اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

همانطور که می دانید ولنتاین که روز عشق نامگذاری شده است، روزی خاص است و در آن افراد بسیاری به یکدیگر هدیه می‌دهند. جدای از نوع هدیه که باید به درستی برای این روز انتخاب شود، لازم است از اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین نیز اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید هدیه ولنتاین خود را به نحو احسن به فرد مورد علاقه خود کادو دهید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ایده ‌هایی را در رابطه با اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین به شما معرفی کنیم.

 

  • کیف ‌های کادویی ولنتاین

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

استفاده از کیف ‌های کادویی ولنتاین یکی از ساده‌ ترین و مرسوم ‌ترین مواردی است که برای اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین به ویژه لباس به شما پیشنهاد می‌کنیم. می توانید از یک پاپیون ساده قرمز نیز برای زیبایی بیشتر آن استفاده کنید. فراموش نکنید که کیف‌ های ولنتاین اغلب قرمز رنگ هستند و طرح های قلبی شکل دارند.

 

  • جعبه شکلات ولنتاین

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

همانطور که می‌دانید یکی از ایده‌ های رایج اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین استفاده از جعبه ‌های شکلات است. این روز ها جعبه‌ های شکلات در اندازه ‌ها و مدل‌ های مختلفی یافت می شوند. از مدل‌ های قلبی تا مستطیلی و انواع آن ‎ها موجود است. حتی لازم نیست شما شکلات را جداگانه خریداری کنید. بسیاری از این جعبه‌ ها با شکلات و وسایل تزیینی دیزاین شده اند و شما‌ می توانید آن ها را به صورت آماده بخرید.

 

  • کرافت ساده با روبان کنفی

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

مورد بعدی ای که می‌ توانیم به شما پیشنهاد دهیم، استفاده از جعبه کرافت ساده با روبان کنفی است. به طور کلی جعبه ‌های کرافت یکی از ایده ‌های عالی برای افرادی است که به دنبال تزیینات ساده ‌تر هستند. تنها کافی است این جعبه‌ ها را که در اشکال مختلف یافت می ‌شوند با چند روبان ساده تزیین کنید. برای ولنتاین استفاده از یک روبان کنفی قرمز رنگ، ایده‌ال است.

 

  • جعبه ‌های سفارشی ولنتاین

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

استفاده از جعبه ‌های سفارشی ولنتاین نیز می ‌تواند بهترین ایده برای بسته بندی لباس به ویژه شلوار و پیراهن باشد. این جعبه ‌ها معمولاً به شکل قلب و به رنگ قرمز طراحی می شوند. این جعبه ‌ها نیز می‌ توانند، در مغازه‌ ها و انواع فروشگاه‌ های هدیه فروشی یافت شوند. توصیه ما به شما این است که در داخل جعبه نیز از چندین شکلات قلبی و یا دیگر موارد تزیینی غیر خوراکی استفاده کنید.

 

  • استفاده از شیشه‌ های فانتزی

استفاده از شیشه‌ های فانتزی

اگر برای ولنتاین به دنبال ایده ‌ای خاص و کمتر دیده شده هستید، استفاده از شیشه‌ های فانتزی نیز عالی است. این شیشه ‌ها اغلب در سایز های کوچک هستند و برای کوکی و شکلات و به صورت کلی خوراکی ‌ها مناسب ‌تر اند. پس از انتخاب سایز شیشه مناسب، شما می ‌توانید آن را با روبان و یا هر وسیله تزیینی دیگری که خودتان ترجیح می ‌دهید، تزیین کنید.

 

  • استفاده از گونی کنفی

استفاده از گونی کنفی

استفاده از گونی‌ های کنفی نیز می‌ تواند بهترین انتخاب برای اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین باشد. این گونی‌ ها طرح های قلبی شکل دارند و با یک رمان ساده بسته می شوند. استفاده از گونی ها بیشتر برای بسته ‌بندی زیورآلات و یا دیگر هدایای ظریف و کوچک توصیه می شود.

 

  • بسته بندی هدیه ولنتاین با روبان ‌های خاص

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

روبان اگرچه یکی از اقلام تزییناتی است؛ اما می ‌تواند برای زیبا تر کردن کل هدیه شما نیز به کار گرفته شود. گاهی یک کاغذ کادو ساده نیز با استفاده از روبان رنگ و لعابی خاص می‌ گیرد. در هر صورت پیشنهاد ما به شما این است که برای استفاده از روبان، از یک کاغذ کادوی ساده و یا سفید با یک طرح خلوت استفاده کنید و روی آن را با روبان قرمز رنگ تزیین کنید. برای ایده گرفتن نیز می توانید ساخت گل‌ های روبانی را بیاموزید.

 

  • خلاقیت خودتان را به کار بگیرید!

 

از جمله راه ‌حل‌ های عالی برای تزیین اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین استفاده از خلاقیت خودتان است. شما می ‌توانید بسته بندی و یا کادو کردن هدیه را کاملاً ساده انجام دهید؛ اما در عوض روی کادو و یا در داخل آن یک دست نوشته و یا یک اثر هنری یا چیزی شبیه به کارت پستال قرار دهید. این قبیل تزیینات می ‌توانند بسیار تاثیرگذار تر و دلچسب‌ تر از سایر کادو ها و یا جعبه‌ های آماده باشند؛ زیرا احساسات شما را خیلی کامل به طرف مقابل منتقل می کنند و افراد را واقعاً هیجان زده خواهند کرد. پس قدرت خلاقیت خود را دست کم نگیرید و فراموش نکنید که برای استفاده از این موارد، لازم نیست حتماً هنرمندی تمام عیار باشید یا چیزی خیلی خاص طراحی کنید. کمی سلیقه و رنگ و لعاب کافی است.

 

  • بهترین ایده برای تزیین کتاب

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

خیلی از عشاق دوست دارند که روز ولنتاین به یکدیگر کتاب هدیه دهند. اگر شما نیز هدیه ‌ای که در نظر گرفته ‌اید کتاب است در این قسمت همراه ما باشید تا بهترین ایده برای تزیین کتاب را به شما بگوییم. همانطور که می ‌دانید شما برای این هدیه نمی توانید از یک جعبه خاص و یا روشی خاص استفاده کنید؛ اما یکی از ساده ‌ترین و زیبا ترین راه‌ ها، استفاده از یک کاغذ کادو صورتی خوش ‌رنگ و یا قرمز است که روی آن را با یک قلب سفید تزیین کرده ‌اید. در این ایده کافی است شما کتاب ‌ها را با این کاغذ کادو ها جلد کنید که البته نباید از چسب استفاده کنید سپس روی قسمت پشت صحافی شده کتاب، یک قلب سفید بچسبانید. به همین سادگی می ‌توانید کتاب‌ های خود را به سبکی عاشقانه کادو دهید.

 

  • استفاده از ریسه‌ های تزیینی

اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین

مورد آخری که قصد داریم در رابطه با اجناس و طریقه بسته بندی هدیه ولنتاین به شما معرفی کنیم، استفاده از ریسه‌ های تزیینی است. این ریسه ها می‌ توانند از عکس‌ های دو نفره شما در سایز کوچک و چاپ شده به شکل قلب تشکیل شده باشند و یا حتی می‌ تواند یادداشت‌ هایی عاشقانه روی یک مقوای قلبی شکل کوچک باشند که مانند یک ریسه درآورده شده است.