5 راه برای بالا بردن سطح استایل‌تان

آیا به دنیال راه‌هایی ساده برای خوش‌تیپ‌تر شدن می‌گردید؟

مردم معمولا با تغییراتی که در زندگی‌شان رخ می‌دهد، از جمله پیدا کردن شغلی مناسب، رفتن به دانشگاه و... سعی می‌کنند ظاهر خود را هم تغییر دهند و سطح تیپ و استایل‌شان را بالا ببرند.

در ادامه نکاتی را معرفی و بررسی می‌کنیم که می‌توانند به راحتی شما را به خواسته‌تان برسانند. پس با مدمن همراه باشید.

پلیور به‌جای هودی

هودی‌ها عضوی از پوشاک ورزشکارها محسوب می‌شوند و با سایزهای بزرگی که دارند، به آن‌ها احساس راحتی می‌دهند. اما شما با استفاده از پلیور به‌جای هودی‌های بزرگ و ضخیم، استایل شیک و خاصی را به نمایش خواهید گذاشت. پلیورها علاوه بر راحتی، با ظاهر بافتنی‌شکل خود، جلوه‌ی خوبی دارند و بهترین جایگزین هودی‌ها به حساب می‌آیند. همچنین با انتخاب پلیورهای نسبتا تنگ‌تر و با توجه به فرم بدن‌تان، می‌توانید زیبایی آن را دوچندان کنید.

پوشاک بهتر

تقربیا همه می دانند که کت‌وشلوار تک‌رنگ ظاهر خیلی خوبی به شما می‌دهد و سطح استایل شما را بالا می‌برد؛ اما هر روز به تن داشتن آن هم زیاده‌روی بوده و جالب نیست. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پوشاک‌های استاندارد و باکیفیت، تنوع ایجاد کنید و علاوه بر جلوگیری از تکراری شدن، استایل بهتری هم برای خود شکل بدهید.

برای مثال مواردی نظیر یک بلیزر نیلی‌رنگ، پیراهن سفید و شلوار خاکستری می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشند و علاوه بر موقعیت‌های رسمی، برای زمانی که می‌خواهید تیپ راحتی داشته باشید هم  مورد استفاده قرار بگیرند.

تی‌شرت ساده به‌جای تی‌شرت طرح‌دار

تی‌شرت‌هایی که نوشته و عکس‌های مختلفی را دارا هستند و فرم یقه‌ی آن‌ها هم گرد است، به بهترین شکل ممکن ظاهر شما را خراب می‌کنند. بهترین راه این است که از تی‌شرت‌های ساده با یقه هفت استفاده کنید.

این نوع تی‌شرت گزینه‌ی خوبی برای استفاده با ژاکت‌های مختلف است. همچنین فرم یقه هفت هم تاثیر زیادی در جذاب‌تر شدن و جلب توجه‌ها به صورت‌تان دارد. علاوه‌براین اگر اهل ورزش بوده و بدن ورزیده‌ای داشته باشید، این نوع یقه، شانه و سینه‌ی شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

 ساعت مچی

اکسسوری‌ها با اینکه جزئیات کوچک پوشاک‌تان محسوب می‌شوند، اما تاثیر بزرگی در زیبایی آن دارند. گاهی اوقات این جزئیات راحت‌ترین راه برای بالا بردن سطح استایل شما هستند.

مواردی از جمله عینک دودی، دکمه سرآستین و جواهرات مختلف، از بهترین نوع این جزئیات هستند؛ اما مهم‌ترین اکسسوری که باید به پوشاک خود اضافه کنید، یک ساعت مچی با کیفیت، با بند چرمی یا استیل است.

دقت کنید که ساعت‌های پلاستیکی هیچ کمکی به زیبایی تیپ شما نمی‌کنند. حتما سعی کنید ساعت‌هایی با بندهای چرمی و یا استیل بخرید. با یک هزینه‌ی مناسب، می‌توانید ساعت مچی خوبی را خریداری کنید که برای مدت‌ها از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

مورد دیگر که باید به آن دقت کنید، رنگ ساعت است. اگر می‌خواهید لباس‌های روشن به تن کنید، بند ساعت‌تان بهتر است که قهوه‌ای رنگ باشد. ساعت‌هایی با بند مشکی یا نقره‌ای هم مناسب تیپ‌های تیره‌رنگ هستند.

کتانی چرمی به‌جای کفش‌های راحتی و مناسب دویدن

کتانی‌های چرمی جدا از بالا بردن سطح تیپ شما، همچنین با انواع شلوارها از جمله شلوار جین نیز هم‌خوانی دارند. یک جفت کتانی چرم مناسب، ظاهر ساده و شیکی به شما می‌دهد.

رنگ این نوع کتانی‌ها نقش مهمی در استایل دارند. برای مثال، رنگ سیاه در تیپ‌های شلوغ و رنگارنگ نقش تضاد را ایفا می‌کند و ظاهرتان را متناسب نشان می‌دهد. همچنین جدا از رنگ کتانی، با دقت کردن به رنگ جوراب‌ها هم می‌توانید کمک زیادی به تیپ خود کنید. جوراب‌های تیره‌رنگ بهترین گزینه هستند، چون با اکثر رنگ‌ها تناسب دارند و می‌توان آن‌ها را تقریبا با هر رنگی ست کرد.

با رعایت نکاتی که گفته شد، به راحتی می‌توانید سطح استایل‌تان را بالا ببرید و تغییر زیادی در آن ایجاد کنید. البته فراموش نکنید که به مواردی از جمله اندازه‌ی مناسب هم اهمیت بدهید و دور پوشاک آزاد و گشاد را خط بکشید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، آن را به اشتراک بگذارید.