نحوه ست کردن رنگ سال 2022

استفاده از رنگ های مناسب و تطبیق کامل آن ها می تواند دشوار باشد. انتخاب رنگ مناسب برای لباس چیزی است که شما را متمایز می کند و به همین دلیل است که رنگ و تئوری ‌های آن نه تنها برای لباس‌ ها؛ بلکه برای هر چیز دیگری مانند فضای داخلی، مو، آرایش و بسیاری موارد دیگر مهم هستند. اگر شما به دنبال نحوه ست کردن رنگ سال 2022 هستید، ابتدا باید اصول کلی ست کردن و رنگ ها را بشناسید. رنگ ها به دسته های مختلف مانند اصلی و فرعی و سرد و گرم و خنثی و... تقسیم می شوند و هر کدام در لباس معنای خاصی دارند در چرخه رنگ، رنگ های مقابل هم مانند قرمز و سبز و یا آبی و نارنجی ترکیب های فوق العاده ای به شما می دهند و انتخاب های جسورانه ای هستند.

 

رنگ سال چگونه انتخاب می شود؟

نحوه ست کردن رنگ سال 2022

اگر شما به استایل خود اهمیت می دهید، حتما به دنبال اطلاعات مفید درباره نحوه ست کردن رنگ سال 2022 هستید؛ اما در این میان موضوعی که می تواند جالب باشد این است که رنگ سال چگونه انتخاب می شود. رنگ سال 2022، Very Peri' است که پنتون، مرجع جهانی رنگ، آن را انتخاب و معرفی کرده است و از سال 2000 شروع به معرفی رنگ سال کرده اند. آن ها این رنگ را این گونه توصیف می کنند که رنگ آبی به همراه ته رنگ بنفش و قرمز ترکیب شده است. ثبات رنگ آبی با انرژی و هیجان قرمز، ترکیب بسیار فوق العاده ای به ما می دهد.

کارشناسان پنتون برای رسیدن به انتخاب رنگ، هر سال با مطالعه تأثیرات رنگ در سراسر جهان، در بخش‌ های مختلف مانند صنعت سرگرمی و فیلم ‌های در حال تولید، مجموعه‌ های هنری و هنرمندان جدید، مد و اثاثیه منزل رنگی را برای سال آینده انتخاب می کنند. این کارشناسان ممکن است از زمینه های طراحی، مقاصد محبوب سفر، سبک های زندگی جدید، سبک های بازی، شرایط اجتماعی و اقتصادی و یا رویداد های بزرگ ورزشی الهام بگیرند و با معرفی آن به عنوان رنگ سال، این رنگ را به زندگی های ما وارد کنند و تمامی افراد از آن برای منازل یا حتی لباس های خود استفاده کنند. شما هم اگر از این رنگ در سال جدید استفاده می کنید برای نحوه ست کردن رنگ سال 2022 انرژی و هیجان این رنگ را در نظر داشته باشید تا آن را با بهترین رنگ ها ترکیب کنید.

 

روانشناسی رنگ سال 2022

روانشناسی رنگ سال 2022

استادان رنگ پنتون اخیراً Veri Peri را به عنوان رنگ سال 2022 معرفی کردند که با سرعت بالایی مورد توجه افراد قرار گرفت. لیتریس آیزمن، مدیر اجرایی پنتون، این رنگ را به دلیل توانایی آن در برانگیختن احساس و توجه ستایش کرد.

به گفته روانشناس و مشاور رفاه، لی چمبرزاین، رنگ احساس آرامش بخشی را عرضه می کند. لی می‌گوید در پشت صحنه، ته‌ رنگ‌ های بنفش، سطحی از انرژی و نشاط را به ما می ‌دهد که به ما این اجازه را می ‌دهد که بی ‌نهایت بار و بدون محدودیت شروع به بیرون رفتن و ابراز وجود کنیم.

