10 رنگی که باید در پوشاک‌تان به‌کار بگیرید

رنگ در دنیای مد و فشن از اهیمت بالایی برخوردار است. یک فرد خوش‌استایل، با نحوه‌ی صحیح استفاده از رنگ‌ها، به راحتی توجه‌ها را جلب می‌کند و خود را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد.
در مقاله‌های مدمن درباره‌ی تاثیر بسیاری که رنگ‌ها و جزئیات کوچک بر روی تیپ و استایل می‌گذارند، به طور متعدد صحبت کرده‌ایم. امروز می‌خواهیم بررسی دقیق‌تری روی رنگ‌ها داشته باشیم و 10 رنگی را که باید در پوشاک‌تان وجود داشته معرفی کنیم. در ادامه با مدمن همراه باشید.

1. قرمز

رنگ قرمز شما را فردی متقاعدکننده نشان می‌دهد. این رنگ باید 2% از لباس‌های شما را شامل شود و بهترین انتخاب برای اکسسوری‌هایی از جمله کراوات و دستمال جیبی محسوب می‌شود.

2. نارنجی

اگر طرفدار قرمز نیستید، نارنجی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. نارنجی هم مثل قرمز باید درصد کمی از پوشاک‌تان را شکل دهد. اکسسوری‌ها موارد خوبی برای استفاده از رنگ نارنجی هستند.

3. قهوه‌ای

اگر رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای روشن را هم در نظر بگیرید، این رنگ‌ها باید 10 درصد از پوشاک شما را شامل شوند. قهوه‌ای رنگی ساده و راحت بوده و برای کفش، کمربند و ساعت‌ مچی‌های نیمه‌رسمی مناسب است. این رنگ همچنین با بیشتر رنگ‌ها هم‌خوانی دارد و انتخاب مناسبی خواهد بود.

4. سبز

بیشتر افراد از رنگ سبز برای اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند، اما این رنگ می‌تواند مورد خوبی برای انواع ژاکت و پلیورها به حساب بیاید. همچنین شلوارهای سبز هم جلوه‌ی خاصی خواهند داشت، البته نمی‌توان آن را با هر لباسی پوشید. اگر می‌خواهید شلوار سبزرنگ تن کنید، باید از پیراهن و یا ژاکت‌های آبی و یا مشکی هم در کنار آن بهره ببرید.

5. آبی

آبی را به راحتی می‌توان محبوب‌ترین رنگ میان پوشاک مردانه خواند. این رنگ چیزی حدود 26% از استایل شما را باید شکل دهد (خیلی نگران اعداد نباشید، این تنها یک راهنمایی است تا میزان حدودی استفاده از رنگ‌ها را یاد بگیرید!)
آبی مناسب‌ترین رنگ برای ترکیب با دیگر رنگ‌ها است و بهترین انتخاب برای شلوار، ژاکت و کت‌وشلوار خواهد بود.

6. سفید

سفید باید حدود 20% از لباس‌های شما را شامل شود. این رنگ برای پیراهن‌ها مناسب‌تر است. برای ژاکت یا پلیور بهتر است از استخوانی یا کرمی استفاده کنید. علاوه بر این، برای روزهای تابستانی، یک پلیور سفیدرنگ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

7. مشکی

حدود 13% از پوشاک شما باید به مشکی اختصاص داده شود. البته این عدد برای هر فرد، با توجه به سلیقه‌ی آن‌ها، متفاوت است.
کت‌وشلوار و کفش، بهترین پوشاک برای رنگ مشکی هستند.

8. بنفش

بنفش نیز همانند نارنجی و قرمز باید کمتر مورد استفاده قرار بگیرد.
دستمال جیبی، دستمال گردن و دستبند گزینه‌های خوبی برای بهره‌ بردن از رنگ منحصربه‌فرد بنفش خواهند بود.

9. خاکستری

حدود 18% از یک استایل مردانه برای رنگ خاکستری مناسب است. ژاکت و اورکت‌ها بهترین گزینه برای این رنگ هستند. خاکستری تقریبا با هر رنگی سازگار است و همچنین می‌تواند مورد خاص و زیبایی برای کفش‌ها باشد.

10. زرد

رنگ زرد و طلایی، رنگ‌های نسبتا کم‌مصرفی هستند و به راحتی در پوشاک و استایل مردانه یافت نمی‌شوند. اما اگر به درستی استفاده شوند، می‌توانند ظاهر شیک و زیبایی برای شما به ارمغان بیاورند.
دستبند، ساعت مچی و گردن‌بند طلایی رنگ در کنار یک تیپ مشکی، می‌توانند جلوه‌ی ویژه‌ای داشته باشند. علاوه بر این، دستمال جیبی و کراوات طلایی و زرد هم انتخاب‌های خوبی خواهند بود. پس این رنگ‌ را هم تنها برای اکسسوری‌ها اختصاص دهید و زیبایی دوچندانی به استایل خود اضافه کنید.


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.