وسایلی که مردان خوش‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند

افراد خوش‌پوش به راحتی در هر جمع و محفلی قابل تشخیص هستند و با ظاهر زیبای‌شان، توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کنند.
جدا از لباس‌های باکیفیت و مناسبی که به تن دارند، این افراد از وسایل دیگری هم استفاده می‌کنند که سطح استایل آن‌ها را چندین مرحله بالاتر می‌برند. این وسایل معمولا برای نگه‌داری و محافظت از پوشاک به کار گرفته می‌شوند و بزرگ‌ترین راز زیبایی و ظاهری شیک، نگه‌داری درست از لباس‌ها به حساب می‌آید.
اگر شما هم می‌خواهید سطح استایل خود را بالا ببرید و این وسایل را بشناسید، در ادامه با مدمن و معرفی وسایلی که مردان خوش‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند، همراه باشید.


جاساعتی 

افراد خوش‌پوش معمولا سعی می‌کنند که با لباس‌های‌شان پز بدهند، اما این به خاطر غرور نیست و در واقع آن‌ها می‌دانند که پوشاک‌شان چه‌قدر پراهمیت بوده و لایق این است که به خوبی به نمایش گذاشته شود. مردان خوش‌استایل از وسایلی همانند جاکفشی و جاعینکی برای حفاظت بهتر از این اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند، اما عده‌ای هم برای ساعت‌مچی‌های خود اهمیت قائل می‌شوند و جاساعتی‌های مختلف را برای ساعت‌های باارز‌ش‌شان می‌خرند.
این جاساعتی‌ها مدل‌های متنوعی دارند. در ادامه چند ویژگی اصلی یک جاساعتی خوب را برای‌تان آورده‌ایم:
کیفیت ساخت: کیفیت ساخت جاساعتی باید به اندازه‌ای باشد که مناسب ساعت‌مچی شما بوده و همچنین با بندهای مختلف با اندازه‌های گوناگون تناسب داشته باشد.
کیفیت موتور: حرکت دایره‌ای یک جاساعتی باید به درستی انجام شود و موتور آن به خوبی کار کند. حرکت آن باید آرام و روان باشد و مدت‌ها به همین صورت به کار خود ادامه دهد.
کارایی‌های اضافه: بعضی از جاساعتی‌ها شامل مواردی از جمله تنظیم ساعت خاموشی هستند و این برای حفاظت بهتر است ساعت‌ها و همچنین خود جاساعتی پیشنهاد می‌شود.
قابلیت حمل: یکی از موارد پراهمیت، تعداد ساعت‌هایی است که یک جاساعتی می‌تواند حمل کند. علاوه بر این، باید خودش هم قابل حمل باشد و به راحتی آن را درون کیف‌های مختلف قرار داد و جابه‌جا کرد.


 ابزار مخفی که از پوشاک‌تان پشتیبانی می‌کنند

زمانی که بحث استایل مطرح باشد، موضوع اصلی همیشه درباره‌ی پوشاک نیست و ظاهر آن در تن شماست که مهم محسوب می‌شود. افراد خوش‌پوش این موضوع را می‌دانند، برای همین از ابزاری مخفی استفاده می‌کنند که تاثیر زیادی روی ظاهر پوشاک‌شان دارند. این نوع ابزار مخفی شامل مواردی از جمله «پد شانه» (shoulder pad)، «بند شلوار» (suspender) و «نگه‌دارنده پیراهن» (shirt stay) می‌شوند.
البته تمامی این موارد ضروری نیستند و برای مثال اگر شانه‌های عریضی دارید، دیگر نیازی به پد شانه نخواهید داشت، اما نگه‌دارنده پیراهن و بند شلوار می‌توانند انتخاب خوبی برای ثابت نگه‌داشتن پیراهن درون شلوار و مواردی از این دست باشند.


اتوهای گوناگون 

شاید فکر کنید تنها داشتن یک اتو در خانه کافی باشد، اما افراد خوش‌پوش از اتوهای مختلفی برای لباس‌های‌شان استفاده می‌کنند. انتخاب این افراد براساس جنس و کیفیت، صفحه پایه و آسانی حمل اتو برای مسافرت است.
همان‌گونه که لباس‌ها جنس‌های مختلفی قبیل ابریشم، کتان، اطلس و... دارند، اتوها هم انواع گوناگونی را شامل می‌شوند و باید مناسب‌ترین گزینه را برای پوشاک‌تان انتخاب کنید.


 آویزها

اگر می‌خواهید که لباس‌های‌تان از زمانی که آن‌ها را از جالباسی خارج می‌کنید ظاهر و فرم خوبی داشته باشند، باید در انتخاب نوع آویزها دقت داشته باشید. آویزهای سیمی و نازک گزینه‌های خوبی نیستند، چون ارزان بوده و دوام زیادی ندارند؛ و همچنین باعث می‌شوند که لباس‌ها بعد از اتو کشیدن فرم خود را از دست بدهند و دوباره چروک بشوند.
برای اینکه سطح استایل خود را بالا ببرید، باید از آویزهایی با طرح‌های خاص و جنس چوبی برای ژاکت‌ها، بلیزرها و شلوارهای‌تان استفاده کنید.


محصولات محافظ کفش

کفش‌ها اطلاعات زیادی درباره‌ی شما و استایل‌تان می‌دهند، پس جای تعجبی ندارد که افراد خوش‌استایل وقت و هزینه‌ی زیادی نه تنها برای کفش‌ها، بلکه برای محصولات محافظ آن‌ها می‌کنند.

یکی از شناخته‌شده‌ترینِ این محصولات، پاشنه‌کش است. پاشنه‌کش علاوه بر ساده‌تر کردن کار پوشیدن کفش، از قسمت پشتی کفش هم محافظت می‌کند و نمی‌گذارد تاخوردگی و چین و چروک در آن قسمت ایجاد شود. از دیگر موارد موجود هم می‌توان به انواع برس‌ها، واکس و شانه اشاره کرد.
کفش عضو کوچک یک پوشاک به حساب می‌آید، پس اگر به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، نشان می‌دهید که به ظاهر و استایل خود اهمیت زیادی داده و حتی جزئیات کوچک را هم از قلم نمی‌اندازید.


انواع شانه‌ها

به طور حتم همه‌ی ما با شانه‌هایی که مناسب موهای سر و صورت هستند آشناییم. اما شانه‌هایی هم وجود دارند که کاربردهای متفاوتی داشته و تنها افراد خوش‌استایل و شیک‌پوش از آن‌ها استفاده می‌کنند. از انواع این شانه‌ها می‌توان شانه‌ی ناخن، برای تمیز کردن ناخن‌ها؛ شانه‌ی ریش‌تراش، برای تمیز کردن ریش‌تراش بعد از اصلاح؛ شانه کت‌وشلوار برای گردگیری و پاک کردن کت‌وشلوار؛ و شانه‌ی کفش (برس) برای رفع گرد و غبار قبل از واکس زدن، را نام برد.


با استفاده از مواردی که نام برده شد، شما هم می‌توانید همانند افراد شیک‌پوش تمامی نگاه‌ها را به سوی خود جذب کنید.
امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.