روانشناس، لی، اضافه می کند که ایده رنگ پنتون حس گرما را عرضه می کند و یک خوش بینی ظریف و یک چشم انداز برای یافتن راه حل های آینده را منتقل می کند؛ بنابراین به طور طبیعی، ما در حال یافتن راهی برای آوردن رنگ به خانه های خود هستیم و نحوه ست کردن رنگ سال 2022 برای ما اهمیت دارد.

 

رنگ سال را با چه رنگ و طرحی ترکیب کنیم؟

رنگ سال را با چه رنگ و طرحی ترکیب کنیم؟

خیلی از افراد هر ساله منتظر اعلام رنگ سال از طرف پنتون هستند تا آن رنگ های زیبا را وارد زندگی خود کنند و با کسب اطلاعات در مورد نحوه ست کردن رنگ سال 2022  از رنگ به بهترین صورت استفاده کنند. امسال اولین سالی است که پنتون مستقیما اقدام به انتخاب رنگ جدید کرده است در حالی که هر ساله از مراجع گسترده خود یک رنگ را انتخاب می کرد. همین امر افراد را به هیجان آورده تا از این رنگ استفاده کنند. حال باید راجع به طرح ها و رنگ هایی که با رنگ جدید سال همخوانی دارند اطلاعات بیشتری کسب کنیم تا نحوه ست کردن رنگ سال 2022 را بدانیم. برای استفاده از این رنگ نیاز است بدانید که این رنگ نشان دهنده نوآوری و فناوری است و آبی در این رنگ اغلب احساس آینده نگری به ما می دهد.

اگر به دنبال نحوه ست کردن رنگ سال 2022 هستید ، در ادامه چند ترکیب به شما معرفی خواهیم کرد. رنگ امسال زمینه بنفش دارد و معمولا این رنگ، رنگی نیست که در جایگاه اول لیست رنگ های مورد علاقه افراد باشد؛ اما با ست کردن آن متوجه می شوید که زیبایی خیره کننده ای به شما می دهد. ترکیب بنفش و خاکستری می تواند بسیار زیبا باشد. اگر زمینه استایل خود را خاکستری انتخاب کنید و با ظرافت از رنگ بنفش در ست خود استفاده کنید که پیچیدگی خاصی به استایل شما خواهد بخشید. در نحوه ست کردن رنگ سال 2022 ترکیب دیگری که می توانید استفاده کنید طیف گسترده ای از سبز ها است. سبز هایی که تقریبا خنثی هستند، می توانند گزینه های بسیار مناسبی باشند. برای مثال می توانید پیراهن رنگ سال خود را با یک ژاکت سبز ست کنید و از انتخاب جسورانه خود لذت ببرید. در این میان، رنگ زیتونی را فراموش نکنید؛ زیرا این ترکیب مورد علاقه بساری از افراد است که ظاهری ساده و شیک به شما می دهد. در نحوه ست کردن رنگ سال 2022 گزینه بعدی ای که پیش رو دارید تمام طیف های رنگ آبی است. رنگ آبی همخوانی بسیار بالایی با رنگ سال دارد و این ترکیب مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. اگر رنگ مورد علاقه شما آبی است، با رنگ سال حتما می توانید ست های خیره کننده ای داشته باشید.

 

کلام آخر

به دلیل جدید بودن و خاص بودن رنگ امسال، استایل و سبک پوشش شما نیز جدید و متفاوت خواهد شد. شما برای ست کرن لباس ها نیاز دارید رنگ ها را خوب بشناسید و احساسی که القا می کنند را بدانید تا بهترین رنگ ها را باهم ترکیب کنید. نحوه ست کردن رنگ سال 2022 ممکن است مقداری دشوار باشد؛ اما انتخاب های جسورانه را فراموش نکنید تا بتوانید در هر جمعی بدرخشید. استفاده از رنگ سال احساس خوبی به شما هدیه خواهد داد و جلوه ویژه ای به کمد لباستان می دهد.