نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

در دنیای امروزی، عینک آفتابی به یکی از لوازم ضروری مد تبدیل شده است. همه افراد بدون استثنا عینک آفتابی را دوست دارند و می خواهند که چندین مدل از آن را داشته باشند؛ اما انتخاب یک عینک آفتابی به آن راحتی که فکر می کنید نیست. در هنگام خرید عینک باید به موارد بسیار زیادی دقت کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

همچنین نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس مردانه نیز پیچیدگی هایی دارد که باید به آن دقت کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد عینک آفتابی صحبت کرده ایم.

مدل های عینک آفتابی

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

  • عینک آفتابی هوانوردی

این مدل در ابتدا برای خلبانان طراحی شده بود؛ اما اکنون جزء پر طرفدار ترین عینک آفتابی ها شناخته می شود. این مدل قاب های براق با آستر ساده دارد. این عینک برای سبک کلاسیک به شدت پیشنهاد می شود.

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

  • مدل Wayfarer

این عینک پرسول برای صورت های گرد، بیضی یا مستطیل مناسب است. هنگامی که آن را روی صورت خود می گذارید، زیبا به نظر خواهید رسید.

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

  • عینک آفتابی رترو

این مدل عینک عدسی جعبه مانند و قاب و بازو های ضخیمی دارد. این عینک برای صورت هایی که فرم مستطیلی دارند بسیار مناسب است.

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

  • عینک آفتابی browline

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس در این مدل عینک بسیار راحت است. این عینک فریم ضخیمی در بالای لنز خود دارد و پایین آن باریک طراحی شده است. این مدل عینک برای صورت های بیضی مناسب است.

نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس

  • عینک آفتابی Club master

این عینک مانند دیگر گزینه های این لیست بسیار شیک است و به راحتی تمام توجه ها را به خود جلب می کند. این عینک از پلاستیک ساخته شده است و به همین دلیل قاب بالایی آن ظاهر جذابی دارد. این عینک برای صورت های بیضی، مستطیلی و گرد مناسب است.

 عینک آفتابی Club master

راه های ست کردن عینک آفتابی با لباس

اولین و مهم ترین چیزی که در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس وجود دارد، این است که فرم صورت شما چه شکلی است. مدل های بسیار زیادی از عینک وجود دارند که انتخاب یکی از آن ها بدون فکر کردن کار اشتباهی است. به جای اینکه همه مدل ها را امتحان کنید، می توانید با در نظر گرفتن فرم صورت خود به سرعت مدل مناسب صورت خود را انتخاب کنید. ما در این جا به طور کامل در مورد فرم های صورت و عینک های مناسب آن ها صحبت کرده ایم.

راه های ست کردن عینک آفتابی با لباس

  1. تعیین رنگ پوست

اولین کاری که باید در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس به آن دقت کنید، رنگ پوست شما است که می تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. با فهمیدن رنگ پوست به راحتی می توانید عینک مناسب را انتخاب کنید. پوست های گرم ته رنگ سبز یا زرد دارند. اگر پوست زیتونی دارید نیز در دسته پوست های با رنگ گرم قرار می گیرید. راه دیگر برای تشخیص نوع پوست، رگ های بدن است. اگر رگ های شما سبز رنگ دیده می شوند، پوستی گرم دارید. اگر هم آبی به نظر رسیدند، رنگ پوست شما سرد خواهد بود. بهترین انتخاب برای پوست های گرم، لباس ها و عینک های کم رنگ هستند. برای پوست های سرد نیز بهترین انتخاب رنگ های پر رنگ است.

تعیین رنگ پوست

  1. تعادل در رنگ لباس و عینک

نکته بعدی ای که باید در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس به آن اشاره کرد، این است که می خواهید از چه رنگی استفاده کنید. به طور کلی ما سه رنگ اصلی برای شروع داریم که این رنگ ها شامل رنگ های قرمز، زرد و آبی هستند. از این رنگ ها بقیه رنگ ها به وجود می آیند که می توانند مکمل یا متضاد رنگ های بالا باشند؛ به همین دلیل برای ست کردن لباس و عینک خود باید به نکات زیر دقت کنید:

  • از رنگ های مشابه استفاده کنید که در لباس شما استفاده شده باشد. برای مثال اگر لباسی با رنگ خردلی دارید، می توانید از عینک زرد استفاده کنید. اگر جزء دسته افرادی هستید که یک دست لباس می پوشید، سعی کنید به دنبال عینکی باشید که فریم آن با رنگ لباستان یکی، یا حداقل هماهنگ باشد.
  • نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس بدین گونه است که می توان از رنگ های مکمل نیز استفاده کرد؛ یعنی برای این کار باید از رنگ های مخالف استفاده کنید. برای مثال اگر از رنگ قرمز در لباس خود استفاده کرده اید، یک عینک با فریم آبی رنگ می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • نکته بعدی که وجود دارد، این است که لوازم جانبی خود مانند دستبند یا ساعت خود را نیز باید با عینک و لباس خود هماهنگ کنید. شاید بی اهیمت به نظر بیاید؛ ولی همین جزئیات است که باعث زیبایی می شود.
  1. ست کردن عینک با پیراهن های یقه نوک تیز

برای ست کردن عینک آفتابی مردانه آن را با یک پیراهن یقه نوک تیز ست کنید. یکی از بهترین مدل های عینک آفتابی برای ست کردن با پیراهن نوک تیز، عینک های هوانوردی هستند.

  1. تا حد امکان لوازم جانبی را کم کنید

یک نکته دیگر که در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس وجود دارد این است که تا حد امکان از لوازم جانبی استفاده نکنید. اگر دوست دارید استایلی داشته باشید که بر مبنای عینک چیده شده است، باید جزئیات را به حداقل برسانید تا عینک بیشتر به چشم بیاید. از بهترین ست ها، استفاده از یک تی شرت گشاد، گردن بند ظریف و موهای حالت داده شده است. با این کار می توانید عینک آفتابی خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

 

جمع بندی

در این مقاله درمورد نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس صحبت کردیم. در ابتدا در مورد مناسب ترین مدل های عینک توضیح دادیم و برخی از بهترین مدل های موجود را نام بردیم. بعد از آن نیز نحوه ست کردن عینک بر اساس فرم صورت را نشان دادیم تا بتوانید مناسب ترین عینک را برای خود انتخاب کنید.