پوشاکی که باید برای پاییز امسال مدنظر قرار بدهید

دوره‌زمانی میان تابستان و پاییز، سخت‌ترین دوره برای انتخاب پوشاکی مناسب است. هوای این روزها فریبنده هستند و با وجود تابش خورشید، بادهای سردی را حس می‌کنیم و همچنین اگرچه شاهد بارش باران هستیم، اما هوا گاهی مرطوب و دم‌کرده می‌شود. با توجه به این موضوع، چه پوشاکی مناسب این آب‌وهوا است؟
در ادامه مواردی را معرفی می‌کنیم که به تن داشتن آن‌ها می‌تواند شما را برای این آب‌وهوا آماده کند. پس با مدمن همراه باشید.


پلیور

نور خورشید می‌تابد اما هوا سرد است؟ هوا ابری و خشک است، اما آنقدری سرد نیست که به کت نیاز داشته باشید؟
سویشرت بهترین گزینه برای این آب‌وهوا محسوب می‌شود و پوشیدن آن به همراه دیگر لباس‌ها، زمانی که هوا سردتر می‌شود، کاملا مناسب است. البته سویشرت‌ها ظاهری معمولی و راحت دارند، پس اگر می‌خواهید در موقعیت‌های اجتماعی ظاهر شوید، بهتر است از پوشاک بهتری استفاده کنید.
پلیورها مناسب‌ترین پوشاک برای مواقع رسمی هستند و اگر یقه اسکی باشند، می‌توانند استایل شیک و زیبایی برای‌تان به دنبال داشته باشند. پس پلیورهای بافتنی و سویشرت‌ها را در فصل پاییز فراموش نکنید.


بارانی

باران عضو جدایی‌ناپذیر فصل پاییز بوده و چیزی است که همه‌ی ما این فصل را به‌خاطرش دوست داریم. اما شاید خیلی‌ها با وجود علاقه‌ای که به باران دارند، نمی‌خواهند لباس‌شان خیس شود. پس بهترین کاری که می‌شود انجام داد، پوشیدن بارانی است.
این نوع پوشاک با جنس ضدآب و مقاومی که دارد، از نفوذ آب جلوگیری کرده و نمی‌گذارد خیس شوید. به همراه داشتن یک بارانی در این روزها، که باران زیبایی‌اش را به رخ می‌کشد، خیلی ضروری خواهد بود. اما اگر قدم ‌زدن زیر باران و خیس شدن را دوست دارید، نیازی نیست به این مورد توجه‌ای کنید!


کاپشن جین

این نوع کاپشن‌ به احتمال زیاد انتخاب خیلی از مردم برای روزهای ابتدایی پاییز و آب‌وهوای خاصش است.
اگر هوا سرد باشد، می‌توانید کاپشن جین را با انواع بافتنی‌ها بپوشید. اما اگر هوا گرم بود، پوشیدن این کاپشن با هر تی‌شرتی هم‌خوانی خواهد داشت و علاوه بر تناسب با آب‌وهوا، ظاهر شیک و استایل منحصربه‌فردی را هم به نمایش می‌گذارد.


ژاکت چرمی

هیچ چیزی بهتر از ژاکت چرمی برای روزهای تابستانی، پاییزی و زمستانی نیست. ژاکت چرمی نسبت به جین، کمی گرمتر است و اگرچه هر ساعتی از روز می‌توان آن را پوشید، اما بهترین موقع، غروب به حساب می‌آید. هوای خنک غروب، زمان خوبی برای پوشیدن ژاکت چرمی و خوش‌پوش بودن است.
ژاکت‌های چرمی معمولا گران‌قیمت هستند، اما دقت کنید که این نوع پوشاک ارزش خرید دارند و می‌توانید مدت‌ها از آن‌ها استفاده کرده و خوش‌تیپ باشید.


بوت

بوت‌ها انتخابی ایده‌آل برای پاییز هستند. با تغییر رنگ برگ‌ها، باران هم دوباره بازمی‌گردد و این بوت‌ها هستند که می‌توانند شما را در قدم زدن بر روی زمین خیس همراهی کنند. بوت‌های مخملی موارد خوبی برای استفاده روزانه هستند، اما اگر به دنبال یک بوت برای داشتن استایلی شیک می‌گردید، بوت‌های چرمی انتخاب بهتری محسوب می‌شوند. فرقی نمی‌کند که هوا آفتابی باشد یا بارانی، با به پا داشتن یک بوت مناسب، پاهای‌ شما اصلا سرمای پاییز را احساس نخواند کرد.


با به تن داشتن پوشاکی که نام بردیم، به راحتی می‌توانید این روزهای زیبای پاییزی را پشت سر بگذارید و دیگر نگران آب‌وهوای آن نباشید. در آخر فراموش نکنید که حتما از این فصل لذت ببرید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، آن را به اشتراک بگذارید.