ست کردن شلوار جین با بوت

یکی از لباس هایی که پایه ثابت فصل های سرد سال می باشد، شلوار جین است. هنگامی که هوا رو به سردی می رود، ست کردن شلوار جین با یک جفت بوت زیبا می تواند زیبایی منحصر به فردی را به استایل شما هدیه دهد. توجه داشته باشید که یک اشتباه کوچک در نحوه ست کردن شلوار جین با بوت، ممکن است ظاهری خنده دار و زشت برای شما رقم بزند و مابقی آیتم های لباستان را از چشم بیندازد. اگر نمی دانید این دو آیتم مهم زمستانی را چگونه باید با یکدیگر استفاده کنید، نا امید نشوید و ادامه مطلب را دنبال کنید. در ادامه مطلب چند راهکار مختلف جهت ست کردن شلوار جین با بوت، به شما ارائه خواهیم داد تا در روز های سرد سال به روز و خوش استایل باشید.

 

  1. برقراری تعادل میان بوت و شلوار جین

ست کردن شلوار جین با بوت

اصل اولی که در ست کردن شلوار جین با بوت باید رعایت کنید، برقراری تعادل میان بوت و شلوار می باشد. برای این کار لازم است به موارد زیر توجه کنید.

  • انتخاب یک جفت بوت چلسی به همراه شلوار جین بلند و گشاد انتخابی غلط است.
  • انتخاب یک جفت بوت بلند به همراه یک شلوار جین بلند نیز غلط است.
  • همچنین شلوار جین بسیار کوتاه و بوت بسیار کوتاه نیز با یکدیگر سازگار نخواهند بود.

به طور کلی شلوار جین شما نباید بر روی بوت زمستانی تان و یا داخل آن قرار گیرد. همچنین نباید آن قدر کوتاه باشد و قسمت زیادی از ساق پاهایتان را به نمایش بگذارد. بهترین انتخاب برای ست کردن شلوار جین با بوت، تهیه یک جین، با سایز متناسب است که کمی بالا تر از بوت هایتان قرار گیرد. (البته این قانون برای بوت های بسیار بلند کاربردی ندارد و منظور بوت های نسبتا کوتاه است)

 

  1. انتخاب رنگ‌ مناسب برای بوت و شلوار جین

انتخاب رنگ‌ مناسب برای بوت و شلوار جین

جهت بررسی نحوه ست کردن شلوار جین با بوت، لازم است بدانید که امروزه تنوع بسیار زیادی در بوت و شلوار جین ها وجود دارد. با در دسترس بودن رنگ های متفاوت، مشکل انتخاب رنگ حل شده است. به عنوان یک قاعده کلی باید از رنگ های یکسان خودداری کنید. (مگر اینکه بوت و شلوار جین، هر دو مشکی باشند) همچنین باید ذکر کرد، دو رنگی که تفاوت بسیار زیادی در میان شان وجود دارد نیز مناسب نیستند.

در ادامه بررسی نحوه ست کردن شلوار جین با بوت، باید ذکر کرد که اغلب شلوار جین های تیره با اکثر بوت ها زیبا خواهند شد. اگر در انتخاب رنگ گیج شدید، می توانید یکی از آیتم ها را با رنگ خنثی انتخاب کنید و دیگری را به هر رنگی که دوست دارید. در این صورت دوگانگی میان بوت و شلوار پیش نخواهد آمد. همچنین لازم است بدانید که یک قانون کلی در رابطه با تناژ رنگ بوت و شلوار جین وجود دارد: هرچه تناژ شلوار جین روشن تر باشد، رنگ بوت نیز باید روشن تر گردد.

 

  1. آیا شلوار جین باید داخل بوت ها فرو برود یا خیر

آیا شلوار جین باید داخل بوت ها فرو برود یا خیر

این سوالی است که در سال های اخیر به شدت پرسیده می شود، و پاسخ به این سوال، صد در صد خیر است. در زمان های قدیم فرو کردن شلوار جین، داخل بوت مرسوم بود و همه به دنبال جین های تنگ می گشتند تا در داخل بوت های شان فرو رود، اما امروزه بهتر است شلوار جین خود را طوری انتخاب کنید که کمی از ساق بوت هایتان بالا تر باشد و داخل آن فرو نرود. فقط هنگامی که سرباز هستید، می توانید فرو کردن شلوار جین داخل بوت ها را اتفاقی جذاب بدانید.

چند راه مختلف جهت ست کردن شلوار جین با بوت

  1. استایل مشکی

ست کردن شلوار جین با بوت

اگر قصد پذیرفتن هیچ ریسکی را ندارید و می خواهید ظاهری ساده، جذاب و مرموز داشته باشید، در این صورت استفاده از بوت های مشکی چرم و جین مشکی می تواند شما را به مراد دلتان برساند. رنگ مشکی هیچ گاه قدیمی نمی شود و یکی از ساده ترین راه های ست کردن شلوار جین با بوت است. اگر به دنبال زیبایی بیش تر هستید می توانید یک کت چرم زیبا را نیز به استایل تان اضافه کنید و ظاهری جذاب برای خود بسازید.

از آن گذشته، داشتن یک بوت مشکی رنگ بسیار کمک کننده است. در شرایطی که احساس گیجی می کنید، رنگ مشکی به کمک شما خواهد آمد و تقریبا با همه چیز ست می شود. همچنین استایل بسیار مرموزی را به شما ارائه خواهد داد.

 

  1. ست کردن شلوار جین با بوت در محل کار

ست کردن شلوار جین با بوت

پوشیدن لباس های فرم گشاد و زشت خیلی وقت است که در محل های مختلف کار برچیده شده است، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که لباس های محل کارتان را خودتان انتخاب می کنید، استفاده از یک بوت چلسی کوتاه و شلوار جین تیره می تواند ظاهری رسمی و در عین حال زیبا به شما ببخشد. برای ست کردن شلوار جین با بوت در محل کارتان، باید بدانید که هر چه شلوار جین خود را تیره تر انتخاب کنید، کاری هوشمندانه تر انجام داده اید و استایلی جذاب تر ساخته اید.

 

  1. استفاده از شلوار جین سفید

ست کردن شلوار جین با بوت

درست است که استفاده از شلوار جین سفید در میان اغلب مردم مرسوم نیست و آن را تنها برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مناسب می دانند، اما اگر به درستی با بوت های تان استایل شوند، می توانند ظاهری جذاب و مدرن به شما هدیه دهند. جهت ست کردن شلوار جین با بوت، شلوار جین سفید و بوت مشکی یا تیره بسیار عالی خواهد بود.

 این ترکیب، تنها مدلی است که موجب کنتراست (اختلاف یا تضاد) بی نظیری در استایل شما خواهد شد. شلوار جین سفید، تنها موردی است که از قوانین بالا پیروی نمی کند و در عین حال ظاهر و استایلی شیک را به شما ارائه خواهد داد.