عینک های بهاری

معمولا با آمدن فصل بهار همان عینک آفتابی که در زمستان استفاده می کردیم را برای استایل بهاری خود در نظر می گیریم؛ اما، اگر به دنبال یک یا دو عینک آفتابی جدید بهاره هستید، روی مقاله درستی کلیک کرده‌اید. در این مقاله، ما به عینک‌هایی توجه می‌کنیم که افراد مشهوری مانند Kaia Gerber و Lizzo از آن ‌ها استفاده می‌کنند. از قاب‌های آویاتور با فریم سلولزی (در مقایسه با قاب‌های فلزی) گرفته تا قاب‌های مستطیلی. ما بهترین مدل های عینک آفتابی بهاری را در این مقاله معرفی کرده ایم.

می‌توان گفت این بهار، اولین بهار خوش آب و هوا پس از سال‌هاست. و همه ما در قرنطینه هستیم! اما، مگر می‌شود در طبیعت زمان نگذراند؟ یا به پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری علاقه علاقه نداشت؟ این بدان معناست که باید عینک‌های آفتابی خود را برای یک سال دیگر بیرون بیاورید. در عینک های بهاری جدید از رنگ‌های پررنگ‌تر و حتی طراحی‌های جسورانه ‌تر استفاده می‌شود. تا جایی که ما از برخی از فریم‌های قدیمی خود کمی خجالت می‌کشیم. با این اوصاف به نظر می‌رسد که خرید عینک های بهاری جدید ایده بدی. اگر فروشنده عینک آفتابی هستید، با نزدیک شدن به بهار و گرم‌تر شدن هوا، به زودی شاهد افزایش تعداد فروش عینک‌های آفتابی خواهید بود. افراد بیشتری در هفته‌ها و ماه‌های آینده به دلیل هوای گرم‌تر از عینک آفتابی استفاده خواهند کرد. آن‌ها زمان بیشتری را در خارج از منزل می‌گذرانند، جایی که هوا آفتابی ‌تر است.

در اینجا پنج مورد از بهترین عینک های بهاری ترند را می‌بینیم:

  • عینک آویاتور، برای جذابیتی بی‌نظیر.

عینک های بهاری

این عینک بهاری را نخستین بار شرکت کانادایی Bausch & Lomb در سال 1936 با هدف محافظت از چشم خلبانان اختراع کرد. اما، این عینک ها فریم های فلزی بسیار نازک و پل های دو یا سه تایی دارند و در حال حاضر جزء ترند ترین عینک های بهاری آفتابی ای هستند که می‌توانید بخرید.

مردم به ویژه آویاتورهای برند بریتانیایی Cubitts را دوست دارند. آن‌هایی که به نام خیابان کولیر در لندن نام‌گذاری شده‌اند، برای افزایش طول بینی‌های کوتاه طراحی شده‌اند. آویاتورهای تقلیدی چرمی برند اسکار دین، از قاب‌های معمولی قوی‌تر هستند. این آویاتورها الهام‌گرفته از عینک‌های دوکانونی ایتالیایی دهه 60 با خطوط ظریف هستند. در زمینه عینک های بهاری کلاسیک، به Ray-Ban نگاه کنید. فریم‌های تا حدی مربعی Ray-Ban بسیار خاص هستند.

 

  • عینک‌های دی-فریم، برای ظاهری کلاسیک و پیچیده.

عینک های بهاری

عینک های بهاری آفتابی دی-فریم (قاب به شکل حرف D انگلیسی) زمان و مکان نمی‌شناسند. هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که این سبک از کجا منشأ گرفته است. اما صدها تولید کننده در طول سال‌ها روی آن تمرکز کرده‌اند. یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان این فریم ها برند Ray-Ban است. اما ما آن قاب‌های کلاسیک Ray-Ban را پیشنهاد نمی‌کنیم. ما چند گزینه کمی بهتر پیدا کرده‌ایم. طبق گفته مجله ایتالیایی ایندیپندنت، این قاب ‌های جدید با نام جیانکارلوس، توسط لاپو الکان، نوه، جیانی آنیلی طراحی شده است. همچنین قاب‌های Monc's Príncipe به رنگ آبی مرمری بیشتر مورد توجه ما هستند. یا اگر به ‌دنبال عینکی قدیمی‌تر هستید، Carril از برند اسکار دین در رنگ‌های قهوه‌ای و یا به رنگ بطری سبز قدیمی چطور است؟

 

  • فریم‌های ابرویی، برای یک استایل جمع و جور تر.

