدغه‌های بزرگ هنگام پوشیدن این لباس محسوب می‌شود.
تقریبا همه به دنبال راه‌های مختلفی برای این کار می‌گردند و می‌خواهند با به تن داشتن پیراهن، ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند.
در ادامه 4 روشِ قرار دادن پیراهن درون شلوار را برای‌تان معرفی کرده‌ایم، که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با خیال راحت پیراهن بپوشید و تیپ و استایل زیبا و شیک‌تان را به نمایش بگذارید. با مدمن همراه باشید.


روش اول

این روش هیچ ویژگی خاصی ندارد و خیلی ساده به نظر می‌رسد. این مدل از قرار دادن پیراهن درون شلوار، ساده‌ترین روش بوده و تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند. برای این کار تنها کافی است پیراهن را درون شلوار قرار دهید و سعی کنید تمامی چین و چروک‌ها را رفع کرده تا ظاهرتان کاملا مرتب به نظر برسد. این روش برای پیراهن‌های فیت و باریک، که آزاد نیستند، مناسب است.


روش دوم 

این روش که «نظامی» نام دارد، برای پیراهن‌های گشاد با پارچه‌ی اضافی مناسب است. برای این کار پیراهن را به صورت همیشگی تن کنید، اما قبل از اینکه شلوارتان را بالا دهید، کنار پیراهن را بگیرید و پارچه‌ی اضافی را بین انگشت شست و اشاره بگذارید. پارچه اضافی را بکشید و آن را تا بزنید، سپس درون شلوار قرار دهید.
اکنون، همانند تصویر، در دو طرف شما دو تاخوردگی وجود دارند که باید توسط کمربندتان سرجای‌شان بایستند. در آخر دقت کنید که جلوی پیراهن چین و چروک نداشته باشد.


روش سوم

این روش زمانی باید استفاده بشود که زیرپیراهنی تن‌تان باشد.
ابتدا زیر پیراهنی خود را درون لباس زیرتان قرار دهید، سپس پیراهن را همانند روش اول با شلوار بپوشید. این کار باعث می‌شود که زیرپیراهنی از خارج شدن پیراهن جلوگیری کند و پیراهن به صورت صاف و منظم سرجای‌اش قرار بگیرد.
حتما دقت داشته باشید که پیراهن را درون لباس زیر نگذارید، چون ممکن است لباس زیر شما بیرون بزند و از بالای کمربند دیده شود.


 روش چهارم

آخرین راه‌کار برای نگه داشتن پیراهن درون شلوار، استفاده از نگه‌دارنده است. این روش با هر نوع پیراهن، حتی پیراهن‌های کوتاه که احتمال بیرون زدن‌شان بیشتر است، هم‌خوانی دارد و مناسب خواهد بود.
این نگه‌دارنده‌ها تقریبا مثل بند شلوار به نظر می‌رسند و در واقع کش‌هایی پلاستیکی هستند که انتهای‌ آن‌ها گیره وجود دارد. نگه‌دارنده‌ها، پایین پیراهن و بالای جوراب را به هم وصل می‌کنند و پیراهن را ثابت نگه‌ می‌دارند.
این روش نیاز به زمان دارد تا به آن عادت کنید، اما روشی مناسب برای ثابت ماندن پیراهن و جوراب‌های‌تان خواهد بود.


با استفاده از این 4 روش دیگر نگران نامنظم شدن پیراهن‌تان نخواهید بود. البته دقت داشته باشید که به جلوی پیراهن توجه ویژه‌ای کنید و همیشه آن را صاف و بدون چین و چروک نگه دارید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، آن را به اشتراک بگذارید.