استریت استایل بهاری

امروزه بسیاری از افراد از یک استایل خاص و مورد علاقه خودشان برای لباس پوشیدن پیروی می کنند و طبق آن جلو می روند تا همیشه ظاهری شیک و زیبا داشته باشند. یکی از استایل هایی که علاقه مندان خاص خود را دارد، استریت استایل است. این استایل جزء استایل های محبوب است و بسیاری از افراد از آن به عنوان الگویی برای لباس پوشیدن استفاده می کنند. با توجه به این که در فصل بهار هستیم، ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در استریت استایل بهاری وجود دارد توضیح داده ایم.

استریت استایل چیست؟

استریت استایل بهاری

استریت استایل یکی از سبک ها و استایل های غیر رسمی شناخته می شود که سابقه اولین استفاده از آن به دهه 1990 بر می گردد. در استریت استایل معمولا از لباس های راحت و در عین حال زیبا و مد روز استفاده می شود. معمول ترین لباس هایی که در استریت استایل استفاده می شوند شامل لباس هایی مانند لباس های سه خط گرافیکی، هودی، شلوار ورزشی و کفش های با کیفیت ورزشی است. خوب است بدانید که یکی از اصلی ترین منابع الهام این سبک موسیقی هیپ هاپ است.

بسیاری از افراد امروزه به دنبال جدید ترین مدل های لباس های خیابانی هستند که به اصطلاح به آن ها هیپ بیست گفته می شود. لباس های استریت استایل در سبک های بسیار متنوعی تولید می شوند؛ به همین دلیل است که تعداد الگو هایی که از سبک استریت استایل الهام گرفته ‌اند، بی شمار است.

ویژگی های مهم استریت استایل

ویژگی های مهم استریت استایل

در بین نکاتی که در مورد سبک استریت استایل بهاری وجود دارد، یکی از نکاتی که خوب است در مورد این سبک بدانید، ویژگی های بارز آن است. همان طور که در ابتدا گفتیم، لباس هایی که برای استریت استایل استفاده می شوند، بی شمار هستند و با آن ها می توان الگو های بسیار زیادی را ایجاد کرد؛ اما خوب است بدانید که تمامی الگو های استریت استایل بر سه اصل پایبند هستند و این سه ویژگی را در تمامی الگو های آن می توان پیدا کرد. این سه ویژگی عبارت هستند از:

  • راحتی : در استایل خیابانی معمولا از لباس های ورزشی و غیر رسمی مانند سوئیشرت استفاده می شود. در مورد استریت استایل بهاری باید بدانید که یک سبک خیابانی حتما باید لباس های راحتی داشته باشد. لباسی که در آن به راحتی نتوانید بدوید و فعالیت داشته باشید، لباسی نیست که بتوان آن را در دسته لباس های استایل استریت به حساب آورد.
  • مردانه بودن : سبک استریت استایل بهاری، برای هر دو جنس زن و مرد مناسب است و هر دو می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن، این سبک هم اکنون در بین هر دو جنس محبوب است و هر دو از آن استفاده می کنند؛ اما یک سری لباس ها مانند کت های بمب افکن وجود دارند که به عنوان لباس های مردانه شناخته می شوند و فقط مردان می توانند از آن در استریت استایل بهاری استفاده کنند.
  • هنری بودن : بسیاری از لباس هایی که در سبک خیابانی استفاده می شوند، طرح و نقش هایی دارند که هر کدام آن ها معنی خاص خودشان را دارند. همین باعث می شود که بتوان لباس های طراحی شده برای سبک خیابانی را نوعی هنر دانست.
  • توجه بیشتر به کتانی : یکی از نکات مهم دیگری که در استریت استایل وجود دارد این است که شما باید بیشترین دقت را بر روی خرید کتانی داشته باشید. به نوعی دیگر، تمامی توجه شما باید روی کتانی باشد و باید بقیه لباس های خود را بر اساس کتانی انتخاب کنید و آن ها را با کتانی هماهنگ کنید؛ زیرا باید گفت که کتانی ها به عنوان مهم ترین و تاثیر گذار ترین قسمت در استریت استایل بهاری شناخته می شوند و انتخاب نادرست آن ها باعث می شود تا به طور کلی سبک خیابانی شما خراب شود و دیگر نتوانید استایل خوبی داشته باشید.

ویژگی های مهم استریت استایل

  • وفاداری نسبت به یک برند : یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در مورد لباس های خیابانی وجود دارد این است که تمامی لباس های خود را از یک برند خریداری کنید و همیشه نسبت به آن وفادار باشید. تقریبا در هیچ فردی که استریت استایل بهاری را به طور حرفه ای دنبال می کند نمی توان مشاهده کرد که در ست لباس خود از سه یا حتی دو برند محتلف استفاده کند. همیشه در استایل خیابانی باید از یک برند مناسب و با کیفیت استفاده کنید و تمامی لباس های خود را از آن برند خریداری کنید.
  • تنوع بخشیدن : یکی از مهم ترین نکاتی که در استایل خیابانی وجود دارد این است که شما می توانید پای خود را فرا تر از الگو های از پیش تعیین شده بگذارید و استایل های جدیدی را خلق کنید. به دلیل بسیار زیاد بودن تعداد و تنوع لباس ها در استریت استایل بهاری، به راحتی می توان لباس های جدیدی را استفاده کرد و آن ها را با هم ترکیب کرد و الگوی جدیدی را به وجود آورد. با این کار می توانید استایل مناسب خود را پیدا کنید و طبق آن جلو بروید. برای مثال برخی از افراد لباس هایی مانند جین های گشاد، ژاکت های گرمکن بزرگ و به طور کلی لباس های بزرگ تر از خود را استفاده می کنند و می پوشند که باعث شده است مد های بسیار زیادی به وجود بیایند.
  • خودت باش : نکته بعدی که در استریت استایل بهاری باید به آن توجه کنید، این است که شما هستید که انتخاب می کنید چه بپوشید. این خود شما هستید که انتخاب می کنید چه لباسی برای شما مناسب تر است تا آن را بپوشید و طبق آن استایل خود را بسازید زیرا ارتباط استایل با شخصیت شما بسیار مهم است. شما می توانید از ترکیب های بسیار جدید، قدیمی و یا حتی متفاوت استفاده کنید و سبک مخصوص خودتان را به وجود بیاورید.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد استریت استایل خیابانی صحبت کردیم. در ابتدا در مورد این که استریت استایل چیست توضیح دادیم تا شما بهتر بتوانید با این استایل آشنا شوید و بدانید که منظور از استریت استایل چیست. بعد از آن نیز به مهم ترین نکات استریت استایل اشاره کردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.