رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

رنگ ها یکی از مهم ترین عوامل موجود در زیبایی لباس هستند؛ به همین دلیل است که لباس ها در مدل های مختلف با رنگ های مختلف موجود هستند. طبق علم روانشناسی، رنگ ها حتی می توانند بر روان ما تاثیر بگذارند و افکار ما را در مورد چیز های مختلف تغییر دهند. جالب است بدانید که رنگ ها حتی می توانند کاری کنند که لباس شما گران تر نشان داده شود. ما در این مقاله در مورد رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد صحبت کرده ایم و در مورد آن ها توضیح داده ایم.

  1. رنگ های خنثی مانند رنگ بژ

رنگ های بژ همیشه به عنوان یک منبع الهام برای خیلی از لباس های شیک در سراسر جهان بوده اند. رنگ بژ در لباس هایی مانند لباس های پشمی، ترمه، کتان، ابریشم و از این دست لباس ها قرار می گیرد و می تواند لباس شما را گران قیمت و شیک نشان دهد. این رنگ در تمام فصول سال، استایل شما را زیبا و مد روز می کند. برای اینکه بدانید چه رنگ هایی لباستان را گران تر نشان می دهد، خوب است بدانید که رنگ بژ درست است که زیبا است؛ اما شاید در فصل پاییز آن کارایی سابق را نداشته باشد؛ زیرا استفاده از رنگ بژ در پاییز نتیجه جالبی ندارد.

  1. رنگ خاکی

رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

تقریبا تمامی رنگ های خنثی، رنگ های زمینی هستند و ست کردن رنگ های خنثی بسیار راحت است. بسیاری از رنگ های خنثی رنگ هایی مانند قهوه ای و سبز را که رنگ های زمین هستند شامل می شوند. این رنگ ها به خصوص رنگ خاکی می توانند لباس شما را گران تر و زیبا تر نشان دهند؛ البته رنگ های زمینی و خنثی می توانند شامل رنگ های اشباع تری مانند قهوای روشن، نارنجی، قرمز، زرد، بنفش و شرابی شوند.

  1. رنگ های پاستلی

رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

در بین رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهند، رنگ های پاستلی نیز قرار دارند. رنگ های پاستلی معمولا لباس ها را بسیار ظریف و شیک نشان می دهند و با هر نوع رنگ پوست و مدل مو مناسب و سازگار هستند. تقریبا تمامی کسانی که در صنعت مد فعالیت می کنند، در هنگام شروع فصل بهار لباس هایی با رنگ پاستل را طراحی می کنند؛ زیرا رنگ پاستلی حس تابستان را به انسان منتقل می کند..

شاید بسیاری از افراد ندانند که رنگ پاستلی چیست. رنگ پاستلی در واقع به رنگ هایی گفته می شود که آرام بخش، تقریبا خنثی و غیر اشباع هستند. برای اینکه بدانید چه رنگ هایی لباستان را گران تر نشان می دهد، خوب است بدانید که رنگ هایی مانند صورتی روشن، آبی روشن ، سبز روشن، رنگ اسطوخودس، رنگ کرمی و خاکستری روشن در دسته رنگ های پاستلی قرار می گیرند و می توانند لباس شما را گران تر و زیبا تر نشان دهند.

  1. ترکیب سیاه و سفید

رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

بسیاری از افراد دوست ندارند که تماما از رنگ های روشن یا تماما از رنگ های تیره استفاده کنند و در عین حال دوست دارند لباس های زیبا داشته باشند. به این دست از افراد می توان لباس هایی که از ترکیب رنگ سیاه و سفید طراحی شده اند را پیشنهاد کرد. برای رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهند، ترکیب سیاه و سفید یک ترکیب ایده آل است. این ترکیب فوق العاده یک استایل مینیمال به حساب می آید، هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

  1. کاملا سفید

رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد

رنگ سفید دقیقا در نقطه مقابل رنگ سیاه قرار می گیرد و می توانید آن را با تمامی رنگ های موجود در کمد لباستان ترکیب کنید. علاوه بر این، یکی از استایل های فوق العاده ای که می توانید داشته باشید، استفاده از پوشش یک دست سفید است.

در بین رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد، می توانید از رنگ سفید با رنگ های گرم استفاده کنید و آن ها را با سفید سرد ترکیب کنید.

  1. کاملا مشکی

کاملا مشکی

مشکی رنگی مرموز و شیک است که همیشه زیبا به نظر می رسد. رنگ مشکی نشان دهنده قدرت و جدیت و اقتدار است. رنگ مشکی را می توان رنگی رسمی و شیک و اصیل دانست؛ به همین دلیل است که می توانید از رنگ مشکی در لباس های خود استفاده کنید و لباسی زیبا داشته باشید.

  1. ترکیبی از رنگ های مشکی، بژ، قهوه ای، خاکستری، سفید و رنگ های پاستلی

برای اینکه بدانید چه رنگ هایی لباستان را گران تر نشان می دهد، می توانید از ترکیب رنگ های بالا استفاده کنید. رنگ هایی که در این مقاله نام بردیم همگی در زیبا نشان دادن لباس شما موفق عمل می کنند. شما می توانید با ترکیب این رنگ ها ، سبک خاص خودتان را به وجود بیاورید و لباس های خودتان را زیبا تر نشان دهید.

  1. زرد کم رنگ

زرد رنگ شادی است. رنگ زرد در استایل شما شبیه به نور ملایم خورشید است و می تواند لباس های شما را زیبا تر نشان دهد. این رنگ به اندازه کافی خنثی است که بتواند به عنوان یک رنگ تک در لباس شما مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما از آن می توانید به عنوان یک رنگ مکمل نیز استفاده کنید.

  1. سبز نعنایی

رنگ سبز نعنایی در مفهوم رنگ ها به عنوان رنگ تابستانی، غنی و شادی آور شناخته می شود. صرف نظر از تابستانی بودن آن، می توان این رنگ را تمامی فصول نیز پوشید؛ زیرا به پوست شما طراوت می دهد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد. با استفاده از این رنگ و ترکیب آن با رنگ های دیگر می توانید سبک های زیبایی را ایجاد کنید و از زیبایی لباس های خود لذت ببرید.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد رنگ هایی که لباستان را گران تر نشان می دهد صبحت کردیم. متوجه شدیم که معمولا رنگ هایی مانند رنگ های روشن، مشکی، پاستلی، بژ، خاکی و از این دست رنگ ها می توانند لباس های شما را زیبا تر نشان دهند.