چگونه قد بلند دیده شویم

به طور معمول همه افراد تمایل به داشتن قد بلند دارند؛ اما قرار نیست همه ما ویژگی های ظاهری یکسانی داشته باشیم. ممکن است بسیاری از ما قد کوتاه یا متوسطی داشته باشیم و در عین حال علاقه مند باشیم که بلند قد به نظر برسیم. جالب است بدانید که شما می توانید با رعایت نکاتی در انتخاب نوع لباس و اکسسوری خود، تا حدی بلند تر به نظر برسید. در این مقاله قصد داریم به این سوال که چگونه قد بلند دیده شویم، پاسخ دهیم. پس اگر علاقه مند به این مبحث هستید، با ما همراه باشید.

طوری بایستید که به طور خودکار بلند تر به نظر برسید.

نکته اصلی و مهمی که نه تنها در قد، بلکه در سلامتی شما نیز تاثیر مستقیمی دارد، نحوه ایستادن شما است. متاسفانه نحوه ایستادن بسیاری از افراد اشتباه است.

صاف ایستادن و صاف نشستن از جمله نکات کلیدی و مهمی هستند که می توانند باعث شوند شما قد بلند تر به نظر برسید. هنگام راه رفتن و ایستادن، قفسه سینه خود را بالا، شانه ها را به عقب و پشت خود را صاف نگه دارید. برای تمرین می توانید در مقابل یک آینه قدی بایستید و وضعیت بدن خود را اصلاح کنید. نحوه ایستاده صحیح همچنین می تواند نشان دهنده اقتدار و اعتماد به نفس شما باشد.

شلواری با اندازه مناسب و استاندارد انتخاب کنید.

چگونه قد بلند دیده شویم

به طور کلی برای پاسخ به این مسئله که چگونه قد بلند دیده شویم، لازم است از پوشیدن لباس های بلند و گشاد خودداری کنید. برای انتخاب شلوار مناسب لازم است به سه قسمت اصلی و مهم آن توجه داشته باشید:

  • فاق
  • پهنای شلوار
  • قد شلوار

فاق بیش از حد بلند (پارچه اضافی بیش از حد) در کنار قد و پهنای زیاد شلوار باعث می شود پا های شما کوتاه تر به نظر برسد.

سعی کنید کمر شلوار خود را روی کمر قرار دهید نه باسن! البته امروزه شلوار های فاق کوتاه مد روز هستند؛ اما پوشیدن آن ها باعث می شود قد شما کوتاه تر به نظر برسد.

پیراهنی با اندازه کوتاه و استاندارد بپوشید.

پیراهنی با اندازه کوتاه و استاندارد بپوشید.

از دیگر مواردی که برای پاسخ به این سوال که چگونه قد بلند دیده شویم، باید به آن اشاره کنیم، اندازه استاندارد پیراهن است.

پیراهنی انتخاب کنید که بیش از حد بلند نباشد. در واقع می توان گفت اگر اندازه پیراهن از وسط فاق شما گذشت، از پوشیدن آن صرف نظر کنید. پیراهن بلند باعث می شود پایین تنه شما پهن و کوتاه به نظر برسد. از طرف دیگر، پیراهن‌ های کوتاه ‌تر میزان بیشتری از پا های شما را  نمایان می‌ کنند و این مسئله باعث می شود بلند تر به نظر برسید.

دو نکته در مورد کفش خود که باید بدانید.

در خصوص انتخاب نوع کفش برای اینکه چگونه قد بلند دیده شویم، لازم است دو نکته را مدنظر قرار دهید.

نکته اول:

پوشیدن کفش های بزرگ و حجیم شما را کوتاه تر نشان می دهند.

برای اینکه بلند تر به نظر برسید، به یک کفش با پنجه بلند ، باریک و نوک تیز نیاز دارید.

نکته دوم:

شما به کفشی نیاز دارید که تضاد زیادی با شلوارتان نداشته باشد.

همرنگ نگه داشتن و ست کردن شلوار و کفش، تشخیص محل ابتدا و انتهای پا را برای چشم دشوار تر می کند؛ در نتیجه باعث بلند تر به نظر رسیدن پا های شما می شود. به عنوان مثال، کفش ‌های کتانی مشکی با شلوار جین تیره انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.

اکسسوری های لازم برای افراد کوتاه قد.

اکسسوری های لازم برای افراد کوتاه قد

اکسسوری ها و جزئیات کوچک لباس شما این توانایی را دارند که ظاهر شما را افتضاح یا فوق العاده نشان دهند.

برای افراد کوتاه قد، نکته کلیدی این است که از اکسسوری و وسایل خیلی بزرگ استفاده نکنند. در ادامه به بررسی اکسسوری ها به شکل جزئی تر می پردازیم.

  • کلاه

استفاده از کلاه‌ به شما کمک می‌ کند بلند تر به نظر برسید. استفاده از کلاه راه حل جالبی برای این است که بلتد تر دیده شوید.

  • عینک

استفاده از عینک آفتابی مناسب نیز می تواند تا حدی در حل این مسئله به شما کمک کند.

  • جوراب

سعی کنید جوراب خود را با شلوارتان ست کنید. نزدیک نگه داشتن رنگ جوراب و شلوار می تواند تا حدی باعث بلند تر دیده شدن شما از لحاظ بصری شود.

  • کیف

از کیف‌ های شانه‌ ای حجیم و کیف‌ های کمری که باعث می ‌شوند در ناحیه کمر و باسن پهن ‌تر به نظر برسید، خودداری کنید. بهتر است از کیف های بند دار شانه ای ظریف استفاده کنید.

  • کروات

کراوات های باریک با خط های عمودی می توانند به شما کمک کنند که بلند تر به نظر برسید.

  • جلیقه و کمربند

جلیقه ها و کمربند ها می ‌توانند با تمرکز بر نقاط مرکزی بدن، شما را کوتاه‌ تر نشان دهند؛ بنابراین بهتر است از پوشیدن آن ها خودداری کنید. اگر همچنان علاقه مند به استفاده از کمربند هستید، آن را به شکل ظریف و هماهنگ با سایر لباس هایتان انتخاب کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به این سوال که چگونه قد بلند دیده شویم، پاسخ دهیم؛ البته تاریخ بار ها ثابت کرده است که قد ربطی به موفقیت ندارد. شما می توانید بدون توجه به قد و ظاهر خود، مشهور و موفق باشید. نکته مهم این است که اعتماد به نفس داشته باشید و لباس های خود را به دقت و درست انتخاب کنید. قد بلند یا کوتاه یک ویژگی است که هیچ ربطی به میزان شخصیت و موفقیت شما ندارد.