چگونه تعریف و تحسین افراد را به دنبال داشته باشید؟

آیا به جلب نظر افراد مختلف اهمیت می‌دهید؟
خیلی‌ها به دنبال تحسین مردم اطراف‌شان هستند و سعی دارند با پوشاک و ظاهرشان به این هدف برسند. امتحان کردن پوشاک و استایل جدید، بهترین راه برای جلب‌توجه محسوب می‌شود، اما این کار باید به درستی انجام شود و از اشتباهات آن هم دوری کرد.
در ادامه چند نکته برای امتحان کردن چیزهای جدیدی که می‌توانند نگاه‌ها را به سوی‌تان جذب کنند معرفی می‌کنیم. پس با مدمن همراه باشید.


از شخصیت‌های فیلم و سریال‌ها الهام بگیرید

این مورد اصلا جای تعجبی ندارد. دنیای سرگرمی خیلی از ما را غرق استایل خاص افراد مشهور و شخصیت‌های فیلم و سریال‌ها کرده است.
برای مثال در سریال «مردان دیوانه» (Mad Men) شاهد استایل کلاسیک کت‌وشلوار و کراوات هستیم و در فیلم «آقای ریپلی بااستعداد» (The Talented Mr. Ripley) هم تیپ معمولی و تاثیرگذار شخصیت اصلی را می‌بینیم. علاوه بر این، سریال‌هایی که سبک قدیمی و وسترن دارند، مثل «جهنم متحرک» (Hell On Wheels)، می‌توانند تاثیر زیادی در مد و فشن داشته باشند و خیلی‌ها را به خود جذب کنند.
جدا از موارد گفته‌شده و تاثیر آن‌ها بر پوشاک، می‌توان به سریال‌هایی که مدل موهای خاص را به نمایش گذاشته‌ و طرفداران زیادی را در پی‌ داشته‌اند اشاره کرد. سریال‌های «وایکینگ‌ها» (Vikings) و «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) مدل موهای زیبا و منحصربه‌فردی را نشان داده‌اند که به راحتی می‌توان آن‌ها را در ظاهر خیلی از مردم جهان دید.
پس با الهام گرفتن از فیلم و سریال‌ها می‌توانید تیپ و استایل‌های مختلف را امتحان کرده و نظرات مختلف افراد را به خود جلب کنید. اما دقت باشید که هر استایلی را مورد استفاده قرار نداده و همچنین ظاهر خود را زود‌به‌زود تغییر ندهید. بهتر است خودتان باشید و تنها گاهی مدل‌ موهای جدید و زیبا یا پوشاک‌های شیک افراد مشهور را امتحان کنید.


چیزهای مختلف را امتحان کنید

صبور بودن در این مرحله خیلی مهم است. شما همان بار اول و با خرید پوشاک جدید و امتحان کردن‌شان، نمی‌توانید تیپ مناسبی برای خود شکل دهید. البته شاید شما مسیر درستی را در این زمینه طی کنید، اما قبول داشته باشید که در ابتدا ممکن است گاهی انتخاب‌های غلطی کرده و همچنین پوشاک نامناسبی انتخاب کنید.
برای مثال چه به دنبال استایل‌های مختلف کفش راحتی باشید چه پیراهن‌های معمولی، باید از فروشگاه‌های مختلف دیدن کنید و اصلا حس بدی به آزمون و خطا نداشته باشید. رنگ‌های مختلف را بررسی کنید و مطمئن شوید که چه رنگی با شخصیت شما، رنگ پوست و دیگر لباس‌های‌تان هم‌خوانی دارد. رنگ‌های روشن تنها راه برای جلب توجه و حتی بهترین راه برای این کار نیست. همچنین دقت داشته باشید که سایز مناسب و فیت، به راحتی سطح استایل شما را نسبت به بقیه افراد بالا می‌برد.


جزئیات جدید را باهم به ظاهرتان اضافه نکنید 

در هر حال شما باید از امتحان کردن چیزهای مختلف لذت ببرید، اما بهتر است عجله نکنید. استفاده از جزئیات زیاد و تعداد بالای اکسسوری، خوب نخواهد بود.
بهترین راه برای امتحان کردن چیزهای جدید، این است که هر از گاهی تنها یک پوشاک جدید را بپوشید. با اضافه کردن جزئیات کوچکی که احساس راحتی به شما می‌دهند شروع کنید. برای مثال استفاده از دستمال جیبی یا تغییر دادن رنگ سگک کمربندتان، می‌تواند شروع خوبی باشد.
تغییرات ناگهانی، برای مثال تغییر از شلوار جین و تی‌شرت به کت‌وشلوار، پیشنهاد نمی‌شود و در ابتدا باید سعی داشته باشید چیزهایی را تغییر بدهید که شخصیت‌ شما را بهتر نشان می‌دهند و استایل‌تان را در موقعیت‌های مختلف، چشم‌گیرتر می‌کنند.


*در آخر به نکته‌ای برای امتحان کردن پوشاک جدید اشاره می‌کنیم: حتما لباس‌های‌تان را در خانه بپوشید و قبل از به تن داشتن‌شان در بیرون از خانه، به آن‌ها عادت کنید. با این کار احساس راحتی بیشتری پیدا خواهید کرد و همچنین می‌توانید نظرات مختلف افراد خانه را نسبت به ظاهرتان بشنوید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.