استایل برای افراد چاق

صرف نظر از سایز بدن شما، لباس های شیک و جذاب همیشه می توانند به شما کمک کنند تا احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشید. اگر دوست دارید که بیشتر در این مورد بدانید ولی بلد نیستید که چگونه لباس های خود را با هم هماهنگ کنید، نگران نباشید. گزینه های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. ما در این مقاله به معرفی استایل برای افراد چاق پرداخته ایم و مدل های مناسب را برای آن ها شرح داده ایم.

 

لباس های مناسب برای افراد چاق

1.از لباس هایی استفاده کنید که با فرم بدن شما هماهنگ هستند

استایل برای افراد چاق

به جای این که از لباس هایی استفاده کنید که بسیار تنگ یا بسیار گشاد هستند، از لباس هایی استفاده کنید که با فرم بدن شما هماهنگ هستند و اندازه تن شما می شوند. لباس های گشاد شما را شلخته نشان می دهند و لباس های بسیار تنگ نیز احساس خوبی را نه به خود شما و نه به اطرافیانتان منتقل می کنند. اگر اندازه خود را دقیق نمی دانید، می توانید هنگام خرید لباس از یکی از فروشندگان که در لباس تخصص دارد کمک بخواهید.

2.از لباس هایی با یقه V شکل استفاده کنید

استایل برای افراد چاق

یکی از لباس هایی که می تواند برای استایل افراد چاق مناسب باشد، لباس هایی هستند که یقه V شکل دارند. این دسته از لباس ها به کشیده نشان دادن صورت و خط گردن شما کمک می کنند؛ به همین دلیل بهتر است که هنگام خرید به دنبال لباس هایی باشید که چنین خط یقه ای دارند.

3.از شلوار راسته استفاده کنید

استایل برای افراد چاق

می توانید از شلوار های راسته متوسط و بدون چین استفاده کنید. این شلوارها می توانند به متعادل کردن تناسب پا ها و کمر و شکم شما کمک کنند. همچنین شلوار هایی که در پایین و ران شما پهن هستند نیز می توانند مفید باشند؛ البته در صورتی که قد بلند و پا های کوچکی داشته باشید.

 

استایل مناسب برای افراد چاق

1.از ساس بند به جای کمربند استفاده کنید

استایل برای افراد چاق

در استایل برای افراد چاق می توان به استفاده ساس بند لباس به جای کمربند اشاره کرد؛ زیرا کمربند برای افرادی که شکم بزرگی دارند کاربرد چندانی ندارد. همان طور که می دانید کمربند در لباس افراد چاق به پایین می آید و حالت بدی پیدا می کند؛ اما ساس بند ها از این مشکل به طور کامل جلوگیری می کنند. آویز ها به جای این که دور کمر باشند، از روی شانه های شما شلوار را نگه می دارند.

2.پیراهن با یقه پهن بپوشید

استایل برای افراد چاق

اگر صورت پهنی دارید، یک پیراهن یقه پهن بگیرید تا بتوانید خودتان را با آن هماهنگ کنید. پیراهن های یقه پهن به شما این امکان را می دهند تا چهره تان زیبا تر به نظر برسد. همچنین پیراهن های یقه پهن به شما یک فضای مناسب برای بستن یک گره کراوات بزرگ را می دهند.

3.از کلاه استفاده کنید.

استایل مناسب برای افراد چاق

یک مورد دیگر در استایل برای افراد چاق، کلاه است. کلاه دقیقا همان چیزی است که می تواند لباس های شما را با هم هماهنگ کند و آن ها را زیبا جلوه دهد. وقتی کلاه می پوشید، به بقیه نشان می دهید که به استایل خود اهمیت می دهید و برای آن تلاش می کنید.

استفاده از کلاه باعث می شود تا فضای عمودی بیشتری به دست آورید. این مورد می تواند برای مردانی که بدنی عضلانی و کوتاه دارند مناسب باشد. تاج کلاه باعث می شود تا قد شما کمی بلند تر شود. این به گسترش وزن شما کمک شایانی می کند.

