شلوار کتان مردانه

شلوار کتان مردانه یکی از قدیمی ترین اجزای لباس مردانه است که طرفداران بسیاری دارد.بهترین شلوار کتان مردانه در مدل های متنوعی تولید می شود و رنگ بندی گسترده ای دارد در نتیجه اگر اهل مد و استایل هستید خرید یک شلوار کتان مردانه می تواند کمد لباس شما را جذاب تر کند.
اگر همچنان برای خرید شلوار کتان مردد هستید و به دنبال فاکتورهایی برای خرید بهترین شلوار کتان مردانه هستید ما به شما مطالعه ادامه ی این مطلب را توصیه می کنیم. برای خرید بهترین شلوار کتان مردانه بد نیست نکاتی را بدانید و رعایت کنید.

ضخامت شلوار کتان مردانه

برای انتخاب بهترین شلوار کتان مردانه باید ضخامت آن را در نظر داشته باشید. اگر برای فصل بهار و تابستان قصد خرید شلوار کتان مردانه را دارید بهتر است از میان کتان های نازک و لطیف یک شلوار انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید این شلوار را در فصل سرد بپوشید پیشنهاد ما به شما انتخاب کتان های ضخیم تر و سنگین تر است. البته بد نیست بدانید کتان های نازک راحت تر و سریعتر از کتان های ضخیم چروک می شوند.

شلوار کتان

مدل شلوار کتان مردانه

درست است که گفتیم شلوار کتان مردانه یکی از قدیمی ترین اجزای لباس مردانه است، اما صنعت مد هرگز آن را فراموش نکرده و همچنان مدل های متنوع شلوار کتان را در بازار می بینیم. برای انتخاب بهترین شلوار کتان مردانه باید در هنگام خرید به مدل آن دقت کنید.
شلوارهای کتانی که به صورت راسته و ساده است از آنها به عنوان "شلوار کتان کلاسیک" نیز یاد می شود.این شلوارها مناسب آقایان میانسال و یا مردان جوانی است که بیشتر وقت خود را در محیط های رسمی و نیمه رسمی می گذرانند. این سبک از شلوارهای کتان به راحتی با پیراهن و تی شرت ست می شوند.
اگر از طرفداران مد و به دنبال خرید یک شلوار کتان شیک و به روز هستید پیشنهاد ما استفاده مدل های تنگ شلوار کتان مردانه است. در واقع یکی از بهترین شلوارهای کتان ، شلوارهای تنگی هستند که در چند سال اخیر مد شده اند. این شلوارها را می توانید با پیراهن، جلیقه و کت های اسپرت بپوشید و یک استایل شیک برای خود بسازید.
یک مدل دیگر شلوار کتان مردانه که در یک سال اخیر بسیار مورد توجه نوجوانان و جوانان بوده است، شلوار کتان با کش در قسمت دم پا و جیب های بزرگ روی شلوار است. اگر مایلید یک استایل مد روز نوجوانانه داشته باشید، می توانید این مدل شلوار کتان را با تی شرت های بلند بپوشید.

شلوار کتان مردانه طوسی

رنگ شلوار کتان مردانه

برای انتخاب بهترین شلوار کتان مردانه باید نگاهی به رنگ هایی که بیشتر در استایل خود مورد استفاده قرار می دهید، بیندازید. شلوار کتان رنگ های شاد و متنوعی دارد و شما می توانید با یک انتخاب مناسب یک تغییر اساسی در استایل و مدل شلوار خود ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر طرفدار رنگ های تیره هستید رنگ های سبز لجنی، جگری و سورمه ای انتخاب های مناسبی هستند. برای انتخاب رنگ شلوارخودتان را محدود نکنید، اما توجه داشته باشید که رنگ های خنثی مانند، مشکی، طوسی، خاکستری و سورمه ای را خیلی راحت می توان در همه محیط ها پوشید. از بین همه این رنگ ها رنگ طوسی بهترین گزینه است، چون با همه پوست ها و استایل ها سازگاری دارد.
برخلاف دیگر شلوارها، قد شلوار کتان نباید بیش از حد بلند باشد چرا که ممکن است زیبایی ظاهری آن را از بین ببرد اما بهتر است مطمئن شوید که شلوارتان بیش از حد هم کوتاه نباشد چون حالت کلاسیک خود را از دست می دهد.

رنگ بندی شلوار کتان

استایل های مختلف با شلوار کتان مردانه

برای داشتن بهترین شلوار کتان مردانه که یکی از اصلی ترین اجزای لباس مردانه است، نیاز نیست خرید های متعدد انجام دهید فقط کافیست اندکی خوش سلیقه باشید تا بتوانید ترکیب خوبی در استایل خود ایجاد کنید. اگر می خواهید یک استایل ساده و شیک داشته باشید، می توانید یک پیراهن ساده سفید با یک شلوار کتان کرم رنگ به همراه یک کفش نیمه رسمی مردانه بپوشید.
این استایل گزینه مناسبی برای حضور در جمع دوستانه، خرید و فضاهای غیر رسمی است. اگر مایلید با شلوار کتان خود یک استایل آوانگارد طراحی کنید، بهتر است از یک پیراهن یا شلوار کتان طراحدار استفاده کنید. ترکیب کردن طرح های چهارخانه با شلوار کتان بسیار شیک و جذاب خواهد بود.
یکی از مزیت های خرید شلوار کتان بین شلوار های مردانه قابلیت استفاده آن به همراه جلیقه و کت در مراسم رسمی است. شما می توانید با انتخاب یک مدل و رنگ مناسب در استایل کت و شلوار خود از شلوار کتان استفاده کنید و همواره شیک باشید.

استایل های مختلف با شلوار کتان

شلوار کتان مردانه را با چه کفشی بپوشیم؟

یکی دیگر از مزایای خرید شلوار کتان این است که می توانید آن را با توجه به مد با کفش های مختلف ست کنید. اگر شلوار شما راسته و کلاسیک است می توانید آن را با کفش های مردانه ساده و کلاسیک بپوشید، اگر تنگ است می توانید با آن کفش های رو باز کالج یا آکسفورد بپوشید. علاوه بر این پوشیدن شلوار کتان با انواع کتانی های ورزشی چندان غیر متعارف نیست.

نگهداری شلوار کتان

پس از خرید شلوار کتان باید در نگهداری آن دقت لازم را به عمل آورید. چرا که حتی شلوارهای با کیفیت اگر به درستی از آن ‌ها استفاده و نگهداری نشود به زودی پوسیده شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

در هنگام شست و شوی شلوار کتان آن را پشت و رو کنید و برای اولین بار آن را به تنهایی بشویید تا رنگ آن حفظ شود.

 پس از شستن لباس برای خشک شدن آن شلوار را در معرض نور شدید آفتاب قرار ندهید زیرا این کار به مرور باعث پوسیده شدن بافت و پریدن رنگ آن می‌شود.