انواع کلاه برای افراد کچل

کلاه ها نقش بسیار مهمی در مد و استایل مردان ایفا می کنند و برخی از استایل ها به طور کلی بر مبنای کلاه طراحی می شوند. امروزه کلاه های بسیار مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها ظاهر و ویژگی خاص خودشان را دارند و در یک استایل مخصوص به کار گرفته می شوند. ما در این مقاله انواع کلاه برای افراد کچل را نام برده ایم .

اهمیت کلاه در استایل

در ادامه چند مورد از اهمیت کلاه در بهتر شدن استایل برای شما نام برده ایم:

  • افزایش اعتماد به نفس

انواع کلاه برای افراد کچل

یکی از دلایل استفاده از کلاه در استایل افراد، جدای از زیبایی آن، حس اعتماد به نفسی است که به افراد می دهد. کلاه ها حس بسیار خوبی را به افراد می دهند و حس اعتماد به نفس را در افراد برانگیخته می کنند.

  • نشان دهنده شخصیت

یکی از دلایل دیگر اهمیت کلاه این است که شما با انتخاب کلاه و استایل شخصیت خود را نشان می دهید. کلاهی که می پوشید، نشان دهنده و منعکس کننده اصول، نوع نگرش و به طور کلی شخصیت شما است. برای مثال کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند و می خواهند با استفاده از آن شخصیت خود را نشان دهند، می توانند از کلاه فدورا استفاده کنند. همچنین در بین انواع کلاه برای افراد کچل، کلاه های فلاپی نیز بسیار مناسب هستند.

  • سازگاری با اکثر استایل ها

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود کلاه در استایل ها نقش مهمی داشته باشد این است که کلاه با خیلی از استایل ها هماهنگ است و نقش مهمی را در استایل تشکیل می دهد. همچنین شما با استفاده از کلاه می توانید سنت ها را کنار بگذارید و استایل های جدیدی برای خودتان خلق کنید و متفاوت باشید.

انواع کلاه برای افراد کچل

  • محافظی برای گرما و سرما

در بین انواع کلاه برای افراد کچل یکی از مزایای استفاده از کلاه علاوه بر زیبایی آن، محافظت از سر شما است. کلاه از سر شما در طول فصول گرم و سرد سال محافظت خواهد کرد. شما فقط می توانید با انتخاب مدل کلاه، هم استایل خود را تکمیل کنید و هم محافظی برای هوای سرد و گرم داشته باشید.

مدل های مختلف کلاه برای افراد کچل

اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که سر طاس دارند در ادامه مطلب مدل های مختلف کلاه هایی که برای شما مناسب هستند را معرفی کرده ایم :

  • کلاه Odessa  از برند Carhartt

انواع کلاه برای افراد کچل

این کلاه یکی از مناسب ترین کلاه هایی است که می توان در بین انواع کلاه برای افراد کچل پیشنهاد کرد. این کلاه دوخت فوق العاده ای دارد و به همین دلیل است که برای افراد با سر طاس بسیار مناسب است. این کلاه با استفاده از پنبه با کیفیت بالا ساخته شده است و به هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهید داشت. این کلاه در قسمت پشتی، یک حلقه دارد که برای تنظیم اندازه است. همچنین در داخل کلاه نیز یک بند عرق گیر و یک بند ضد عرق وجود  دارد.

این کلاه ظاهر شیکی دارد و متناسب بودن با سر های مختلف یکی از بهترین ویژگی های این کلاه است؛ به همین دلیل است که این کلاه را می توان به عنوان یک مدل مناسب برای انواع کلاه برای افراد کچل پیشنهاد کرد. این کلاه برای استفاده در هوای گرم بسیار مناسب است؛ زیرا پارچه پنبه ای آن که تنفس پذیر است باعث می شود استفاده طولانی مدت از آن احساس بدی را به وجود نیاورد.

  • Kangol Tropic 504 ventair

Kangol Tropic 504 ventair

اگر دوست دارید که یک کلاه شیک و کلاسیک داشته باشید، این مدل همان چیزی است که می خواهید. این نوع کلاه را قطعا در فیلم ها زیاد دیده اید. این کلاه را اصطلاحا کلاه کلاسیک «پسر روزنامه ای» نیز می نامند. این کلاه بر روی سر افرادی که طاس هستند، عالی به نظر خواهد رسید.

در بین انواع کلاه برای افراد کچل این کلاه سال ها است که در بین نسل های مختلف استفاده می شود و هیچ وقت از مد نمی افتد. در گذشته بیشتر پیرمردان از این کلاه استفاده می کردند؛ اما امروزه بیشتر مخاطبان این کلاه، مردان جوان هستند. این کلاه را می توان مناسب ترین کلاه در بین بقیه کلاه ها برای افرادی که سر طاس دارند دانست؛ زیرا این کلاه از پلی استر در ساخت خود استفاده می کند و می توانید سایز آن را نیز به دلخواه تنظیم کنید.

این کلاه در رنگ های بسیار مختلفی وجود دارد. رنگ به طور کلی سلیقه ای است. در بین انواع کلاه برای افراد کچل، مناسب ترین رنگ های این کلاه را می توان رنگ های زغالی، سبز، قهوه ای و مشکی دانست. یکی دیگر از خوبی های این مدل این است که پارچه آن بسیار با کیفیت است که باعث می شود باعث ایجاد تعرق و خارش سر نشود.

  • فدورای کلاسیک

فدورای کلاسیک

این کلاه کلاسیک فدورا نیز یکی از مدل های محبوب است که مردان با سر طاس از آن استقبال زیادی می کنند. همچنین باید گفت که این کلاه قیمت مقرون به صرفه ای دارد که ارزش خرید آن را چند برابر می کند. این کلاه بیشتر برای موقعیت هایی مانند یک رویداد مهم، یک مهمانی مهم و یا یک قرار مهم استفاده می شود. در بین انواع کلاه برای افراد کچل، این مدل از پلی استر سبک و پنبه در ساخت خود استفاده می کند. پنبه موجود در آن باعث ایجاد جریان هوای بسیار خوبی می شود که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن احساس گرما نکنید. در کنار آن نیز پلی استر اضافه شده است که باعث می شود کلاه حالت نرم و شل نداشته باشد تا به راحتی بر روی سر قرار بگیرد و تغییر حالت ندهد.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید هنگام انتخاب کلاه های فدورا به آن دقت کرد، اندازه آن است. کلاه فدورایی که بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ باشد، ظاهر بسیار بدی به شما خواهد داد و کلاه مناسب استایل خود را انتخاب کنید بسیار شیک پوش تر به نظر خواهید رسید به همین دلیل بسیار مهم است که کلاه با سر شما نهایت هماهنگی را داشته باشد. همچنین نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد، این است که سر شما در هنگام استفاده از این کلاه، فضای آزاد زیادی خواهد داشت که باعث می شود امکان تعریق در آن به صفر برسد و سر شما را همیشه خشک نگه دارد.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد کلاه صحبت کردیم. در ابتدا در مورد اهیمت بسیار زیاد کلاه در استایل توضیح دادیم. بعد از آن، چندین مدل کلاه برای افراد کچل نام بردیم و به برخی از مناسب ترین و بهترین نمونه های بازار اشاره کردیم.