 

رنگ و الگوی مناسب برای افراد چاق

رنگ و الگوی مناسب برای افراد چاق

استفاده درست از الگو ها و رنگ ها یک راه عالی برای زیبا تر نشان دادن لباس های شما هستند. مدل های نسبتا ساده بهترین گزینه برای افراد چاق هستند؛ بنابراین سعی کنید تا از انتخاب لباس هایی با طرح شلوغ و گرافیکی خودداری کنید.

انتخاب استایل برای افراد چاق کمی سخت است. شما می توانید با استفاده از طرح های موجود و پیراهن های راه راه یا پاستلی الگو های جالبی برای خود خلق کنید. فقط در حین تصمیم گیری، از انتخاب طرح های افقی اجتناب کنید.

مورد بعدی که در ظاهر شما بسیار تاثیر خواهد داشت، رنگ ها هستند. مردان چاق و درشت اندام همیشه در رنگ های تیره زیبا به نظر خواهند رسید. سرمه ای، قهوه ای، مشکی، خاکستری و زغالی از مناسب ترین رنگ ها برای افراد چاق هستند؛ پس این رنگ ها را به عنوان رنگ های پایه در نظر بگیرید. اگر رنگ های دیگری غیر از این موارد در نظر دارید، باید سعی کنید که آن ها را هم تیره انتخاب کنید. برای مثال اگر به رنگ سبز علاقه دارید، سعی کنید از رنگ سبز تیره ای مانند سبز زیتونی استفاده کنید. این رنگ بسیار بهتر از سبز های روشن مانند سبز لیمویی در تن شما به نظر خواهد رسید.

 

رنگ هایی که می توانند شما را چاق تر نشان دهند

در استایل برای افراد چاق، نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید. یکی از این نکات بسیار مهم رنگ ها هستند. برخی از رنگ ها به خاطر ماهیتی که دارند می توانند شما را چاق تر نشان دهند؛ بنابراین افراد چاق باید از انتخاب این رنگ ها پرهیز کنند. این رنگ ها عبارت هستند از:

1.سفید

رنگ هایی که می توانند شما را چاق تر نشان دهند

برای این که توضیح دهیم چرا سفید شما را چاق نشان می دهد، کافی است که در مورد رنگ مخالف آن توضیح دهیم. رنگ مشکی می تواند همه رنگ های دیگر را به خود جذب کند و باعث شود تا چیزی به چشم بقیه افراد منعکس نشود. این باعث می شود تا افراد، لاغر به نظر برسند. این در حالی است که رنگ سفید دقیقا برعکس مشکی عمل می کند و کاری می کند تا شما چاق به نظر برسید.

2.رنگ با اشباع بالا

رنگ با اشباع بالا

در استایل برای افراد چاق باید در استفاده از رنگ با اشباع بالا پرهیز شود. منظور از اشباع، رنگ هایی هستند که روشن و زنده اند. برای مشخص کردن یک رنگ اشباع نیز کافی است تا آن ها را مشاهده کنید. اگر رنگ برای چشم شما خشن بود و آن را احساس کردید، می توانید بگویید که رنگ اشباع است؛ زیرا به طور ناخودآگاه می توانید شدت رنگ را به صورت بصری احساس کنید.

3.لباس های کم رنگ

لباس های کم رنگ

برخی از افراد ممکن است که فکر کنند لباس های کم رنگ با لباس های پاستلی یکسان هستند؛ اما آن ها یک تفاوت دارند. رنگ های پاستلی شما را چاق نشان نمی دهند؛ زیرا با وجود رنگی که دارند کمی به تیرگی می زنند؛ اما لباس های کم رنگ به راحتی می توانند شما را چاق نشان دهند؛ زیرا به رنگ سفید نزدیک تر هستند.

 

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت لباس و ظاهر افراد اشاره کردیم. به همین دلیل به معرفی استایل برای افراد چاق پرداختیم و در مورد استایل های مناسب توضیح دادیم. همچنین به اهمیت رنگ در لباس پرداختیم و به رنگ هایی که می توانند شما را چاق تر نشان دهند اشاره کردیم.