استایل اسپرت مردانه

استایل اسپرت مردانه یکی از بهترین و انعطاف پذیر ترین استایل ها برای ست کردن است. در واقع با ظهور لباس های ورزشی مدرن و تلفیق آن ها با مد مردانه و آزمایش آن ها با مدل های مختلف، استایل ورزشی بیش از پیش اهیمت پیدا کرده است. به همین خاطر مردم زیادی از این استایل در سبک لباس پوشیدن پیروی می کنند، به خصوص در این چند سال گذشته که این مد به یک مد روز تبدیل شده است و بین مردان جا افتاده است.

تاریخچه لباس های اسپرت

یک مرد فرانسوی به نام Émile Camuset برای اولین بار در سال 1920 شلوار های اسپرت را طراحی و معرفی کرد. این فرد بنیانگذار برند ورزشی Le Coq Sportif بود. در ابتدا ایده طراحی این شلوار یک شلوار پیست ساده بود که با آن ورزشکاران بتوانند به راحتی تمرین کنند. بعد از آن در طول زمان این مدل تکامل یافت و با مد روز که امروزه به عنوان لباس های اسپرت شناخته می شوند تطبیق پیدا کرد.

استایل های اسپرت

در این قسمت به معرفی چند استایل اسپرت مردانه می پردازیم.

شلوار اسپرت مدل Smart track pants

استایل اسپرت مردانه

این استایل اسپرت مردانه متناسب با شکل طبیعی ساق پای شما طراحی شده است. کمر مخروطی دارد و ساق پا ها در آن کمی پهن تر طراحی شده اند. این مدل از شلوار های اسپرت، هم راحت و هم کلاسیک هستند. نه آنقدر گشاد هستند که باعث خراب شدن استایل شما شوند و نه آنقدر جذب که شما را اذیت کنند. این مدل یکی از بهترین استایل ها برای داشتن ظاهری نیمه رسمی است. می توانید در این مدل برای رسمی تر شدن از یک پیراهن یقه دار استفاده کنید. در صورتی که دوست دارید استایلتان کمی ساده تر به نظر برسد می توانید از یک تی شرت استفاده کنید و برای تکمیل استایل خود از یک ساعت هوشمند با بند چرمی استفاده کنید.

شلوار اسپرت مدل Everyday Tracl Pants

استایل اسپرت مردانه

چه بخواهید به یک موقعیت نسبتا رسمی بروید و چه یک قرار ساده ناهار با دوستان، این مدل استایل اسپرت مردانه بسیار مناسب است. مهم نیست در طول روز چه کاری می کنید، این مدل شلوار در یک استایل اسپرت می تواند برای تمام روز شما مناسب باشد. این مدل از شلوار به شلوار مورد علاقه اکثر مردان تبدیل شده است. به همین خاطر بیشتر آن ها حداقل یک مدل از این شلوار را در کمد لباس خود دارند. توصیه می کنیم که شما هم یک بار این شلوار را امتحان کنید. قطعا لباس مورد علاقه شما خواهد شد.

شلوار اسپرت مدل Fugazee

استایل اسپرت مردانه

در یک استایل اسپرت مردانه، شلوار های Fugazee نیز می توانند مناسب باشند. این مدل از شلوار ها زیبا هستند و حتی می توان آن ها را در باشگاه های ورزشی نیز پوشید. این مدل از شلوار را می توان با یک تی شرت سبک و ژاکت زیپ دار در روز های سرد ست کرد. برای تکمیل ظاهر خود نیز می توانید از کفش های ورزشی استفاده کنید. برای داشتن یک استایل مخصوص روز گرم می توانید از یک تی شرت روشن تر و یک شلوار تیره از این مدل استفاده کنید.

سویشرت به همراه یک شلوار شیک

استایل اسپرت مردانه

با توجه به روند رو به رشدی که لباس های ورزشی دارند، ترکیبی از سویشرت و شلوار های ورزشی در یک استایل اسپرت مردانه همیشه می تواند مناسب باشد. این استایل، مناسب برای موقعیت های عادی مانند گشتن در خیابان با دوستانتان است و به ظاهر شما زیبایی می بخشد. به یاد داشته باشید که برای متعادل کردن لباس هایتان با یکدیگر و هماهنگی بیشتر باید از کفش مناسب استفاده کنید. اگر هم به کفش علاقه ای ندارید می توانید از کتانی ها که طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی دارند استفاده کنید.

تی شرت و شلوار ورزشی

تی شرت و شلوار ورزشی

یک مدل مناسب دیگر برای استایل اسپرت مردانه استفاده از یک تی شرت زیبا همراه یک شلوار اسپرت است. شلوار های اسپرت در واقع بسیار خنک و راحت طراحی شده اند تا هنگام ورزش کردن احساس راحتی به شما بدهند. یکی از استایل های بسیار خوبی که می توانید استفاده کنید، این است که این شلوار ها را با یک تی شرت ساده بپوشید. این کار به شما ظاهر ساده و در عین حال هوشمندانه ای می دهد. می توانید در این مدل برای داشتن یک استایل غیر رسمی و کژوال مرتب و تمیز، شلوار و تی شرت را در کنار یک کتانی بند دار بپوشید. بهترین رنگ ها برای این مدل ترکیب رنگ های سیاه و سفید، سیاه و خاکستری و سیاه و آبی است.

ژاکت و شلوار ورزشی

ژاکت و شلوار ورزشی

برای ایجاد جذابیت بیشتر در یک استایل اسپرت مردانه می توانید از یک ژاکت و شلوار ورزشی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب لباس به این مدل باید خوب فکر کنید و بعد مدل ژاکت و شلوار ورزشی را انتخاب کنید. در این استایل یک جفت کفش ورزشی سفید ظاهر شما را بیش از پیش جذاب می کند.

هودی و شلوار اسپرت

هودی و شلوار اسپرت

شاید بتوان مناسب ترین استایل اسپرت مردانه که می توان از آن استفاده کرد را ترکیب هودی با شلوار های اسپرت دانست. در این استایل هودی نه تنها می تواند شما را در هوای سرد زمستان گرم نگه دارد، بلکه می تواند ظاهر شما را نیز بسیار شیک نشان دهد. می توانید از این استایل در روز های معمولی و کار های روزمره استفاده کنید. برای این تیپ یک شلوار مردانه باریک و یک هودی زیپ دار می تواند مناسب باشد. برای ایجاد یک استایل راحت تر و غیر رسمی نیز می توانید یک هودی بدون زیپ با شلوار گشاد انتخاب کنید.

کت جین و شلوار اسپرت

کت جین و شلوار اسپرت

برای مواقعی که قصد دارید ظاهری معمولی و در عین حال شیک داشته باشید، یک کت جین در کنار یک شلوار اسپرت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. یک ژاکت جین انتخاب کنید که رنگ آن با شلوار شما هماهنگ باشد. اگر شک دارید که نمی توانید رنگ های شلوار و ژاکت را با هم خوب هماهنگ کنید، بهتر است که همان ابتدا سراغ رنگ های تیره بروید. برای داشتن ظاهری مدرن تر نیز از شلوار های سبک و جذب استفاده کنید. کفش کتانی نیز بهترین انتخاب برای این استایل است.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد استایل اسپرت مردانه صحبت کردیم. متوجه شدیم که این استایل به خاطر راحتی و زیبایی ای که دارد هر روز محبوب تر می شود و افراد بیشتری از آن استفاده می کنند. به همین خاطر ما نیز در این مقاله مناسب ترین استایل های اسپرتی که می توانید از آن ها استفاده کنید را نام بردیم و درمورد هر کدام توضیح دادیم.