فریم‌های ابرویی، برای یک استایل جمع و جور تر

امروزه برای هر فرد، طرحی مناسب وجود دارد. فریم‌های ابرویی را به ‌عنوان قاب‌هایی در نظر بگیرید که اساتید دانشگاه با سبیل‌های نازک و یک کت و شلوار فاستونی می‌پوشند. آن‌ها یادآور نوستالژی دهه 1950 هستند، این عینک‌ها فراتر از زمان هستند و قابل قیاس با فریم‌های دیگر نیستند. برای استفاده از عینک های بهاری، این فریم پیشنهاد می‌شود.

برند Clubmaster Classics با قاب‌های مشکی صیقلی و لنزهای سبز ، معروفیتی دارد که اکثر برند‌ها فقط می‌توانستند خواب آن را ببینند. برند Cutler & Gross با حالتی خمیده و طرحی شبیه یک لاک‌پشت تیره، سبکی سرگرم‌کننده دارد.

  • قاب گرد، برای ظاهری ظریف و در عین حال شیک.

قاب گرد، برای ظاهری ظریف و در عین حال شیک

یک نکته بانمک درمورد عینک های بهاری گرد وجود دارد. اما منظور ما را اشتباه نگیرید؛ بانمک بودن ایرادی ندارد. این سبک نشان می‌دهد که شما به استایل خود اطمینان دارید. و یک جفت فریم را پیدا کرده‌اید که واقعاً برای شما مناسب است. اما آنچه را که در مورد عینک آفتابی و فرم صورت به شما گفتیم به خاطر بسپارید. اگر صورت گرد دارید هرگز سراغ فریم گرد نروید.

در عوض، اگر چانه بزرگی دارید و خط فک شما مشخص است، فریم‌های Cubitts Herbrand را امتحان کنید. آن‌ها با طراحی ظریف، استایل کلاسیک خود را با عینک آفتابی Monc's Monti و یک رنگ سبز چشم نواز به اشتراک می‌گذارند. یا اگر واقعاً به دنبال ظاهری سبک وزن هستید، عینک آفتابی طلایی Vicuna را از برند The Bespoke Dudes امتحان کنید.

  • عینک آفتابی تاشو، برای مسافرت.

عینک آفتابی تاشو

تاشو بودن عینک یک ویژگی است نه یک سبک. برخی از بهترین فریم‌هایی که تا کنون ابداع شده‌اند، قابلیت تاشو دارند. کافی است به طرح‌های تاشو Wayfarers از برند Ray-Ban یا طرح‌های خاص «Steven McQueen» نگاه کنید. البته، ما توصیه می‌کنیم خارج از چارچوب فکر کنید، همچنان به Ray-Ban پایبند باشید. اما یک جفت از فریم‌های هنجارشکن و جذاب آن‌ها را انتخاب کنید. عینک‌های آفتابی تاشو قهوه‌ای و گرد بهترین عینک های بهاری هستند.

در هر صورت، با گرم شدن فصل، مطمئن شوید که عینک آفتابی مناسبی دارید تا آخرین ترند عینک آفتابی سال را به نمایش بگذارد. چرا که وقتی می‌نشینید و به کمد لباس ‌های بهاری و تابستانی خود خیره می‌شوید، یک اکسسوری که نمی‌توان از آن غافل شد همان عینک آفتابی است. فرقی نمی‌کند که به کدام سبک پایبند هستید. بدون شک عینک آفتابی برای استفاده در ماه‌های گرم ساخته شده است. البته، محافظت در برابر خورشید هدف اصلی است. اما، راستش را بخواهید، بدون توجه به عینک های بهاری و تابستانی هیچ لباسی کامل نیست.

 در نهایت لازم به ذکر است که اگر اهل دنیای مد و فشن نیستید. و ترجیح می‌دهید از یک عینک آفتابی با کیفیت خوب برای همیشه استفاده کنید، هیچ مشکلی ندارد. استفاده از عینک آفتابی حتی اگر طبق مد روز نباشد، برای چشمان شما لازم است!